Підтримати ЗСУ

Посвідка на постійне проживання в Україні

Оформлення чи переоформлення постійної посвідки нового зразку з нами це:

  • Супровід міграційного юриста
  • Допомога в зборі документів
  • Мінімальні терміни оформлення
Ольга Казаневская
03.06.2020

Рекомендую! Очень профессионально работают, легко общаться, доброжелательные. Всё вып…

Виталий
02.06.2020

Хочу поблагодарить юридическую компанию ЮСТИКОН в лице юриста Марии Литвин за оказани…

Стисло про посвідку на постійне проживання

1) Посвідка на постійне проживання в Україні – документ, що надає право безстроково проживати на території України та надає максимальний перелік прав, який може бути в іноземця.

2) Постійна посвідка на проживання в Україні дає такі права:

  • проживати на території України без необхідності рахувати дні перебування та щорічно продовжувати документи;
  • відвідувати Україну будь-яку кількість разів на рік або безвиїзно знаходитись в країні;
  • працювати без дозволу на роботу;
  • відкривати та вільно користуватись банківськими рахунками;
  • сплачувати податки як податковий резидент;
  • отримувати візи на території України для поїздок за кордон.

3) Підставою для отримання посвідки є дозвіл на імміграцію, який надає Державна міграційна служба. Право на отримання дозволу на імміграцію надається для певних категорій іноземців, вичерпний перелік яких можна знайти нижче, у детальному описі послуги.

4) Дія посвідки на постійне проживання в формі книжечки - безстрокова, адже у посвідці старого зразка не зазначалась дата закінчення строку дії, однак переоформити таку посвідку необхідно по досягненню 25-ти чи 45-ти років. Строк дії посвідки на постійне проживання у формі ID-карти -- 10 років.

5) Термін оформлення посвідки на постійне проживання іноземця в Україні залежить від підстав заявника, але максимальний термін, протягом якого міграційна служба повинна прийняти рішення - один рік.

6) Якщо маєте на руках посвідку на постійне проживання старого зразка, то необхідно її замінити протягом місяця по досягненню 25 і 45-річного віку, у випадку зімни складових повного імені чи його транслітерації, а також якщо посвідка непридатна до застосування (порвана, заламінована, затерте фото чи особисті дані).

Наша компанія допоможе зібрати необхідний пакет документів та отримати посвідку на постійне проживання в Україні швидко та без зайвого клопоту.

Звертайтеся - консультація безкоштовна!

Вартість послуг

Оформлення посвідки на постійне проживання в Україні
  • Консультація
  • Підготовка пакету документів
  • Подача пакету документів в органи Міграційної служби
  • Контроль процесу оформлення дозволу на імміграцію
  • Отримання дозволу на імміграцію
  • Подача документів для оформлення посвідки
  • Супровід при отриманні посвідки на постійне проживання
  • від 6 міс. - 13800 грн
  • Сплата державних мит
  • 1200 грн
  • Підтвердження кваліфікації висококваліфікованого спеціаліста
  • 5000 грн
  • Переклад необхідних документів на українську мову, засвідчений нотаріально
  • від 400 грн (вартість перекладу залежить від мови документа)
  • Пошук адреси для подачі документів у м.Київ
  • за домовленістю
  • Оформлення довіреності на співробітників нашої компанії
  • від 550 грн
Обмін посвідки на постійне проживання в Україні (достягнення 25 і 45-річного віку, зміна особистих даних, непридатність до використання, втрата)
  • Консультація
  • Підготовка пакету документів
  • Подача пакету документів в ДМС
  • Контроль оформлення посвідки на постійне проживання
  • Супровід при отриманні посвідки
  • 15 р.д. - 3000 грн
  • Переклад паспорта іноземця на українську мову, засвідчений нотаріально
  • 400 грн
  • Сплата державного мита
  • 900 грн
  • Сервісний збір (при оформленні через ДП "Документ")
  • 1600 грн
Детальна консультація та аналіз документів необхідних для оформлення посвідки на постійне проживання в Україні
  • Персональна консультація щодо підстав для імміграції
  • Перевірка наявних документів, інструкція по оформленню бракуючих документів
  • Аналіз перспектив отримання дозволу на імміграцію
  • Практичні поради щодо процесу оформлення дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання від юриста-практика
  • 1 р.д. - 2500 грн (у разі, якщо надалі ви замовите повний супровід оформлення посвідки на постійне проживання - ми віднімемо вартість цієї консультації від вартості наших послуг)

Детально про посвідку на постійне проживання

Що таке посвідка на постійне проживання?

Посвідка на постійне проживання – документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує право на постійне проживання в Україні.

Хто має право отримати посвідку на постійне проживання в Україні?

У Законі України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» визначено, що право на отримання посвідки на постійне проживання в Україні мають:

Категорія іноземців

Підстави для видачі посвідки

1. Іноземці, які іммігрували в Україну на постійне проживання

Дозвіл на імміграцію в Україну

2. Іноземці, які постійно проживали на території України до прийняття рішення про припинення громадянства України і після прийняття такого рішення залишилися постійно проживати на її території

Припинення громадянства України, рішення про яке приймається указом Президента України

Отже, отримати право на постійне проживання в Україні, та відповідно, посвідку на постійне проживання можуть або колишні громадяни України, які припинили громадянство, але залишились постійно проживати в Україні, або іноземці, які отримали дозвіл на імміграцію.

Що таке дозвіл на імміграцію?

Дозвіл на імміграцію – це рішення Міграційної Служби України, яким іноземцю надається право на імміграцію - тобто на оформлення посвідки на постійне проживання.

Певні категорії іноземців держава не обмежує в кількості звернень протягом року, інші ж - можуть подавати документи на оформлення дозволу тільки у межах квоти імміграції. Квота - це своєрідний ліміт на кількість осіб, які можуть подати документи на імміграцію протягом календарного року.

Хто має право отримати дозвіл на імміграцію?

Дозвіл на імміграцію можуть отримати чітко визначені категорії іноземців та осіб без громадянства, перелік яких наведено у таблиці нижче:

Хто може отримати дозвіл на імміграцію

Уточнення

Чоловік чи дружина, діти та батьки громадян України

  • Шлюб з громадянином України є підставою тільки, якщо триває понад 2 роки
  • Ліміт на кількість осіб у рік - немає

Чоловік чи дружина, неповнолітні діти та батьки іммігранта

  • Іммігрантом є особа, яка вже має посвідку на постійне проживання в Україні
  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Брат, сестра, дід, баба, онук, онука громадян України

  • Брат та сестра тільки повнорідні
  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Особи, що мають територіальне походження з України

  • Територіальне походження має претендент на дозвіл на імміграцію, який сам народився чи постійно проживав до 24 серпня 1991 року на території України або ж це стосується когось із його родичів (хоча б одного з його батьків, діда або бабусі, прадіда або прабабусі, рідного брата або сестри, сина або дочки, онука чи онуки).
  • Ліміт на кількість осіб у рік - немає

Особи, які раніше перебували в громадянстві України

  • Потрібно мати підтвердження виходу із громадянства України
  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Закордонні українці, їх чоловік чи дружина, їх діти

  • Тільки у разі їх спільного в'їзду та перебування на території України
  • Закордонний українець - це особа, яка є громадянином іншої держави або особою без громадянства, а також має українське етнічне походження та отримала відповідне посвідчення
  • Українське етнічне походження - це належність особи або її предків до української нації та визнання нею України батьківщиною свого етнічного походження
  • Ліміт на кількість осіб у рік - немає

Інвестори в економіку України

  • Інвестиція має бути на суму не менше 100 тисяч доларів США
  • Наразі така інвестиція можлива тільки у вигляді внеску грошових коштів у статутний капітал юридичної особи-резидента України
  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Особи, що постраждали від торгівлі людьми

  • При умові безперервного проживання на території України протягом трьох років від дня надання їм статусу постраждалих від торгівлі людьми
  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Іноземці, які служили/служать у Збройних Силах України

  • Служба у ЗСУ понад 3 роки
  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Опікуни громадян України, або ті хто перебуває під опікою громадян України

  • Ліміт на кількість осіб у рік - немає

Висококваліфіковані спеціалісти і робітники, гостра потреба в яких є відчутною для економіки України

  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Діячі науки та культури, імміграція яких відповідає інтересам України

  • Ліміт на кількість осіб у рік – в межах квоти

Особи, імміграція яких становить державний інтерес для України

  • Ліміт на кількість осіб у рік - немає

Особам без громадянства

  • За умови проживання на території України на підставі посвідки на тимчасове проживання протягом двох років з дня визнання їх особами без громадянства
  • Ліміт на кількість осіб у рік - немає

Порядок оформлення посвідки на постійне проживання в Україні

  1. Підготовка 1-2 р.д.
    • консультації
    • підготовка необхідного пакету документів
  2. Подача документів для отримання дозволу на імміграцію 1 р.д.

    подача документів до Міграційної служби

    (дозволяється тільки особиста подача заявником)
  3. Прийняття рішення по дозволу на імміграцію до 1 року
    перевірка Міграційною службою документів та прийняття рішення щодо видачі дозволу на імміграцію чи відмови у видачі
  4. Подача документів для отримання посвідки на постійне проживання 1 р.д.

    подача документів до Міграційної служби

    (дозволяється тільки особиста подача заявником)
  5. Прийняття рішення про видачу посвідки на постійне проживання 15 р.д.
    перевірка Міграційною службою документів та прийняття рішення щодо видачі посвідки на постійне проживання чи відмови у видачі
  6. Отримання посвідки на постійне проживання 1 р.д.
    • для отримання посвідки іноземець пред’являє паспорт (посвідка видається іноземцеві – виключно особисто)
    • іноземець верифікує посвідку відбитками пальців
    • на останній вільній сторінці паспорту проставляється відмітка про отримання посвідки

Куди необхідно звертатися для оформлення дозволу на імміграцію?

Щоб оформити дозвіл на імміграцію, потрібно подати заяву та необхідний пакет документів до відділу Державної Міграційної Служби за місцем проживання заявника.

Який строк розгляду заяви про надання дозволу на імміграцію і який термін його дії?

Строк розгляду заяви про надання дозволу на імміграцію не може перевищувати одного року з дня її подання. Під час розгляду заяви співробітники Міграційної служби перевіряють правильність оформлення поданих документів та необхідні надсилають запити в інші державні органи України. Після прийняття рішення про надання дозволу на імміграцію чи відмову у наданні, Міграційна служба надсилає його копію протягом трьох робочих днів за адресою проживання заявника. Дозвіл діє 1 рік (на період офіційного карантину в Україні - 2 роки), протягом якого необхідно подати документи для оформлення посвідки на постійне проживання. У разі, якщо іноземець у вказаний строк не звертається за оформленням посвідки, необхідно повторно проходити процедуру імміграції.

Крім безпоседерньо Міграційної Служби, особистість претиндента на імміграцію перевіряють МВС, Національна поліція, СБУ, Укрбюро Інтерполу та Держприкордонслужба, які у місячний строк після надходження запитів від ДМС проводять перевірку з метою виявлення осіб, яким дозвіл на імміграцію не надається.

Важливо враховувати, що Національна поліція здійснює виїзну перевірку за адресою, яку заявник вказує, як адресу свого проживання в Україні. Якщо поліціянт не виявляє іноземця за вказаною адресою, або мешканці будинку чи власники житла не підтверджують проживання іноземця, то працівник поліції надає Міграційній службі негативну відповідь, яка є підставою для відмови у наданні дозволу на імміграцію.

Чи можна залишитись проживати на території України під час розгляду заяви про надання дозволу на імміграцію?

У разі, якщо подано заяву про оформлення дозволу на імміграцію, але заявник не має посвідки на тимчасове проживання в Україні, такий іноземець має право продовжити свій строк перебування в Україні на час розгляду імміграційної справи. Подати заяву про продовження строку необхідно не раніше ніж за 10 та не пізніше ніж за 3 робочих дні до закінчення легального строку перебування до Міграційної служби, куди подавалась заява про імміграцію. Про продовження строку перебування робиться відмітка у паспорті іноземця, де зазначається дата, до якої іноземець має право знаходитись на території України. Строк перебування можна продовжувати аж поки не буде оформлено посвідку на постійне проживання.

Варто враховувати, що, якщо в межах дії продовженого строку перебування, іноземець покине територію України, штамп про продовження строку буде анульовано автоматично. Повернутись можна буде тільки тоді, коли відновляться законні строки перебування.

Які підстави для відмови у наданні дозволу на імміграцію?

Дозвіл на імміграцію не надається:

  1. особам, засудженим до позбавлення волі на строк більше одного року за вчинення діяння, що відповідно до законів України визнається злочином, якщо судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку;
  2. особам, які вчинили злочин проти миру, воєнний злочин або злочин проти людяності та людства, як їх визначено в міжнародному праві, або розшукуються у зв'язку із вчиненням діяння, що відповідно до законів України визнається тяжким злочином, або їм повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, досудове розслідування якого не закінчено;
  3. особам, хворим на хронічний алкоголізм, токсикоманію, наркоманію або інфекційні захворювання, перелік яких визначено Міністерством охорони здоров’я України;
  4. особам, які в заявах про надання дозволу на імміграцію зазначили свідомо неправдиві відомості чи подали підроблені документи;
  5. особам, яким на підставі закону заборонено в'їзд на територію України.

Які підстави для скасування дозволу на імміграцію?

Дозвіл на імміграцію може бути скасовано, якщо:

  1. з'ясується, що його надано на підставі свідомо неправдивих відомостей, підроблених документів чи документів, що втратили чинність;
  2. іммігранта засуджено в Україні до позбавлення волі на строк більше одного року і вирок суду набрав законної сили;
  3. дії іммігранта становлять загрозу національній безпеці України, громадському порядку в Україні;
  4. скасування є необхідним для охорони здоров'я, захисту прав і законних інтересів громадян України;
  5. іммігрант порушив законодавство про правовий статус іноземців та осіб без громадянства.

Чи можна, у разі відмови/скасування дозволу, повторно подати заяву про його оформлення?

Повторно подати заяву про надання дозволу на імміграцію можливо, проте не раніше ніж через рік з дня прийняття рішення про відмову у наданні дозволу на імміграцію чи його скасування. Відмову у наданні дозволу чи рішення про його скасування, можна оскаржити до суду.

Що робити після отримання дозволу на імміграцію в Україну?

Після отримання дозволу на імміграцію, протягом строку його дії, необхідно подати заяву для оформлення посвідки на постійне проживання.

Іноземцям, які проживають на законних підставах в Україні - не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання потрібно звернутися до ДМС за місцем проживання з заявою про оформлення посвідки на постійне проживання.

Іноземцям, які постійно проживають за межами України - необхідно отримати довгострокову візу (за винятком громадян країн, які оформлюють документи в Україні без візи типу D) і не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення легального терміну перебування, звернутися до ДМС за місцем проживання для оформлення посвідки.

Іноземцям, які продовжували свій строк перебування в Україні у зв'язку з розглядом заяви про надання дозволу на імміграцію - потрібно не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення строку перебування, вказаного у відповідному штампі у паспорті, звернутися до ДМС за місцем проживання та подати заяву про оформлення посвідки.

Яка процедура отримання посвідки на постійне проживання?

Оформлення самої картки посвідки на постійне проживання відбувається протягом п'ятнадцяти робочих днів.

Посвідка на постійне проживання видається особисто заявникові, під час отримання посвідка верифікується відбитками пальців, а в паспорті проставляється штамп про отримання посвідки на постійне проживання в Україні.

Після отримання посвідки, потрібно протягом 30 днів зареєструвати своє місце проживання. У разі, якщо реєстрація вже була оформлена по тимчасовій посвідці - потрібно оновити довідку про реєстрацію.

Коли іноземець з посвідкою на постійне проживання в Україні отримує новий паспорт, він повинен звернутися до відділу Міграційної служби за місцем проживання, щоб переставити штамп про видачу посвідки у новий паспортний документ.

З якого віку можна отримати посвідку на постійне проживання?

Згідно з новими правилами постійна посвідка на проживання оформляється іноземцям та особам без громадянства незалежно від віку. Тому, якщо разом з дорослим іммігрувала дитина, то дозвіл на імміграцію оформлюється один, але посвідка - кожному окремо.

Який строк дії посвідки на постійне проживання?

Строк дії посвідки на постійне проживання, згідно з оновленим законодавством, - 10 років. Коли строк дії посвідки буде підходити до кінця, її необхідно обміняти на нову. Процедура обміну нічим не відрізняється від оформлення вперше. За обміном потрібно звернутись не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення дії посвідки.

У яких випадках здійснюється обмін посвідки?

Обмін посвідки здійснюється у разі:

  1. закінчення строку дії;
  2. зміни прізвища, імені та по батькові іноземця та особи без громадянства тощо;
  3. установлення розбіжностей у записах (невідповідності внесених до посвідки записів записам в інших документах);
  4. непридатності посвідки до користування (пошкодження з різних причин тощо);
  5. в разі досягнення іноземцем 25- і 45-річного віку.

Подати документи на обмін посвідки на постійне проживання іноземець повинен не пізніше ніж через місяць після виникнення відповідних підстав, і не пізніше ніж за 15 робочих днів до закінчення терміну дії в разі, якщо обмін проводитися у зв'язку із закінченням строку дії. Посвідка, обмін якої не проведено у встановлені терміни, визнається недійсною.

За порушення строків обміну зазначених вище, а також за втрату посвідки, передбачено штраф.

Такий штраф необхідно сплатити у відповідному відділі Міграційної служби, де потрібно отримати підтвердження сплати. Після цього можна звернутись за обміном посвідки. При цьому, крім стандартного пакета документів, потрібно надати документ про оплату штрафу.

Перелік документів для оформлення дозволу на іміграцію та посвідки на постійне проживання

1. Паспорт іноземця
Оригінал
оригінал паспорта після пред’явлення повертається
2. Переклад паспорта іноземця
Копія, з перекладом на українську мову, підпис перекладача засвідчується нотаріально
необхідно нотаріально засвідчити й перекласти першу сторінку паспорта, також необхідно надати копію сторінки паспорта зі штампом про перетин кордону, всі перетини кордону України протягом 180 днів відраховуючи від дати подачі документів для безвізових країн, або копію сторінки з візою
3. Відомості про склад сім'ї, копія свідоцтва про шлюб (якщо особа, яка подає заяву, перебуває в шлюбі)
Копія, засвідчена нотаріально
4. Заява чоловіка (дружини), про те, що він (вона) не заперечує проти імміграції дітей разом з батьком (матір'ю)
Посвідчена нотаріально
якщо іммігрує один з батьків, якого супроводжують неповнолітні діти
5. Документ про місце проживання в Україні та за кордоном
Оригінал
6.

Медичні довідки про те, що особа не є хворою на:

  • СНІД;
  • туберкульоз;
  • хронічний алкоголізм, токсикоманію, наркоманію;
  • інфекційні захворювання (дифтерія, менінгокок, патогенні ентеробактерії)
Оригінал

За винятком:

  • чоловіка чи дружини громадян України (за умови, що у шлюбі більше двох років)
  • дітей і батьків громадян України
  • осіб, які мають право на набуття громадянства України за територіальним походженням
7. Довідка про відсутність судимості на території країни громадянства
Оригінал

Подають особи, які постійно проживають за межами України за винятком:

  • чоловіка чи дружини громадян України (за умови що шлюбу більше двох років)
  • дітей і батьків громадян України
  • осіб, які мають право на набуття громадянства України за територіальним походженням
Документи про наявність житла в Україні, де особа має право на реєстрацію
1. Правовстановлюючий документ на житлове приміщення
Копія, засвідчена нотаріально, або оригінал і копія
2. Заява – згода власника/ків на реєстрацію
Оригінал з нотаріальним засвідченням підпису власника/ків
у випадку, якщо заявник не є власником житлового приміщення
3. Паспорт власника/ків
Копія, засвідчена нотаріально, або оригінал і копія
4. Посвідка на тимчасове проживання + довідка про реєстрацію місця проживання
Оригінал + копія
за умови, що особа має посвідку на тимчасове проживання
Діячі науки й культури, імміграція яких відповідає інтересам України, додатково подають такі документи:
1. Документ, який підтверджує підтримку клопотання центральним органом виконавчої влади України
Оригінал
Висококваліфіковані фахівці і робітники, гостра потреба в яких є відчутною для економіки України, додатково подають такі документи:
1. Документи, які підтверджують відповідність рівня кваліфікації фахівця або робітника вимогам, передбаченим у переліку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань праці й соціальної політики
Оригінал
Іноземці, які здійснили іноземну інвестицію в економіку України на суму не менш 100 (ста) тисяч доларів США, додатково подають такі документи:
1. Статут
Копія, засвідчена нотаріально
2. Зареєстровані договори про інвестиційну діяльність
за наявності
3. Довідка банку про надходження іноземної інвестиції в економіку України іноземною конвертованою валютою на суму не менше 100 (ста) тисяч доларів США
Оригінал
довідка підписується керівником банку або його відокремленого підрозділу (філії, відділення, представництва), містить дату видачі, номер, завіряється печаткою та діє протягом шести місяців з дати видачі
Іноземці, які для громадян України являються: - повнорідними братом чи сестрою - дідом чи бабою - онуком чи онукою - чоловіком чи дружиною (за умови що у шлюбі більше двох років) - дітьми і батьками додатково подають такі документи:
1. Документи, які засвідчують родинні стосунки з громадянином України
Оригінал і копія, засвідчена нотаріально
Іноземці, які раніше перебували в громадянстві України, додатково подають такі документи:
1. Довідка про припинення громадянства України
видана територіальним органом/підрозділом ДМС або МЗС
Батьки, чоловік чи дружина іммігранта і його неповнолітні діти, додатково подають такі документи:
1. Документи, які засвідчують родинні стосунки заявника з іммігрантом
Оригінал і копія, засвідчена нотаріально
2. Документ про те, що іммігрант не заперечує проти імміграції заявника й гарантує фінансове забезпечення на рівні не нижчому від прожиткового мінімуму, установленого в Україні
Оригінал з нотаріальним засвідченням підпису іммігранта
Іноземці, які безперервно прожили на території України протягом трьох років з дня надання їм статусу постраждалих від торгівлі людьми, додатково подають такі документи:
1. Документ, який підтверджує статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми
Копія
2. Документ, який підтверджує факт безперервного проживання особи на законних підставах на території України протягом трьох років з дня надання їй статусу особи, яка постраждала від торгівлі
Особи, які прослужили у Збройних Силах України три і більше років, додатково подають такі документи:
1. Документ, що підтверджує факт проходження військової служби у Збройних Силах України
Іноземці, які є опікунами громадян України або перебувають під опікою громадян України, додатково подають такі документи:
1. Документи про призначення опікунами над громадянами України або про встановлення над ними опіки громадянина України
Іноземці, які мають право на набуття громадянства України за територіальним походженням, додатково подають такі документи:
1. Документи, які підтверджують право особи на набуття громадянства України за територіальним походженням (свідоцтва про народження, шлюб, зміну імені)
Оригінал
Іноземці, імміграція яких становить державний інтерес для України, додатково подають такі документи:
1. Заява центрального органу виконавчої влади України про те, що імміграція особи становить державний інтерес для України
Оригінал
Закордонні українці, подружжя закордонних українців, їх діти у разі їх спільного в'їзду та перебування на території України, додатково подають такі документи:
1. Документи, що підтверджують отримання статусу закордонних українців або копії документів, що засвідчують їх родинні стосунки із закордонними українцями
Документи, необхідні для отримання посвідки на постійне проживання
1. Паспорт іноземця
Оригінал

оригінал паспорта після пред’явлення повертається

в залежності від держави громадянства, має бути наявна віза типу Д, або штампи з перетинами кордну України за останні 180 днів

2. Переклад паспорта іноземця
Копія, з перекладом на українську мову, підпис перекладача засвідчується нотаріально
необхідно нотаріально засвідчити й перекласти першу сторінку паспорта, також необхідно надати копію сторінки паспорта зі штампом про перетин кордону (всі перетини кордону України протягом 180 днів відраховуючи від дати подачі документів для безвізових країн), або копію сторінки з візою
3. Копія дозволу на імміграцію
Документи, необхідні для обміну посвідки на постійне проживання (отримання посвідки нового зразка)
1. Паспорт іноземця
Оригінал

оригінал паспорта після пред’явлення повертається

2. Переклад паспорта іноземця
Копія, з перекладом на українську мову, підпис перекладача засвідчується нотаріально
необхідно нотаріально засвідчити й перекласти першу сторінку паспорта
3. Копія дозволу на імміграцію
Копія
лише якщо копія збереглась і є на руках
4. Документ, який підтверджує зміну персональних даних (свідоцтво про шлюб, зміну імені, документ про зміну транслітерації імені)
Оригінал + копія з нотаріально засвідченим перекладом на українську мову
за умови, що підставою обміну є зміна персональних даних
5. Копія протоколу про оплату штрафу за втрату посвідки чи несвоєчасне звернення за обміном по досягненню 25 чи 45 років
за умови, що підставою обміну є втрата посвідки або несвоєчасне звернення за обміном по досягненню 25 чи 45 років

У разі потреби, співробітники міграційної служби можуть запросити й інші документи, які уточнюють наявність підстав для надання дозволу на імміграцію, якщо це не суперечить Закону України "Про імміграцію", а також запросити для бесіди заявників або інших осіб.

Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації, якщо інше не передбачене міжнародними договорами України.

Документи, відомості за якими можуть змінюватися (різного роду довідки тощо) можуть бути подані протягом шести місяців від дня їх видачі.

Зразки документів

Відповіді на популярні питання

Чи потрібно іноземцю відмовлятись від свого громадянства при оформленні постійної посвідки на проживання в Україні?

Ні, не потрібно, посвідка на постійне проживання підтверджує право постійно проживати на території України і до громадянства не має жодного відношення.

Чи може іноземець оформити закордонний паспорт України, маючи посвідку на постійне проживання в Україні?

Отримати закордонний паспорт в Україні можуть тільки громадяни України, іноземці з постійною посвідкою не є громадянами України, отже, й отримати паспорт громадянина України для виїзду за кодон не мають права.

Чи може іноземець з посвідкою на постійне проживання в Україні користуватися безвізовим режимом між Україною та ЄС?

Іноземець, який отримав посвідку на постійне проживання в Україні, не набуває право на безвізовий перетин кордону з країнами ЄС, таке право мають тільки громадяни України.

Якщо розлучитися після отримання посвідки на постійне проживання на підставі шлюбу з громадянином України чи втрачається право на посвідку?

Розірвання шлюбу не є підставою для анулювання дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні, які отримані за період перебування у шлюбі з громадянином України.

Якщо є посвідка на постійне проживання в Україні чи потрібно отримувати дозвільні документи для працевлаштування в Україні?

За наявності посвідки на постійне проживання в Україні немає необхідності оформлювати дозвіл на працевлаштування іноземців.

Чи обов’язково мати ідентифікаційний номер платника податків для оформлення посвідки на постійне проживання в Україні?

Для оформлення посвідки на постійне проживання в Україні не обов’язково надавати довідку про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, проте, в разі його наявності, є можливість внести інформацію про відповідний ідентифікаційний номер до бланку посвідки.

Питання та коментарі

Ирина
Здравствуйте. Я 1951 года рождения, в 2015 году оформила Посвидку на постийне проживання в Украине, книжка. Надо ли ее менять по истечении 10 лет?
Justicon
Здравствуйте. Нет, в вашем случае менять посвидку в форме книжечки нет необходимости, т.к. в посвидках старого образца нет даты окончания срока действия, их необходимо обменивать только в случае достижения 25/45 лет, порчи либо утери. Если бы у вас был вид на жительство в форме ID-карты, то тогда на лицевой стороне была бы указана дата окончания срока действия (через 10 лет от даты выдачи) и не позже чем за 15 рабочих дней до этой даты нужно было бы подать документы, чтобы обменять вид на новый.
Тимофей
Здравствуйте. Я являюсь гражданином РМ, в данный момент в украине у меня временный вид на жительство. Моя бабушка родилась в Украине в 1919 год село Мостовивщина Полтавской области. Сейчас занимаюсь поднятием актовой записи того, что она действительно родилась там. Плюс есть документы мои свидетельство о рождении мое. Свидетельство о смерти и рождении матери, свидетельство о смерти бабушки и актовая запись о смене фамилии бабушки при браке, выданная в Молдове где и произошел брак. Все эти документы совесткие, или молдавские. Мне нужен будет перевод. В данный момент в свидетельство о смерти бабушки стоит неправильная дата рождения, и жду выписку из архива, которая поможет исправить ошибку с правильной датой рождения бабушки. Подскажите, пожалуйста, после того, как все эти документы будут у меня на руках, могу ли я подаваться на разрешение на иммиграцию и в последствии на ПМЖ без отказа от текущего гражданства? Нужно ли мне также будет для ПМЖ иметь собственность в Украине и предоставить документ об этом? Спасибо.
Justicon
Здравствуйте. При наличии документа о рождении бабушки на территории Украины и всех документов, которые подтверждают ваше родство, вы имеете право подаваться на иммиграцию. Ваше гражданство при этом вы сохраняете. Иметь собственность не обязательно, но если у вас в собственности будет недвижимость в Украине, вам не нужно будет предоставлять нот. разрешение от третьих лиц на проживание в их жилье в Украине. Также, когда жилье, которое вы заявляете на иммиграцию, в вашей собственности - это немного упрощает процесс рассмотрения документов. После получения разрешения на иммиграцию, у вас будет 1 год, чтобы оформить постоянный вид на жительство.
Никита
Здравствуйте. Моя супруга внучка гражданки Украины, и мы собираемся начать процесс иммиграции. Когда моя супруга получит разрешение на иммиграцию, получу ли я это разрешение тоже, и в последствии постоянный вид на жительство? Спасибо!
Justicon
Здравствуйте. Наличие постоянного вида на жительство у иностранца дает право супругу иностранца также оформить постоянный вид на жительство в Украине.
Инесса
Здравствуйте. Скажите, пожалуйста, мой внук родился во Франции, но сразу переехал с родителями в Украину, получил вместе с матерью гражданство Украины по ее дедушке. Внуку 5 лет. Могу ли я, как его бабушка, претендовать на пнвж Украины? И если да, то какими документами подтвердить наше родство?
Justicon
Здравствуйте. Вы можете подать документы на иммиграцию и в последствии на ПВНЖ как бабушка гражданина Украины. Чтобы подтвердить родство с внуком нужно предоставить его свидетельство о рождении и свидетельство о рождении родителя ребенка чьей мамой вы являетесь.
Федор
Здравствуйте, можно ли уже имея временный вид на жительство (полученный по воссоединению семьи с иностранцем, находящимся по ВНЖ) и проживая на территории Украины, обменять его или получить постоянный вид на жительство, имея право на ПМЖ по территориальному происхождению?
Justicon
Здравствуйте. Вы можете подать документы на иммиграцию по территориальному происхождению, а после получения разрешение на иммиграцию от ГМС Украины, обменять ваш временный вид на постоянный.
Наталья
Добрый день. Мой супруг иностранец. Сейчас у него оформлен временный вид на жительство на основании трудоустройства в Украине. Мы женаты уже больше 3х лет. Можно ли изменить временный вид на жительство на основании работы на ВНЖ на основании брака? Или лучше сразу подавать документы на постоянный? Можете ли вы с этим помочь? Заранее благодарна за ответ.
Justicon
Здравствуйте. Когда действие вида по работе будет подходить к концу, можно будет обменять его на вид по браку (документы нужно подать не позже чем за 15 рабочих дней до окончания срока действия вида по работе). Так как вы в браке уже более 2-х лет, параллельно вы можете подавать документы на иммиграцию. Мы рекомендуем временный вид оформлять в любом случае, так как оформление разрешения на иммиграцию занимает около 1 года, а временный вид позволит на этот период законно пребывать на территории Украины и свободно въезжать/выезжать не считая сроки пребывания и не продлевая их каждый раз в миграционной. С радостью поможем с оформлением документов - миграционное право наш профиль.
Юлия
Мне предстоит обмен посвидки на постоянное проживание в связи с достижением 45 лет. Проживаю я в Киеве, но прописка в другой области. Скажите пожалуйста, я могу в Киеве поменять посвидку или надо обязательно ехать по месту прописки?
Justicon
Здравствуйте. Обычно документы нужно подавать по месту регистрации, но на время карантина и режима военного положения, документы можно подавать по месту фактического проживания.
Татьяна
Здравствуйте! я гражданка Молдовы,хочу получить постоянный вид на жительство по территориальному признаку(дед рожден и проживал на терр.принадлежащей к Украине,нужно ли мне легализовывать(в Молдове) справки, выданные в архиве Приднестровья ,чтобы предоставить их В Украине?
Justicon
Здравствуйте. Документы выданные в Приднестровье в Украине не действуют. Вам нужно получать документы, которые будут выданы на подконтрольной Молдове территории.
Василий
Здравствуйте! Я гражданин Республики Беларусь. Хочу получить ВНЖ или ПМЖ в Украине по территориальному происхождению. Моя бабушка родилась в городе Изюм, Харьковская область в 1938 году. Но бабушки уже нет в живых. Это дает мне право на получение ВНЖ или ПМЖ? Если да, то какие документы необходимы для данной процедуры и возможно ли через вас все это организовать?
Justicon
Здравствуйте. Да, вы имеете право на получение ПМЖ по территориальному происхождению. Необходим документ о рождении бабушки (свидетельство, либо, если оно не сохранилось, мы сможем сделать запрос в архив) и все документы, которые подтверждают ваше родство. Сможем помочь вам со сбором документов и консультацией, а если вы планируете подаваться и проживать в Киеве или области, то поможем и с сопровождением в миграционной службе и контролем рассмотрения дела.
Светлана
Здравствуйте.Я гражданка России с 1995 года.Родилась в Украине и проживала до 1986 года в городе Нежине.В 1991 году была зарегистрирована в Украине в октябре месяце.Я хочу получить постоянный вид на жительство в Украине,но меня отправили в посольство Украины в Москве ,чтобы я подала на выход с гражданства.Это очень долго.Можете ли Вы помочь мне получить постоянный вид на жительство и сколько это стоит?
Justicon
Добрый день! К сожалению, оформить Вам постоянный вид не сможем, потому что, если вы были прописанны в Украине по состоянию на 24.08.1991 года (на день провозглашения Независимости Украины), то Вам автоматически присвоено гражданство Украины. Согласно Закону Украины "О правовом статусе иностранцев и лиц без гражданства", а так же Закону Украины " О иммиграции" вид на жительство предоставляется иностранцам и лицам без гражданства. Согласно ст.1 Закону Украины "О правовом статусе иностранцев и лиц без гражданства", иностранца есть лица, которые не пребывают в гражданстве Украины и есть гражданами другой страны/стран. Следовательно, Вам не возможно оформить вид, а нужно подтвердить гражданство Украины и оформить украинские паспорта.
Наталия
Добрый день! подскажите-возможен ли с вашей помощью обмен* посвІдки ПМЖ * еще старого образца по причине достижения возраста 45 лет ? город Киев .Спасибо !
Justicon
Добрый день! С радостью поможем Вам с обменов вида.
Антон
Добрый день. Прочитал выше вопрос "Здравствуйте. Оформляете ли вы внж если официальных причин на это нет? Гражданин рф. Если да, то сколько это будет стоить? Спасибо.", у меня похожий, но шире. Конечная цель - получить ПМЖ Украины, статус которого уже постоянен, поскольку ВНЖ - нужно регулярно продлевать и сейчас его продлевают, на следующий год - усложнят, через 5 лет вообще будет большой проблемой. Имею гражданство рф, формальных причин (брак, происхождение и пр.) - ничего это нет, есть желание получить ПМЖ. Правильно ли я понимаю шаги: 1. получение ВНЖ 2. продление ВНЖ (сколько достаточно - год-два?) 3. получение ПМЖ Если я неправ, - поправьте плз и сориентируйте по деньгам, времени и перспективам?
Justicon
Добрый день! Получить ПМЖ в Украине при отсутствии оснований возможно только по инвестиции в экономику Украины в размере от 100000$, либо же это может быть брак с иностранкой у которой уже есть ПМЖ. ВНЖ сейчас возможно получить на 3 года на основании трудоустройства с возможностью будущего продления неограниченное количество раз. Вся детальная информация о ценах и сроках есть у нас на сайте.
Светлана
Здравствуйте. Оформляете ли вы внж если официальных причин на это нет? Гражданин рф. Если да, то сколько это будет стоить? Спасибо.
Justicon
Добрый день, Светлана. Да, можем помочь оформить временный вид на жительство на основании разрешения на работу в Украине. Отправил вам на почту более детальную информацию.
Елена
Здравствуйте, подскажите -наша дочь, как и мы - гражданка РБ, но родилась в Украине в 1990 г. Вышла замуж за гражданина Украины, брак 6 мес. На территории Украины ещё проживает родная бабушка. Дочь переезжает в Украину. Может ли она получить постоянный вид на жительство (по какому основанию) или нужен временный? Нужны ли какие-то документы из Беларуси? Спасибо!
Justicon
Добрый день. Да, Ваша дочь может получить постоянный вид на жительство по территориальному происхождению, для чего нам следует ознакомиться с документами, подтверждающими то, что она родилась в Украине до 1990 года. Наша электронная почта – corp@justicon.ua
анатолий
Я гражданин РФ . Родился и прожил в Украине до 1987г. Могу я получить постоянный вид на жительство в Украине. Могу я приехать в Украину по загранпаспорту РФ на 90 дней и там на месте подать на иммиграцию и постоянный вид на жительство одновременно можно так сделать
Justicon
Добрый день, Анатолий. Да, рождение и проживание на территории Украины до 1987 года является основанием для оформления разрешения на иммиграцию и постоянного вида на жительство. Вы можете приехать по загранпаспорта гражданина РФ, и мы поможем Вам в получении постоянного внж. Мы работаем в Киеве. Будем рады помочь.
Катерина
Добрый день. Подскажите пожалуйста, какие права на территории Украины имеет человек с постоянным видом на жительство. как пример- открыть счет в банке, без визы, как и укр.граждане, пересекать страны СНГ (Россия, Грузия, Беларуссия) и тп?
Justicon
Добрый день, Катерина. Иностранец, который проживает на территории Украины по виду на постоянное проживание (иммигрант), имеет практически те же права, что и гражданин Украины. Конституцией, законами и международными договорами Украины иммигрантам наравне с гражданами Украины гарантируются личные (гражданские) права, которые по своей природе являются естественными правами человека: право на жизнь и его защиту, право на уважение достоинства, право на свободу и личную неприкосновенность, право на неприкосновенность жилища, право на брак и семейные отношения, право на тайну переписки, телефонных разговоров, телеграфной и другой корреспонденции, право на невмешательство в личную и семейную жизнь, право на свободу передвижения, свободный выбор места жительства, право на свободу мысли и слова, на свободное выражение своих взглядов и убеждений, право на свободу мировоззрения и вероисповедания и тд. Кроме того, иммигрант имеет право открыть счет в банке, обратиться в мед. учреждение, совершить любое нотариальное действие у нотариуса, работать на территории Украины без специального разрешения на работу. Что касается пересечения границы и въезда на территорию других стран, то к иммигранту применяются правила режима поездок (визовые/безвизовые), которые действуют в отношении страны, гражданином которой он является. Безвизовый въезд, например, в страны СНГ касается только гр-н Украины и не имеет отношения к иностранным гр-м, которые проживают в Украине. Получение вида на постоянное проживание не влияет на гражданство. Вы остаетесь гр-м своей страны и пользуетесь режимом поездок, которые установлены для Вашей страны.
Ольга
Здравствуйте.4 месяца мы уже ждем ответа на оформление постоянного проживания нашей бабушки,которая приехала с России.4 месяца мы не можем сделать запрос на пенсию в пенсионный фонд России.В миграционной службе нашего городка сказали,что ответ должен поступить с таможни,с СБУ и Интерпола,поэтому так долго это длится.Сколько по закону должно длиться получение документа -вид на постоянное проживание? Куда следует обратиться для ускорения этого процесса?Хотела написать на Гарячую линию,но отвечать все равно нашей службе придеться и ничего нового они не ответят,если все что говорят- правда.
Justicon
Здравствуйте, Ольга. Согласно Закону Украины "Об иммиграции" срок рассмотрения заявления о предоставлении разрешения на иммиграцию не может превышать одного года с дня его подачи. Это означает, что Ваши документы могут находится на рассмотрении в течении этого срока. Что касается проверок, то в соответствии с Постановлением КМУ от 26.12.2002 года № 1983 "Об утверждении Порядка формирования квоты иммиграции, порядка осуществления производства по заявлениям о предоставлении разрешения на иммиграцию и его отмене и выполнении принятых решений, порядка оформления и выдачи вида на постоянное проживание" региональные органы СБУ, Рабочий аппарат Укрбюро Итерпола и Госпогранслужба проводят в пределах своей компетенции в месячный срок после поступления таких запросов проверку с целью выявления лиц, которым разрешение на иммиграцию не предоставляется. Срок проверки может быть продлен, но не более чем на один месяц. Следовательно, в органах миграционной службы, Вам предоставили достоверную информацию.
Анастасия
Здравствуйте, я гражданка Украины, недавно вышла замуж за иностранца и хотим оформить ему ПМЖ. Если возможность в кротчайшие сроки оформить ему ПМЖ?
Justicon
Добрый день, Анастасия. Наша компания может помочь в оформлении вида на временное проживание Вашему супругу. Вид на постоянное проживание возможно оформить только после 2х лет брака.
Жабер
Здравствуйте...я гражданин Туниса, щас учусь и живу в Киеве...но хочу после учеба получить постоянного вида на жительство Украину...Могу ли я получить постоянного вида на жительство?
Justicon
Здравствуйте, для оформления вида на постоянное проживание необходимы определенные основания. Например как: - рождение и проживание на территории Украины до 1991 года - папа, мама, дети, внуки, полнородные братья или сестры граждане Украины - инвестиция в экономику Украины 100 тис долларов Более детальную информацию Вы можете прочитать на нашем сайте https://justicon.ua/ или позвонив по номеру: (098) 1000-176, (093) 1000-176
simberline
Здравствуйте, я так понял, если я официально трудоустроен на территории украины, то смогу оформить временный вид на жительство, а супруга на основании воссоединения с семьёй, верно? Но хотел бы узнать по поводу постоянного вида на жительство. У меня вопрос, для его оформления необходимо обязательно быть прописанным или иметь собственное жилье на территории Украины? И возможно ли его получение как-то на основании, что мой дедушка гражданин Украины? Большое спасибо!
Justicon
Здравствуйте, все верно, разрешение на трудоустройство является основанием для оформления временного вида на проживание. Так же Вы сможете потом оформить вид на проживание для Вашей жены по воссоединению с семьей. Что касается разрешения на иммиграцию и постоянного вида на проживание, то родство с гражданином Украины дает Вам право на его оформление. Иметь собственное жилье не обязательно, но после получения вида на проживание необходимо поставить отметку о регистрации места жительства (прописаться). При оформлении вида на постоянное проживание существует много нюансов. За более детальной информацией Вы можете обратиться по номеру:(098) 1000-176, (093) 1000-176
znikla
Здравствуйте! Я гражданка Беларуси. Мои родители в 1985-88 гг. жили в Украине (родились в России), даже женились там. Могу ли я получить временный вид на жительство? Кроме этого, мои пра-пра происходят с Украины, в 1910 переехали в Сибирь, но это уже вроде как не может быть учтено.
Justicon
Добрый день, Ирина. По факту проживания Ваших родителей на территории Украины Вы можете получить вид на постоянное проживание (по территориальному происхождению). К сожалению, проживание в Украине родителей не является основанием для вида на временное проживание. Будем рады помочь Вам!
Юлия
Здравствуйте! Я гражданка РК, на Украине проживают родственники по отцу(сестры, племянницы моей бабушки). Хочу переехать в Украину на ПМЖ. Сколько времени это займет, с чего начать и как? Спасибо за ответ.
Justicon
Здравствуйте, для того, чтобы оформить постоянный вид на жительство необходимо получить разрешение на иммиграцию Законодательством предусмотрены четкие основания: Разрешение на иммиграцию предоставляется в пределах квоты иммиграции следующим категориям иммигрантов: 1. деятели науки и культуры, иммиграция которых отвечает интересам Украины 2. высококвалифицированные специалисты и рабочие, острая потребность в которых является ощутимой для экономики Украины 3. лица, которые осуществили иностранную инвестицию в экономику Украины иностранной конвертируемой валютой на сумму не менее 100 (ста) тысяч долларов США, зарегистрированную в порядке, определенном Кабинетом Министров Украины 4. лица, которые являются полнородными братом или сестрой, дедом или бабой, внуком или внучкой граждан Украины 5. лица, которые раньше находились в гражданстве Украины 6. родители, муж (жена) иммигранта и его несовершеннолетние дети 7. лица, которые непрерывно проживали на территории Украины в течение трех лет со дня установления им статуса лица, пострадавшего от торговли людьми Разрешение на иммиграцию вне квоты иммиграции предоставляется: 8. одному из супругов, если второй из супругов, с которым он находится в браке свыше двух лет, является гражданином Украины, детям или родителям граждан Украины 9. лицам, которые являются опекунами или попечителями граждан Украины, или находятся на попечении или под опекой граждан Украины 10. лицам, имеющим право на приобретение гражданства Украины по территориальному происхождению 11. лицам, иммиграция которых представляет государственный интерес для Украины 12. иностранным украинцам, семьям иностранных украинцев, их детям в случае их общего въезда и пребывания на территории Украины.
Екатерина
Добрый день! Я, моя мама, дед. бабушка. все родились на Украине. Так сложилась жизнь, что начиная с 1987 года я проживала в России. Сейчас хочу вернуться на Украину. Скажите, могу ли я получить вид на постоянное жительство в Украине? Так же меня интересует сумма госпошлины?
Justicon
Здравствуйте, Екатерина! Вы можете оформить вид на постоянное проживание на территории Украины по территориальному происхождению. Гос. платеж за оформление составляет 85 грн., однако есть и дополнительные расходы, такие как услуги ДМС по оформлению разрешения на иммиграцию и за оформление вида на жительство, оплачивается стоимость бланков для вида на жительство. И ряд других. Наша компания будет рада помочь Вам в оформлении необходимого пакета документов.
Владимир
Супруги пенсионеры. Основную часть жизни прожили и проработали в гор. Норильске (РФ, Заполярье). Имеем много знакомых и друзей среди украинцев. В свете последних событий хотели бы поселиться на ПМЖ в Украине
Justicon
Здравствуйте, будем рады помочь Вам в оформлении вида на проживание в Украине. Для оформления вида на постоянное/временное проживание необходимы определенные основания. Основания для оформления вида на постоянное проживание:- рождение и проживание на территории Украины до 1991 года - папа, мама, дети, внуки, полнородные братья или сестры граждане Украины или эти лица родились/когда-либо до 1991 года проживали на территории Украины- инвестиция в экономику Украины (от 100 тыс. долларов) Если перечисленных оснований у Вас нет, можем предложить зарегистрировать на Ваше имя компанию, трудоустроить одного из Вас. На основании трудоустройства есть возможность получить временный вид на проживание (на 1 год с правом продления). Другой из супругов оформит вид на проживание по воссоединению с семьей.Более детальную информацию Вы можете прочитать на нашем сайте https://justicon.ua/ или позвонив по номеру: (098) 1000-176, (093) 1000-176
Антони
Мой брат,гражданин Кубы,имеет постоянный вид на жительство в Украине.Женат на украинке,прожил лет 10.В настоящее время, из за болезни мамы,второй год вынужден проживать за границей. Могут из за долгого срока проживания вне страны лишить его вида на жительство? Точная ли информация что такой срок не ограничивается? Спасибо!
Justicon
Добрый день. При длительном проживании за границей Вашего брата не могут лишить вида на постоянное проживание. В законодательстве не предусмотрено такое основание для аннулирования вида на проживание.
МММ
Здравтсвуйте, подскажите, можно ли гражданину РФ с видом на ПМЖ в Укаине пересекать украинскую границу без загранпаспорта (просрочен) (то есть по одному виду на жительство).
Justicon
Добрый день. Гр-не РФ, независимо от наличия у них вида на постоянное проживание в Украине, могут пересекать границу Украины только по заграничному паспорту. 30 января 2015 года Премьер-Министр Украины Арсений Яценюк подписал Постановление № 23 «О приостановлении действия некоторых положений Соглашения между Правительством Украины и Правительством Российской Федерации о безвизовых поездках граждан Украины и Российской Федерации». Речь идет о приостановлении права, а именно временном запрете с 1 марта 2015 года на въезд на территорию Украины граждан России по внутренним паспортам (для совершеннолетних) и свидетельствам о рождении (для несовершеннолетних).
YSC
Привет хочу жениться с Украинка и как могу получить ПМЖ
Justicon
Добрый день. После заключения брака Вы можете ходатайствовать о получении вида на временное проживание, а по истечению 2х лет брака Вы можете оформить вид на постоянное проживание в Украине. ЮК "Юстикон" будет рада помочь Вам в оформлении как временного, так и постоянного вида на проживание. Прошу Вас связаться со мной по телефону (098) 1000-176, (093) 1000-176
Рамзи
Скажите пожалуйста, в каких случаях могут ликвидировать ПМЖ?
Justicon
Добрый день. Согласно Постановлению Кабмина Украины от 28.03.2012 г. № 251 вид на проживание аннулируется территориальным органом или подразделением Государственной миграционной службы, который её выдал.
Амро
Кто имеет право лекведировать Вид на жительство кроме с решения суда????
Justicon
Добрый день. Согласно Постановлению Кабмина Украины от 28.03.2012 г. № 251 вид на проживание аннулируется территориальным органом или подразделением Государственной миграционной службы, который её выдал.
Заур Иманов
Я гражданин Азербайджана, женат с гражданкой Украины не больше 2 лет, но у нас недавно родился сын. Я в Украине имею свою фирму и официально там работаю. Могу ли я получить постоянный вид на жительство в Украине? С уважением Заур.
Justicon
Заур! Да, Вы имеете право оформить постоянный вид на жительство в Украине.
Татьяна
Добрый день. Я гражданка РФ.Родилась в Украине, с 1967 года по 1990 год проживала в Украине. С 1991 по 1992гг. проживала на територии РФ. и 1993г. по 1995г., снова проживала на територии Украины. С 1995г. по 2009г. проживала в РФ, в настоящее время прописана на територии РФ, но фактически проживаю у родных в Украине. Могу ли я получить, "Посвідку на постійне проживання." в Украине, Гражданства РФ не хочу терять. С уважением Татьяна!
Justicon
Здравствуйте, Рождение на территории Украины является основанием для оформления вида на постоянное проживание, однако при получении этого документа Вы не должны считаться гражданкой Украины. Наличие вида на постоянное проживание не влечёт отказ от гражданства РФ. Интересующую Вас информацию относительно сроков, стоимости наших услуг и порядка оформления вида на жительство Вы можете посмотреть на сайте нашей компании. Более детально вопросы относительно сотрудничества можно обсудить по телефону. (098) 1000-176, (093) 1000-176
Skripka Denis
Добрый вечер!я гражданин РФ. последнии 5лет проживаю на территории Украины: имея вид на жительство по причине учёбы.как мне остаться в Украине на ПМЖ:какой вариант самый оптимальный? если я зарегистрируюсь как ФОП или Юр. лицо,продлит это время моего пребывания в Украине?
Justicon
Для оформления постоянного вида на жительство необходимо определённое основание, перечень которых Вы можете посмотреть на нашем сайте. Это исчерпывающий перечень. Если Вы зарегистрируете юридическое лицо, то можете быть трудоустроены и оформить временный вид на жительство. То есть это даст право пребывать на территории Украины без дополнительной регистрации 1 год с возможностью продления.
Avatar

Лучко Оксана

спеціаліст по роботі з клієнтами

+38 (093) 215 14 98