Юридичний супровід на кожному етапі реєстрації права власності
Ви збираєтеся продати квартиру, земельну ділянку, інше нерухоме майно?
Виконали усі будівельні роботи, ввели об'єкт в експлуатацію і маєте намір ним розпорядитися?
Є членом гаражного, житлового кооперативу, повністю внесли пайові внески і хочете оформити право власності?
Отримали рішення суду, за яким за Вами визнано право власності на нерухоме майно, але не оформили реєстрацію прав в належному порядку?
Важливо розуміти, що без реєстрації права власності розпорядитися своїм майном неможливо!
Єдиним рішенням є реєстрація права власності шляхом звернення до суб’єктів державної реєстрації прав.
Згідно ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 року державна реєстрація є обов'язковою, а моментом виникнення прав є момент проведення такої реєстрації.
Звідси витікає, що укласти будь-яку угоду відносно розпорядження майном Ви зможете тільки після того, як буде проведена реєстрація права власності.
Реєстрація права власності на нерухоме майно дозволить Вам:
Продати, здійснити дарування, здати в оренду, внести в статутний капітал і іншим способом розпорядитися майном, що належить Вам.
Згідно із Законом реєстрація з видачею посвідчення про право власності проводиться в строк до 14 робочих днів, проте реальний термін проведення перевищує його у декілька разів, до того ж завжди є вірогідність отримання відмови.
Ви можете самостійно звернутися в реєстраційну службу за місцем знаходження об'єкту, подати усі необхідні документи, кількість і перелік яких визначається виходячи з безлічі чинників, або ж доручити провести реєстрацію фахівцям з досвідом роботи, розумінням процедури і тривалою взаємодією з уповноваженими органами, ЦНАПами, державними реєстраторами, нотаріусами.
Самостійна реєстрація і отримання Свідоцтва про право власності це:
– "Сьогодні у нас не приймальний день, приходите в наступний четвер"
– "По черзі"
– "У Вас бракує акта на землю, рішення про привласнення адреси, кадастрового номера і нотаріально завірених копій"
– "Зверніться в інший ЦНАП"
– "Заповніть заяву ще раз"
- "На жаль, не можемо допомогти"
Звертайтеся, і ми гарантовано досягнемо бажаного вами результату!
Згідно з положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 р.
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Права на нерухоме майно підлягають державній реєстрації у разі їх виникнення, переходу або припинення після:
З 1 січня 2016 року в процедуру державної реєстрації прав були внесені істотні зміни.
На сьогодні реєстрація прав проводиться державними реєстраторами виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, Київської, Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій та нотаріусами.
Процедура державної реєстрації проводиться в такому порядку:
Важливо! З 2016 року Свідоцтво про право власності на нерухоме майно не видається! За бажанням заявника може бути видано письмовий витяг з Реєстру речових прав на нерухоме майно.
Після завершення усіх будівельних робіт і введення об'єкту в експлуатацію державна реєстрація права власності є обов'язковим.
З моменту внесення відомостей про реєстрацію права власності Ви набуваєте усіх майнових прав на такий об'єкт і можете розпорядитися їм за своїм бажанням.
Від імені замовника-фізичної особи, завіряється нотаріально.
Якщо замовник - юридична особа - завіряється печаткою і підписом керівникаПовний перелік документів визначається індивідуально залежно від об'єкту, права на який підлягають реєстрації
Фахівці компанії «ЮСТІКОН», маючи спеціальні знання і багаторічний досвід, нададуть Вам повний комплекс юридичних послуг з питань державної реєстрації права власності
Якщо раніше у Вас була присвоєна поштова адреса, то Вам необхідно звернутися в Управління архітектури для отримання довідки про підтвердження поштової адреси. Або ж вирішити питання в судовому порядку
Оформлення права власності на квартиру здійснюється шляхом подачі заяви і наступних документів:
1. Правовстановлюючий документ на квартиру до реконструкції
2. Технічний паспорт
3. Копія паспорта, ідентифікаційного коду власника
4. документ, відповідно до вимог законодавства, свідчить прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта
5. Нотаріальну довіреність на співробітників нашої компанії.
Відповідно до закону, реєстрація проводиться протягом 14 робочих днів після подання державному реєстратору заяви і пакета необхідних документів. З 2016 Свідоцтво про право власності не видається. Відповідні відомості заносяться держреєстратором до Реєстру і за бажанням заявника може бути видано витяг.
Вітаю! При наявності всіх необхідних документів реєстрація права власності на будинок проводиться протягом 5 р.д.
Питання та коментарі