Підтримати ЗСУ

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ)

Будь ласка, зверніть увагу, ця послуга наразі неактуальна!

Ольга Казаневская
03.06.2020

Рекомендую! Очень профессионально работают, легко общаться, доброжелательные. Всё вып…

Виталий
02.06.2020

Хочу поблагодарить юридическую компанию ЮСТИКОН в лице юриста Марии Литвин за оказани…

Стисло про послугу

ОСББ - єдиний спосіб для власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку спільно володіти, користуватися, управляти будинком, а також утримувати свою власність у хорошому стані.

Реєстрація ОСББ має ряд переваг:

  • Почуття власності і значущості у вирішенні проблем свого дому, солідарність в рішенні невідкладних господарських проблем;
  • Самостійне призначення посадовців ОСББ, які будуть підзвітні кожному власникові;
  • Підвищення якості обслуговування будинку і прибудинкової території;
  • Створення комфортних, безпечних умов пр\оживання, поліпшення цих умов;
  • Укладення договорів з обслуговування будинку з різними інстанціями безпосередньо;
  • Можливість самостійно планувати проведення поточних ремонтів;
  • Раціональніше і ефективніше використання коштів, призначених для утримання будинку;
  • Контроль над використанням комунальних платежів.

Детально про послугу

Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) - єдиний спосіб для власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку спільно володіти, користуватися, управляти будинком, а також підтримувати свою власність у хорошому стані.

Згідно із Законом України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку»:

ОСББ - це юридична особа, створена власниками для управління, утримання і використання неділимого і загального майна. Об'єднання є неприбутковою організацією і не має на меті отримання прибутку для її розподілу між членами об'єднання.

Об'єднання мають на меті залучення громадян не лише до участі у вирішенні питань благоустрою будинків і прибудинкової території, встановлення добросусідських стосунків, але і повне самообслуговування, і самофінансування житла. Вони самостійно розраховують розміри внесків членами ОСББ на утримання будинку і прибудинкової території, здійснюють контроль над надходженням платежів жильців за надані житлово-комунальні послуги в конкретному будинку, а також за раціональним використанням цих коштів.

Органами управління ОСББ є:

  • Загальні збори учасників - найвищий орган об’єднання На загальних зборах члени об'єднання здійснюють своє право вирішувати пов'язані з діяльністю ОСББ питання, такі як: затвердження річного звіту і плану господарської діяльності наступного року, внесення змін до статуту, виборів правління і ревізійної комісії, використання (наприклад, здача в оренду) допоміжних приміщень будинку.
  • Правління - виконавчий орган У компетенцію Правління входять: підготовка кошторису, балансу об'єднання і річного звіту, здійснення контролю за своєчасною сплатою членами об'єднання внесків і платежів і вжиття заходів із стягнення заборгованості, розпорядження коштами об'єднання відповідно до затвердженого загальними зборами об'єднання кошторисом, укладення договорів з виконання робіт, надання послуг, і здійснення контролю за їх виконанням;
  • Ревізійна комісія - контрольний орган над фінансово-господарською діяльністю Правління

Примітка

  • Членом ОСББ може бути фізична або юридична особа, яка є власником квартири (квартир) або приміщення (приміщень) у багатоквартирному будинку.
  • В одному житловому комплексі може бути створене тільки одне об'єднання.

Порядок реєстраціїї ОСББ

  1. Підготовка від 1 р.д.
    • консультації
    • формування пакета документів
    • організація і проведення Засновницьких зборів і підписання документів у нотаріуса (за необхідності за додаткову плату)
  2. Подання документів до держорганів від 1 р.д.
    • подання документів до державної адміністрації
    • подання документів державному реєстраторові
  3. Отримання статутних документів від 3 р.д.
    • отримання виписки з ЄДР
    • отримання статуту
    • отримання відомостей з ЄДРПОУ
    • виготовлення печатки
  4. Додаткові послуги від 25 р.д.
    внесення в реєстр неприбуткових організацій

Перелік документів, необхідних для реєстрації ОСББ

1. Списки власників квартир будинку з підписами про згоду створення ОСББ
Оригінал
2. Протокол про створення ОСББ
Оригінал
3. Статут ОСББ
Оригінал
4. Довіреність на ім'я наших юристів
Оригінал

Відповіді на популярні питання

Які документи нам потрібні для реєстрації ОСББ в нашому будинку?

Для реєстрації ОСББ Вам потрібні наступні документи:

- Списки власників квартир будинку з підписами про згоду створення ОСББ;

- Протокол про створення ОСББ;

- Статут ОСББ.

Питання та коментарі