Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ)
Будь ласка, зверніть увагу, ця послуга наразі неактуальна!
Стисло про послугу
ОСББ - єдиний спосіб для власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку спільно володіти, користуватися, управляти будинком, а також утримувати свою власність у хорошому стані.
Реєстрація ОСББ має ряд переваг:
- Почуття власності і значущості у вирішенні проблем свого дому, солідарність в рішенні невідкладних господарських проблем;
- Самостійне призначення посадовців ОСББ, які будуть підзвітні кожному власникові;
- Підвищення якості обслуговування будинку і прибудинкової території;
- Створення комфортних, безпечних умов пр\оживання, поліпшення цих умов;
- Укладення договорів з обслуговування будинку з різними інстанціями безпосередньо;
- Можливість самостійно планувати проведення поточних ремонтів;
- Раціональніше і ефективніше використання коштів, призначених для утримання будинку;
- Контроль над використанням комунальних платежів.
Детально про послугу
Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) - єдиний спосіб для власників житлових і нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку спільно володіти, користуватися, управляти будинком, а також підтримувати свою власність у хорошому стані.
Згідно із Законом України «Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку»:
ОСББ - це юридична особа, створена власниками для управління, утримання і використання неділимого і загального майна. Об'єднання є неприбутковою організацією і не має на меті отримання прибутку для її розподілу між членами об'єднання.
Об'єднання мають на меті залучення громадян не лише до участі у вирішенні питань благоустрою будинків і прибудинкової території, встановлення добросусідських стосунків, але і повне самообслуговування, і самофінансування житла. Вони самостійно розраховують розміри внесків членами ОСББ на утримання будинку і прибудинкової території, здійснюють контроль над надходженням платежів жильців за надані житлово-комунальні послуги в конкретному будинку, а також за раціональним використанням цих коштів.
Органами управління ОСББ є:
- Загальні збори учасників - найвищий орган об’єднання На загальних зборах члени об'єднання здійснюють своє право вирішувати пов'язані з діяльністю ОСББ питання, такі як: затвердження річного звіту і плану господарської діяльності наступного року, внесення змін до статуту, виборів правління і ревізійної комісії, використання (наприклад, здача в оренду) допоміжних приміщень будинку.
- Правління - виконавчий орган У компетенцію Правління входять: підготовка кошторису, балансу об'єднання і річного звіту, здійснення контролю за своєчасною сплатою членами об'єднання внесків і платежів і вжиття заходів із стягнення заборгованості, розпорядження коштами об'єднання відповідно до затвердженого загальними зборами об'єднання кошторисом, укладення договорів з виконання робіт, надання послуг, і здійснення контролю за їх виконанням;
- Ревізійна комісія - контрольний орган над фінансово-господарською діяльністю Правління
Примітка
- Членом ОСББ може бути фізична або юридична особа, яка є власником квартири (квартир) або приміщення (приміщень) у багатоквартирному будинку.
- В одному житловому комплексі може бути створене тільки одне об'єднання.
Порядок реєстраціїї ОСББ
- Підготовка від 1 р.д.
- консультації
- формування пакета документів
- організація і проведення Засновницьких зборів і підписання документів у нотаріуса (за необхідності за додаткову плату)
- Подання документів до держорганів від 1 р.д.
- подання документів до державної адміністрації
- подання документів державному реєстраторові
- Отримання статутних документів від 3 р.д.
- отримання виписки з ЄДР
- отримання статуту
- отримання відомостей з ЄДРПОУ
- виготовлення печатки
- Додаткові послуги від 25 р.д. внесення в реєстр неприбуткових організацій
Перелік документів, необхідних для реєстрації ОСББ
1. Списки власників квартир будинку з підписами про згоду створення ОСББ
2. Протокол про створення ОСББ
3. Статут ОСББ
4. Довіреність на ім'я наших юристів
Відповіді на популярні питання
Які документи нам потрібні для реєстрації ОСББ в нашому будинку?
Для реєстрації ОСББ Вам потрібні наступні документи:
- Списки власників квартир будинку з підписами про згоду створення ОСББ;
- Протокол про створення ОСББ;
- Статут ОСББ.
Питання та коментарі