Реєстрація асоціації
Створимо некомерційну асоціацію юридичних осіб
Стисло про реєстрацію асоціації
1) Асоціація - договірне об'єднання підприємств у певній галузі.
2) Асоціація створюється з метою координації діяльності учасників, захисту їх інтересів, збільшення впливу на ринку та розширення кола можливостей.
3) Реєстрація асоціації може вимагати узгодження документів з Антимонопольним комітетом.
Врахуємо індивідуальні побажання та зареєструємо асоціацію без необхідності погодження з Антимонопольним комітетом.
Звертайтесь - консультація безкоштовна!
Вартість реєстрації асоціації
- Консультація
- Підготовка пакету документів
- Реєстрація асоціації
- Отримання опису документів
- Отримання виписки з ЄДР
- 6000 грн
- Внесення до реєстру неприбуткових організацій
- 1000 грн
- Нотаріальне засвідчення статуту: 2 засновники - юридичні особи
- Нотаріальне засвідчення статуту: додатковий підпис кожного наступного засновника
- 1250 грн
- +450 грн
- Виготовлення печатки (за бажанням)
- 700 грн
- Юридична адреса
- від 4500 грн
- Детальна консультація щодо реєстрації асоціації
- Консультація щодо умов, за яких погодження з Антимонопольним комітетом непотрібне
- Консультація щодо умов постановки на облік як неприбуткової організації
- Дорожня карта щодо оплати податків та подачі звітності до ДПС
- Практичні поради по документальному оформленню ведення діяльності асоціації
- 2000 грн (у разі, якщо надалі ви замовите повний супровід оформлення документів — ми віднімемо вартість цієї консультації від вартості наших послуг)
Детально про реєстрацію асоціації
Що таке "асоціація"?
Асоціація – договірне об'єднання, створене з метою постійної координації діяльності підприємств, що об'єдналися.
Асоціація досягає своєї мети шляхом:
- централізації однієї або декількох виробничих і управлінських функцій;
- розвитку спеціалізації, і кооперації виробництва;
- організації спільних виробництв, на основі об'єднання учасниками фінансових і матеріальних ресурсів для задоволення переважно господарських потреб учасників асоціації.
У статуті асоціації повинно бути зазначено, що вона є господарською асоціацією.
Який статус підприємств-учасників асоціації?
Підприємства-учасники асоціації зберігають статус юридичної особи.
Підприємство-учасник асоціації має право:
- добровільно вийти з асоціації на умовах і в порядку, визначених засновницьким договором або статутом асоціації;
- бути членом інших асоціації, якщо законом, засновницьким договором або статутом асоціації не встановлене інше;
- отримувати від асоціації в установленому порядку інформацію, пов'язану з інтересами підприємства.
Асоціація не має права втручатися у господарську діяльність підприємств - учасників асоціації.
За рішенням учасників асоціація може бути уповноважена представляти їх інтереси у відносинах з органами влади, іншими підприємствами та організаціями.
Які органи створюються в асоціації?
В асоціації створюються наступні органи управління:
Загальні збори учасників асоціації:
- затверджують статут асоціації та вносить зміни в нього;
- вирішують питання про прийняття в асоціацію нових учасників і виключення учасників з її складу;
- призначають виконавчий орган асоціації відповідно до її статуту або договору;
- вирішує фінансові та інші питання відповідно до засновницьких документів асоціації.
Виконавчий орган асоціації (колегіальний або одноосібний):
- вирішує питання поточної діяльності, які, відповідно до статуту або договору, віднесені до його компетенції.
Які є види асоціації?
Асоціації діляться на два види:
- з веденням комерційної діяльності - потребують погодження засновницьких документів з Антимонопольним комітетом;
- без ведення комерційної діяльності - потребують отримання від Антимонопольного комітету листа про згоду на реєстрацію асоціації без отримання дозволу.
За умови виконання низки критеріїв, які визначені у наказі АМКУ 30.11.2006 N 511-р, можлива реєстрація асоціації без ведення комерційної діяльності та без отримання листа від Антимонопольного комітету.
Асоціація без ведення комерційної діяльності після реєстрації вноситься в реєстр неприбуткових організацій. Функціонує така асоціація коштом членських внесків, спонсорської та меценатської допомоги.
Порядок реєстрації асоціації
- Підготовка документів від 1 р.д.
- консультації
- формування пакета документів
- підписання документів у нотаріуса
- Подання документів державному реєстратору 1 р.д.
- Отримання документів від 1 р.д.
- отримання опису
- отримання виписки з ЄДР
- виготовлення печатки (за бажанням)
- Внесення в реєстр неприбуткових організацій 5 р.д.
Перелік документів, що необхідні для реєстрації асоціації
1. Протокол про створення асоціації
2. Статут асоціації
3. Паспорт і картка платника податків керівника
4. Статутні документи юридичної особи - засновника асоціації (виписка, статут)
5. Рішення власників юридичної особи - засновника про створення асоціації
6. Довіреність від юридичної особи - засновника асоціації
Відповіді на популярні питання
Засновниками (членами) асоціації можуть бути лише юридичні особи чи у тому числі й фізичні особи-підприємці?
Відповідно до п. 2 ст. 120 Господарського кодексу України, асоціація – договірне об'єднання, створене з метою постійної координації господарської діяльності підприємств. У зв'язку з цим членами асоціації можуть бути тільки юридичні особи.
Питання та коментарі