Підтримати ЗСУ

Службова картка співробітника представництва іноземної компанії

Оформляємо службові картки для працівників представництв:

  • Без присутності
  • З гарантією отримання
  • Терміново
Ольга Казаневская
03.06.2020

Рекомендую! Очень профессионально работают, легко общаться, доброжелательные. Всё вып…

Виталий
02.06.2020

Хочу поблагодарить юридическую компанию ЮСТИКОН в лице юриста Марии Литвин за оказани…

Стисло про отримання службової картки

1) Іноземні представництва не зобов'язані оформлювати дозвіл на працевлаштування для своїх іноземних співробітників, натомість для кожного з них необхідно отримати службову картку в Міністерстві економіки України.

2) Термін дії службової картки – до 3-х років.

3) Службова картка співробітника іноземного представництва – підстава для отримання посвідки на тимчасове проживання.

Наші спеціалісти підготують документи відповідно до вимог Міністерства економіки України та оформлять службову картку в найкоротші терміни.

Звертайтеся - консультація безкоштовна!

Вартість отримання службової картки

Службова картка співробітника представництва іноземної компанії
  • Консультація
  • Підготовка документів
  • Подача пакету документів до Міністерства економіки України
  • Отримання службової картки
  • 15 р.д. - 2500 грн
  • 5 р.д. - договірна
  • 3 р.д. - договірна
  • Переклад паспорта іноземця на українську мову, засвідчений нотаріально
  • 400 грн

Детально про отримання службової картки

Чи обов'язково отримувати службову картку співробітникам представництв - іноземцям?

Згідно з п. 16 «Інструкції про порядок реєстрації представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності в Україні» нерезидентам - співробітникам представництв іноземних суб'єктів господарювання Міністерство економіки України видає спеціальні службові картки, що діють на всій території України.

На який термін можна оформити службову картку?

Службові картки оформляються на строк до трьох років і надають право звертатися до Міграційної Служби для одержання посвідки на тимчасове проживання в Україні. Проте сама посвідка видається на строк 1 рік з можливістю продовження строку дії.

Чи потрібно анульовувати службову картку після закінчення роботи іноземцем в представництві?

Службова картка є документом суворої звітності й повертається у місце її видачі після припинення повноважень співробітника представництва.

Скільки іноземців можна працевлаштувати у представництво?

Зазвичай під час реєстрації представництва у свідоцтві про реєстрацію вказується, що працювати може не більше трьох іноземних працівників. Проте кількість співробітників-іноземців можна збільшити.

Порядок оформлення службових карток співробітникам іноземних представництв

  1. Підготовка від 1 р.д.
    • консультації
    • підготовка пакета документів
  2. Подача документів від 1 р.д.
    • подача документів у Міністерство економіки України
    • *на період дії режиму воєнного стану документи подаються до ЦНАП
  3. Отримання службової картки від 1 р.д.

Перелік документів для оформлення службових карток співробітникам іноземних представництв

1. Заява
Оригінал, засвідчений печаткою підприємства та підписом керівника
На офіційному бланку представництва
2. Свідоцтво про реєстрацію представництва в Україні
Копія, засвідчена печаткою підприємства та підписом керівника
3. Дві кольорові фотокартки розміром 3,5 х 4,5 мм
На кожного співробітника
4. Паспорт іноземного співробітника
Копія першої сторінки
5. Довіреність від представництва на співробітників нашої компанії
Оригінал, засвідчений печаткою підприємства та підписом керівника

Питання та коментарі