Реєстрація або зняття з реєстрації місця проживання
Оформимо необхідні документи та подамо заяви для реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання
Стисло про реєстрацію місця проживання
1) Реєстрація/декларація місця проживання (раніше - прописка) чи зняття з такої – це спосіб повідомити державу про місце проживання чи перебування: закріплення за особою офіційної адреси чи її відсутності.
2) Повинні бути зареєстровані всі громадяни України, крім осіб, які оформили виїзд на постійне місце проживання за кордон. Також, реєстрація обов'язкова для іноземців, які оформили документи на проживання в Україні.
3) На реєстрацію/декларацію місця проживання відведено 30 днів з дня прибуття на нове місце проживання або оформлення документів на проживання вперше.
● За відсутність реєстрації/декларації понад 30 днів передбачена адміністративна відповідальність.
Для іноземців та осіб без громадянства - це штраф від 1700 до 5100 грн.
● Наша компанія не супроводжує зняття та постанову на військовий облік для військовозобов'язаних чоловіків.
Згідно з чинним законодавством - це може зробити тільки заявник особисто!
Вартість оформлення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання
- Консультація
- Підготовка пакета документів
- Подача документів до ЦНАП
- Отримання витягу з реєстру територіальної громади (за потреби)
- 2000 грн
- Пошук адреси для реєстрації
- договірна
- Оформлення довіреності на співробітників нашої компанії
- від 550 грн
Детально про реєстрацію місця проживання
Кому необхідно реєструвати місце проживання в Україні?
Зареєструвати або задекларувати своє місце проживання в Україні повинні всі громадяни України, а також іноземці, які оформили в Україні:
- посвідку на тимчасове проживання
- посвідку на постійне проживання
- тимчасове посвідчення громадянина України
- посвідчення біженця чи особи, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист
Що робити, якщо немає місця, куди можна зареєструватися?
Ми можемо знайти для вас адресу для реєстрації в Києві та Київській області залежно від ваших потреб та цілей.
В чому різниця між реєстрацією та декларацією місця проживання?
Декларування місця проживання відбувається онлайн шляхом подачі заяви на порталі Дія. Реєстрація місця проживання передбачає необхідність особисто відвідати Центр надання адміністративних послуг для подачі заяви. Звертатись потрібно до ЦНАПу, що обслуговує населений пункт, де знаходиться житло, куди бажаєте зареєструватися.
Результатом як декларації, так і реєстрації - є внесення відомостей про місце проживання до відповідного реєстру територіальної громади. Тобто різниця полягає лише в тому, яким чином ви будете повідомляти державу про своє місце проживання - онлайн чи офлайн. Аналогічний принцип стосується і зняття зі задекларованого/зареєстрованого місця проживання.
Декларація місця проживання можлива лише якщо:
- житло приватної форми власності;
- відомості про житло внесено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (тобто є витяг чи інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно).
У всіх інших випадках, необхідно звертатись до ЦНАПу і подавати документи для реєстрації.
Також, якщо декларація відбувається не у вашому власному житлі, всім співвласникам житла, де ви декларуєте проживання, необхідно буде зареєструватись на Порталі Дія, щоб надати свою згоду на декларацію вашого проживання.
Скільки часу займає реєстрація/декларація місця проживання та зняття з такої?
Реєстрація/декларація місця проживання або зняття з такої відбувається у день звернення або на наступний робочий день.
Який результат реєстрації/декларації місця проживання?
Результатом реєстрації/декларації місця проживання чи зняття з такої - є внесення органом реєстрації відповідних відомостей до реєстру територіальної громади. Інформація про відмову чи задоволення заяви приходить листом на електронну пошту, або повідомленням на номер телефону, залишений в заяві.
Порядок оформлення реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання (прописки)
- Підготовка документів від 1 р.д.
- консультація
- підготовка пакета документів: перекладів, заяв, довіреностей
- Подача документів у ЦНАП 1 р.д.
- при реєстрації необхідна присутність власника або нотаріальна заява-згода на реєстрацію
- Отримання витягу/інформації з реєстру територіальної громади 1 р.д.
Перелік документів, необхідних для реєстрації або зняття з реєстрації місця проживання (прописки)
1. Паспортний документ
2. Документ, що підтверджує право власності на житло
За умови реєстрації. Якщо житло не належить заявникові, додатково необхідна згода співвласників житла у вигляді нотаріально засвідченої заяви-згоди або надана особисто при подачі заяви
3. Довіреність на наших співробітників
Зразки документів
Відповіді на популярні питання
Чи можливо виписати людину з квартири без її присутності?
Існує декілька варіантів як зняти з реєстрації особу без її присутності.
1. Якщо особа згодна на зняття - в такому разі, ми можемо підготувати текст довіреності, який необхідно підписати тому, хто знімається з реєстрації, та передати її нам разом з паспортним документом. Ми, зі свого боку, зробимо всі необхідні дії для зняття з реєстрації. Зауважте, що якщо зняття стосується чоловіка у віці з 17 до 60 років, який є громадянином України, то йому потрібно особисто відвідати військкомат для зняття з обліку перед тим, як передати нам документи.
2. Якщо особа проти зняття або не може передати документи, необхідні для зняття, і фактично не проживає у житлі, то власнику потрібно звернутись до суду. Після набуття законної сили рішенням суду про зняття з реєстрації особи, власник зможе звернутись з копією цього рішення до ЦНАПу з відповідною заявою.
3. Якщо зняття стосується іноземця, який перебуває в Україні, то знімаємо особу як у пункті 1. Якщо ж іноземець за кордоном та його документи вже недійсні, то можливо піти двома шляхами: або зняти у судовому порядку, як зазначено у варіанті 2, або шляхом зняття за допомогою звернення до ДМС. Ми підготуємо клопотання з проханням зняти з реєстрації, яке необхідно підписати іноземцю і надіслати нам в оригіналі чи електронному вигляді, а ми подамо документи в ДМС для подальшого зняття з реєстрації.
Якщо є рішення про залишення на ПМП в Посольстві/Консульстві України та необхідно знятись з реєстрації для завершення процедури, чи можливо це зробити без візиту до України?
Якщо зняття з реєстрації стосується чоловіка у віці від 17 до 60 років, то, поки держава не запровадила процедуру зі зняття з обліку у військкоматі онлайн, без візиту в Україну обійтись неможливо. Після зняття з військового обліку, ми зможемо зняти вас з реєстрації у м. Київ чи Київській області та передати вам документ, який потрібно надати Консулу для завершення процедури залишення на ПМП.
Якщо зняття з реєстрації по залишенню на ПМП стосується жінки, то процедура наступна:
1. Ви надсилаєте нам скани чи фото документів на перевірку;
2. Якщо до документів немає зауважень, ми надсилаємо вам шаблон довіреності, яку необхідно підписати у Консула України чи нотаріуса. Якщо довіреність засвідчена у нотаріуса, залежно від країни підписання, може знадобитись апостиль та переклад на українську мову;
3. Ви передаєте нам довіреність, паспорт та рішення про залишення на ПМП, а ми знімаємо вас з реєстрації та отримуємо документ про зняття у зв'язку зі залишенням на ПМП;
4. Передаємо вам готові документи будь-яким зручним для вас способом.
Питання та коментарі