Підтримати ЗСУ

Реєстрація онлайн-медіа

Зареєструємо онлайн-медіа (колишня назва — інформаційне агентство) у Нацраді з питань телебачення і радіомовлення

  • Максимально швидко
  • Безкоштовно проконсультуємо
  • Супровід спеціаліста з корпоративного права
Ольга Казаневская
03.06.2020

Рекомендую! Очень профессионально работают, легко общаться, доброжелательные. Всё вып…

Виталий
02.06.2020

Хочу поблагодарить юридическую компанию ЮСТИКОН в лице юриста Марии Литвин за оказани…

Стисло про онлайн-медіа

  1. 31.03.2023 року набув сили новий Закон "Про медіа", який скасував Закон «Про інформаційні агентства», у зв'язку з чим, така форма діяльності як "інформаційні агенства" припинила існування;
  2. Протягом 1 року, Інформаційні агества, які хочуть зберегти державну реєстрацію, мають визначитись з формою діяльності та пройти процедуру перереєстрації згідно з новим законом. Якщо цього не зробити, свідоцтво про реєстрацію Інформаційного агенства, видане Мін'юстом, буде вважатись анульованим.
  3. Найближчою за змістом формою діяльності до Інформаційного агентства наразі є зареєстроване онлайн-медіа.
  4. Реєстрація онлайн-медіа відбувається у Національній раді з питань телебачення і радіомовлення. Така реєстрація є добровільною.
  5. Переваги державної реєстрації для онлайн-медіа:

  • офіційний статус медіа для ресурсу;

  • гарантії щодо акредитації та професійної діяльності, що передбачені законом "Про медіа";
  • можливість брати участь у тендерах та діяльності органів спільного регулювання;
  • у разі порушень, ліберальніший підхід до застосування санкцій.

З 31.03.2023 року почав діяти новий Закон "Про медіа", який змінив правила реєстрації у сфері медіа.

Підготуємо всі необхідні документи та зареєструємо онлайн-медіа або перереєструємо інформагенство без зайвого клопоту.

Звертайтесь - консультація безкоштовна!

Вартість реєстрації онлайн-медіа

Реєстрація або внесення змін щодо онлайн-медіа
  • Консультація
  • Підготовка пакета документів
  • Реєстрація онлайн-медіа
  • Внесення інформації до Реєстру суб’єктів у сфері медіа
  • 3000 грн
  • Оплата державного мита
  • 3028 грн
Перереєстрація інформаційного агенства
  • Консультація
  • Підготовка пакета документів
  • Отримання статусу зареєстрованого онлайн-медіа
  • Внесення інформації до Реєстру суб’єктів у сфері медіа
  • 3000 грн
Детальна консультація щодо реєстрації та ведення діяльності онлайн-медіа
  • Детальна консультація щодо реєстрації онлайн-медіа, перереєстрації інформаційного агенства
  • Допомога у виборі організаційно-правової форми онлайн-медіа
  • Консультація щодо переваг та недоліків офіційної реєстрації онлайн-медіа перед діяльністю без реєстрації
  • 1500 грн (у разі, якщо надалі ви замовите повний супровід оформлення документів — ми віднімемо вартість цієї консультації від вартості наших послуг)

Детально про онлайн-медіа

Що таке "онлайн-медіа"?

Онлайн-медіа — медіа, що регулярно поширює інформацію у текстовій, аудіо-, аудіовізуальній чи іншій формі в електронному (цифровому) вигляді за допомогою мережі Інтернет на власному веб-сайті.

Онлайн-медіа в Україні видаються державною мовою.

Поряд з версією інтернет-представництв (у тому числі веб-сайтів, веб-сторінок у соціальних мережах), виконаних державною мовою, можуть існувати версії іншими мовами.

Версія інтернет-представництва державною мовою повинна мати не менше за обсягом та змістом інформації, ніж іншомовні версії, та завантажуватись за замовчуванням для користувачів в Україні.

Якщо ви плануєте випускати друковане видання, рекомендуємо звернути увагу на реєстрацію ЗМІ.

Чи обов'язкова державна реєстрація для онлайн-медіа?

Реєстрація суб’єктів у сфері онлайн-медіа є добровільною та здійснюється відповідно до вимог Закону "Про медіа".

Проте, якщо таке медіа планує, приміром, брати участь у тендерах, реєстрація є обов'язковою.

Які вимоги до зареєстрованих онлайн-медіа?

Зареєстровані суб’єкти у сфері онлайн-медіа зобов’язані оприлюднювати та регулярно оновлювати на своєму веб-сайті (у своєму онлайн-профілі) такі вихідні дані:

  1. офіційна (зареєстрована) назва онлайн-медіа;
  2. поштова адреса, телефон, адреса електронної пошти суб’єкта;
  3. ідентифікатор онлайн-медіа в Реєстрі.

Чи стягується плата за реєстрацію онлайн-медіа?

Так, така плата складає 1 прожитковий мінімум працездатних осіб станом на 1 січня року, в якому подається заява про реєстрацію. Таким чином, у 2024 році платіж складе 3028 грн.

Як інформаційному агенству зберегти свій статус зареєстрованого медіа?

Упродовж року з дня набрання чинності Законом "Про медіа" інформаційні агентства, що діють на день набрання ним чинності на підставі свідоцтв про державну реєстрацію інформаційного агентства як суб’єкта інформаційної діяльності, можуть пройти реєстрацію як суб’єкти у сфері медіа. Після спливу цього строку свідоцтва про державну реєстрацію інформаційного агентства як суб’єкта інформаційної діяльності втрачають чинність.

Також, Інформагенства мають визначитись зі своїм статусом перед перереєстрацією, адже ідентичного поняття у законі немає. Найбільш схожими характеристиками до діяльності Інформагенства, як вже зазначено на цій сторінці, володіють онлайн-медіа.

За повторну реєстрацію державний платіж справлятися не буде.

З чим потрібно визначитись перед реєстрацією онлайн-медіа?

Перед тим, як подати заяву для реєстрації онлайн-медіа, необхідно визначитись з:

  1. назвою онлайн-медіа;
  2. видом онлайн-медіа;
  3. ІР-адресою або діапазоном IP-адрес, з яких здійснюється поширення сервісу;
  4. доменними іменами, за якими медіа буде доступне в мережі Інтернет (із зазначенням реєстрантів відповідних доменних імен (щодо фізичних осіб - прізвище, ім’я та (за наявності) по батькові, громадянство, відомості про місце проживання або місце перебування, щодо юридичних осіб - ідентифікаційні дані);
  5. територією надання сервісів.

Чи можливо внести зміни у Реєстр суб’єктів у сфері медіа?

Так, реєстрант зобов’язаний протягом 10 днів звернутися до Національної ради із заявою про внесення змін пов'язаних з реорганізацією та/або змінами у структурі власності, а також за умови будь-яких інших змін до Реєстру,

За внесення змін до Реєстру, стягується плата у розмірі 1 прожиткового мінімуму працездатних осіб станом на 1 січня року, в якому подається заява. У 2023 році плата складає 2684 грн.

Національна рада протягом одного місяця з дня отримання заяви та за наявності підтвердження сплати плати за внесення змін до Реєстру вносить відповідні відомості до Реєстру.

У разі змін:

  • місцезнаходження;
  • контактних даних (телефону, адреси, електронної пошти);
  • керівника,

реєстрант упродовж п’яти робочих днів із дня настання таких змін повідомляє про це Національну раду шляхом надсилання інформації із зазначенням змін, що відбулись.

Плата за внесення цих змін не справляється.

Чи можливо скасувати реєстрацію онлайн-медіа?

Так, реєстрацію можливо скасувати. Для цього необхідно подати відповідну заяву до Національної рада з питань телебачення і радіомовлення.

Порядок реєстрації онлайн-медіа

  1. Підготовка документів від 1 р.д.
    • консультації
    • підготовка документів
    • підписання заяви
    • сплата державного мита
  2. Подання документів до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 1 р.д.
  3. Отримання повідомлення про реєстрацію онлайн-медіа до 30 к.д.
    • внесення інформації про онлайн-медіа до Реєстру суб’єктів у сфері медіа

Перелік документів, необхідних для реєстрації онлайн-медіа

1. Заява про реєстрацію онлайн-медіа
Оригінал
2. Паспорт та картка платника податків
Копія

Документи фізичної особи або ФОП, який реєструє онлайн-медіа

3. Виписка з ЄДР та Статут
Копія
Документи юридичної особи на базі якої буде реєстрація онлайн-медіа
4. Паспорт та картка платника податків
Копія
Якщо засновник юридичної особи - фізична особа
5. Виписка з ЄДР та Статут
Копія
Якщо засновник юридичної особи - юридична особа

Питання та коментарі