Підтримати ЗСУ

Введення в експлуатацію об’єктів будівництва

Введемо об'єкт в експлуатацію в короткі терміни!

  • Без присутності в держорганах
  • Працюємо з усіма об'єктами
  • Вирішуємо питання будь-якої складності
  • Договірні ціни
  • Гарантія результату
Ольга Казаневская
03.06.2020

Рекомендую! Очень профессионально работают, легко общаться, доброжелательные. Всё вып…

Виталий
02.06.2020

Хочу поблагодарить юридическую компанию ЮСТИКОН в лице юриста Марии Литвин за оказани…

Стисло про послугу

Плануєте здійснити будівництво, реконструкцію, реставрацію, не знаєте з чого почати, яку документацію отримати і куди звернутися?

Необхідно ввести об'єкт в експлуатацію в Києві або регіонах? Виникли складнощі з оформленням документації на будівництво?

Фахівці нашої компанії нададуть допомогу в отриманні усієї необхідної документації для проведення будівельних робіт, введуть об'єкт в експлуатацію як в Києві, так і по всій Україні.

Ми надамо послуги з:

  1. Подання повідомлення про початок будівельних робіт (для об'єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта)
  2. Реєстрації в Інспекції ДАБК декларації про початок виконання будівельних робіт (для об'єктів І - ІІІ категорій складності)
  3. Отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт (для об'єктів IV - V категорій складності)
  4. Виготовлення технічного паспорта на об'єкт
  5. Введення об'єкта в експлуатацію
  6. Реєстрації права власності

Ви зможете ввести в експлуатацію, узаконити будь-який об'єкт незалежно від виниклих складнощів по усій території України в необхідні Вам терміни.

Для визначення вартості послуг з введення в експлуатацію Ви можете надати інформацію згідно з опитувачем:

1. Адреса об'єкта

2. Назва об'єкта (як буде в декларації)

3.Площа об'єкта (проектна і фактична)

4. Суть роботи (реконструкція з описом її суті, площ до і після реконструкції; нове будівництво)

5. Інформація про реконструкцію (чи виконується нова вхідна група, прибудова і т. д.)

6. Дані про права власності на об'єкт

7. По можливості - фото об'єкта

Ваш коментар

Вартість послуг

Вартість послуг залежить від місцезнаходження, площі об'єкту (проектної і фактичної), характеру виконаних робіт (нове будівництво / реконструкція, чи міняються межі), наявності необхідної документації.

Що входить у наші послуги

  • консультації з питань введення в експлуатацію
  • представництво інтересів клієнта при поданні документів
  • отримання зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації
  • супровід проведення перевірки Інспекцією ДАБК
  • отримання сертифіката
  • за бажанням клієнта - повний юридичний супровід будівництва, від початку будівництва до реєстрації права власності

5 причин замовити у нас

  • Ми гарантуємо результат, якщо він не досягнутий - ви не оплачуєте послуги, про що ми прямо вказуємо в договорі
  • Забезпечимо введення в експлуатацію навіть найбільш «проблемного» об'єкта
  • Наша компанія надає послуги у сфері будівництва із 2008 року
  • Ми працюємо по усій території України
  • Детальна консультація з вказівкою етапів, вартості і термінів - безкоштовно
  • І, нарешті, найкраща характеристика нашої роботи - це наші клієнти

Звертайтеся, і ми гарантовано досягнемо бажаного вами результату!

Детально про послугу

Введення в експлуатацію - завершальний етап проведення будівельних робіт будь-якої складності, який передбачає проведення комплексу заходів з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів.

Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» порядок прийняття в експлуатацію залежить від категорії складності об'єкта:

  1. Для об'єктів I - III категорій складності і об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, введення в експлуатацію здійснюється шляхом реєстрації органом ДАБК наданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
  2. Для об'єктів IV і V категорій складності введення в експлуатацію здійснюється на підставі акту готовності об'єкта до експлуатації шляхом видачі органами ДАБК сертифіката.

Для реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації до Інспекції ДАБК подається 2 екземпляри заповненої декларації. Форма, порядок подання і реєстрації декларації регулюється Постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. N 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів".

Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або направляє рекомендованим листом з описом вкладення або через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві до Інспекції два екземпляри декларації. Один екземпляр після проведення реєстрації повертається замовникові, другий - залишається в Інспекції, яка її зареєструвала. Інспекція впродовж десяти робочих днів з дня вступу декларації перевіряє повноту даних, вказаних в ній, і реєструє декларацію.

Сертифікат видає Інспекція, яка видала дозвіл на виконання будівельних робіт. Для отримання сертифікату замовник (його уповноважена особа) подає до Інспекції ДАБК заяву, до якої додається акт готовності об'єкта до експлуатації. (Акт готовності об'єкта підписує замовник, генеральний проектувальник, генеральний підрядник або підрядник, субпідрядники, якщо об'єкт застрахований - страховик).

Документи приймаються в дозвільному центрі за місцезнаходженням об'єкта і не пізніше наступного робочого дня передаються до Інспекції.

Інспекція приймає заяву і акт готовності об'єкта до експлуатації і для визначення відповідності об'єкта проектній документації, вимогам державних будівельних норм, стандартів і правил проводить перевірку. Її проведення починається не пізніше за третій робочий день після реєстрації заяви і триває не більше чотирьох робочих днів. На підставі результатів перевірки Інспекція впродовж десяти робочих днів з дати реєстрації заяви приймає рішення про видачу сертифікату або відмовляє в його видачі.

Без зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації або сертифіката неможливо:

  • укладення договорів на постачання води, газу, тепла, електроенергії
  • включення даних про об'єкт в державну статистичну звітність
  • оформлення права власності на об'єкт.

Підключення об'єкта, прийнятого в експлуатацію, до інженерних мереж проводиться впродовж десяти днів після звернення замовника до власників відповідних елементів інженерної інфраструктури.

  • Замовник зобов'язаний впродовж семи календарних днів з дня прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта письмово проінформувати про це місцеву держадміністрацію або орган місцевого самоврядування за місцезнаходженням об'єкта будівництва, а також державні органи у сфері пожежної і техногенної безпеки.
  • Експлуатація закінчених будівництвом об'єктів, не прийнятих в експлуатацію, заборонена!!!

Примітка

Якщо при будівництві житлового будинку проводилося залучення коштів фізичних і юридичних осіб, замовник зобов'язаний передати закінчений будівництвом і підключений до інженерних мереж житловий будинок об'єднанню співвласників / власникові, або експлуатуючій організації впродовж ста двадцяти календарних днів з дня його прийняття в експлуатацію

Порядок введення в експлуатацію об’єктів будівництва

  1. Підготовка від 3 р.д.
    • консультації
    • отримання від замовника усіх необхідних документів
    • заповнення декларації про готовність об'єкта до експлуатації/ акта готовності до експлуатації
  2. Подання документів від 1 р.д.
    подання документів в ДАБК
  3. Отримання зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації / сертифіката від 10 р.д.
    • розгляд заяви і пакета документів
    • супровід проведення перевірки (при отриманні сертифікату)
    • отримання зареєстрованої декларації про готовність об'єкта до експлуатації / сертифіката

Перелік документів, необхідних для введення в експлуатацію об’єктів будівництва

1. Перелік документів, необхідних для реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації
2. Паспорт, ідентифікаційний код замовника / керівника підприємства - замовника
Копія
3. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України (ЄДРПОУ)
Оригінал
Для юридичних осіб
4. Документ, що встановлює право на земельну ділянку
Копія
Не подається при реконструкції, реставрації або капітальному ремонті об'єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів в плані
5. Будівельний паспорт
Оригінал
Якщо будівельні роботи проводилися на підставі будівельного паспорта
6. Проект будівництва
Оригінал
За наявності
7. Дані про осіб, що здійснюють тех. нагляд
За наявності
8. Інформація про генпідрядника, осіб, відповідальних за виконання робіт, генпроектувальника
За наявності
9. Дані про страхову організацію
Якщо проводилося страхування об'єкта
10. Дозвільна документація на будівництво (Декларація / повідомлення про початок виконання будівельних робіт, інші документи
Оригінал
Зареєстровані раніше
11. Повідомлення про зміну даних в зареєстрованій декларації / повідомленні про початок виконання будівельних робіт
Оригінал
Якщо при виконанні будівельних робіт в повідомлення / декларацію про початок виконання будівельних робіт вносилися зміни
12. Техніко-економічні показники об'єкта
З урахуванням результатів технічної інвентаризації: несучі конструкції, захисні конструкції, фасади, перелік інженерного устаткування, загальна площа будівлі.
13. Кошторисна вартість будівництва
Згідно з проектом
14. Декларація про готовність об'єкта до експлуатації
Оригінал
2 екземпляри; кожна сторінка підписується замовником і завіряється печаткою (за наявності)
15. Перелік документів, необхідних для отримання сертифіката
16. Паспорт, ідентифікаційний код замовника / керівника підприємства - замовника
Копія
17. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України (ЄДРПОУ)
Оригінал
Для юридичних осіб
18. Документ, що встановлює право на земельну ділянку
Копія
Не подається при реконструкції, реставрації або капітальному ремонті об'єктів будівництва без зміни зовнішніх геометричних розмірів їх фундаментів в плані
19. Акт готовності об'єкта до експлуатації
Оригінал
підписує замовник, генеральний проектувальник, генеральний підрядник або підрядник, субпідрядники, якщо об'єкт застрахований - страховик
20. Проект будівництва
Оригінал
21. Дані про осіб, що здійснюють тех. нагляд
22. Інформація про генпідрядника, осіб, відповідальних за виконання робіт, генпроектувальника
23. Дані про страхову організацію
Якщо проводилося страхування об'єкта
24. Дозвільна документація на будівництво (Дозвіл на проведення будівельних робіт, інші документи)
Оригінал
Видані раніше
25. Техніко-економічні показники об'єкта
З урахуванням результатів технічної інвентаризації: несучі конструкції, захисні конструкції, фасади, перелік інженерного устаткування, загальна площа будівлі.
26. Кошторисна вартість будівництва
Згідно з проектом

Юридична компанія «ЮСТІКОН», маючи багаторічний досвід, пропонує Вам повний комплекс послуг з введення об'єктів в експлуатацію по усій території України.

Законодавство

  • Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»
  • Постанова Кабінету Міністрів України № 466 від 13.04.2011 «Деяких питань виконання підготовчих і будівельних робіт»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. N 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів"

Питання та коментарі