Стисло про послугу
- Ви вирішили відкрити власний бізнес, і Вам потрібна допомога у веденні бухгалтерського обліку?!
- Не хочете займатися підготовкою документів і розрахунками податків?!
- Хочете бути впевнені в правильності і своєчасності обліку і виплати податків?!
- Вам потрібна якісно виконана робота за доступною ціною?!
Бухгалтерський облік відіграє значну роль в успішному веденні Вашого бізнесу. Від нього залежить правильне здійснення фінансово-господарської діяльності організації.
Для якісного бухгалтерського супроводу, достатньо укласти договір на бухгалтерське обслуговування з організацією, досвідчені фахівці якої не лише добре виконуватимуть свою роботу, але і завжди допоможуть у вирішенні всіх питань, пов'язаних з бухобліком і податковим законодавством. Це суттєво економить час керівника і звільняє його від вирішення важких завдань, а також зменшить матеріальні затрати фірми.
Кращим рішенням для Вас буде бухгалтерський аутсорсинг, який здійснюватиметься фахівцями нашої компанії.
Бухгалтерський аутсорсинг - це ведення кваліфікованими фахівцями бухгалтерського і податкового обліку на віддаленому доступі.
Замовивши бухгалтерський аутсорсинг у нас Ви отримуєте наступні переваги:
- Проводимо увесь комплекс бухгалтерського обліку на підприємстві
- Економія на Ваших витратах
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта
- Ви завжди проінформовані про рух грошових коштів, документообіг
- Ви не витрачаєте час на вирішення бухгалтерських і податкових проблем
- З усіх виникаючих питань Ви отримаєте кваліфіковану відповідь наших фахівців
- Ми гарантуємо конфіденційність інформації
Будь-яка компанія не може існувати без кваліфікованого бухгалтера. У вас є два варіанти:
- Найняти штатного бухгалтера
- Замовити послугу аутсорсингового бухгалтерського супроводу
Будь-який з цих варіантів є вірним, але перший варіант несе в собі наступні ризики:
- «Я йду у відпустку»
- «Я на лікарняному»
- «Я поїхала у банк, буду завтра» і так далі
А другий варіант має на увазі безперервну і злагоджену роботу команди професіоналів, які у будь-який момент готові відповісти на всі ваші питання.
Вартість послуг
- поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
- консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
- складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Підприємство»;
- здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
- представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
Від 1 до 30 операцій - від 2000 грн./міс.
Від 31 до 60 операцій - від 2400 грн./міс.
Від 61 до 100 операцій - від 3000 грн./міс.
Від 101 до 150 операцій - від 4000 грн./міс.
Від 151 до 200 операцій - від 5000 грн./міс.
- поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
- консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
- складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Підприємство»;
- здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
- представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
Від 1 до 30 операцій - від 2100 грн./міс.
Від 31 до 60 операцій - від 2600 грн./міс.
Від 61 до 100 операцій - від 3500 грн./міс.
Від 101 до 150 операцій - від 4500 грн./міс.
Від 151 до 200 операцій - від 5500 грн./міс.
- поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
- консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
- складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Підприємство»;
- здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
- представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
Від 1 до 30 операцій - від 2300 грн./міс.
Від 31 до 60 операцій -від 2900 грн./міс.
Від 61 до 100 операцій - від 3700 грн./міс.
Від 101 до 150 операцій - від 4700 грн./міс.
Від 151 до 200 операцій - від 5700 грн./міс.
- поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
- консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
- складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Підприємство»;
- здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
- представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
- до 30 операцій - від 2700 грн./міс.
- 31-60 операцій - від 3100 грн./міс.
61-100 операцій - від 3900 грн./міс.
101 - 150 операцій - від 5000 грн./міс.
151 - 200 операцій - від 6000 грн./міс.
Вартість наших послуг залежить від виду діяльності і об'єму роботи
Вид діяльності |
Без операцій |
Від 1 до 30 операцій |
Від 31 до 60 операцій |
Від 61 до 100 операцій |
Від 101 до 150 операцій |
Від 151 до 200 операцій |
Послуги |
від 600 грн./кварт. |
від 2000 грн./міс. |
від 2400 грн./міс. |
від 3000 грн./міс. |
від 4000 грн./міс. |
від 5000 грн./міс. |
Торгівля |
від 600 грн./кварт. |
від 2100 грн./міс. |
від 2700 грн./міс. |
від 3500 грн./міс. |
від 4500 грн./міс. |
від 5500 грн./міс. |
Виробництво |
від 600 грн./кварт. |
від 2300 грн./міс. |
від 2900 грн./міс. |
від 3700 грн./міс. |
від 4700 грн./міс. |
від 5700 грн./міс. |
Зовнішньоекономічна діяльність |
від 700 грн./кварт. |
від 2700 грн./міс. |
від 3100 грн./міс. |
від 3900 грн./міс. |
від 5000 грн./міс. |
від 6000 грн./міс. |
Що входить у наші послуги
- поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
- нарахування та виплата заробітної плати;
- консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
- складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Предприятие»;
- здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
- представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
Додатково пропонуємо
- аналіз наданих даних на предмет можливих показників в звітах;
- допомога в складанні і оформленні внутрішньої документації і звітності, складання і оформлення зовнішньої бухгалтерської документації і звітності;
- оптимізація оподаткування;
- спілкування з контрагентами клієнта і отримання документів від них.
5 причин замовити у нас
- Наша компанія надає послуги у цій сфері з 2008 року
- Фахівці нашої компанії ведуть обслуговування компаній з різними видами діяльності
- Вам не потрібно купувати 1С
- Працюємо офіційно на підставі догвору
- Гнучка вартість послуг дозволяє платити тільки за необхідний об'єм послуг
Доручіть нам бухгалтерський облік Вашого підприємства, і Ви зможете зайнятися розвитком свого бізнесу, без відволікань на формальні процедури.
Детально про послугу
Згідно ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» підприємство може самостійно обрати одну з форм ведення бухгалтерського обліку: прийняття на роботу співробітника - бухгалтера чи створення бухгалтерської служби, або співпраця на договірних началах з фізичною особою - підприємцем або компанією, яка надає бухгалтерські послуги.
Загальновідомо, що проблеми, пов'язані з веденням бухгалтерського і податкового обліку, складанням звітності, сплатою податків, спілкуванням з податковими органами забирають багато часу, коштів і сил.
З метою допомоги в оптимізації бізнес процесів клієнтів ми пропонуємо послуги з комплексного бухгалтерського супроводу поточної господарської діяльності підприємства (ведення бухгалтерського обліку) у м. Києві і Київській області, а також оперативне і кваліфіковане вирішення виникаючих питань і проблем.
Наша компанія надає послуги підприємствам-резидентам України, компаніям з іноземним капіталом і представництвам іноземних компаній.
Фахівці нашої компанії ведуть бухгалтерський облік декількох десятків підприємств, які у свою чергу здійснюють різну діяльність. Тому ми маємо і постійно накопичуємо досвід ведення обліку в різних сферах, що сприяє підвищенню кваліфікації наших фахівців.
Так, наші бухгалтери супроводжують діяльність компаній: надають послуги, ведуть торгову і виробничу діяльність, обслуговують туристичний бізнес і зовнішньоекономічну діяльність. Також ми надаємо бухгалтерські послуги фізичним особам — підприємцям (ФОП).
Плата за надані послуги здійснюється після виконання робіт, і залежить від об'єму документообігу фірми-замовника. Вартість послуг варіюється залежно від кількості операцій і розраховується за заздалегідь погодженими із замовником цінами.
- Ведення бухгалтерського обліку і подання звітності є обов'язковими для кожного суб'єкта підприємницької діяльності
- За неправильне ведення і неподання звітів передбачена відповідальність у вигляді штрафів
- Облік і звітність - щоденна і копітка робота, тому таку роботу краще перекласти на плечі професіоналів
Примітка
- Вартість послуг визначається для кожного випадку індивідуально і залежить від виду діяльності підприємства і об'єму роботи. Таким чином при мінімальних оборотах оплата відповідною
- Цінова політика розроблена таким чином, що за помірні гроші клієнт отримує комплекс якісних послуг
Порядок оформлення бухгалтерського супроводу
Вивчення документів |
|
від 1 р.д. | |
Внесення наданих документів у базу |
|
від 1 р.д. | |
Здача звітів |
|
від 1 р.д. |
Законодавство
Існує величезна кількість нормативно - правових актів застосовуваних до тієї або іншої ситуації, їх може бути від двох до декількох десятків. Крім того є безліч різноманітних листів і рекомендацій податкових органів, які також використовуються при веденні обліку діяльності підприємства. В той же час можна виділити ряд основних актів, на підставі яких відбувається бухгалтерський облік діяльності підприємства.
- Податковий кодекс України
- Закон України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність»
- Закон України «Про збір і облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та ін.
Юридична компанія «ЮСТІКОН», пропонує Вам послуги з бухгалтерського супроводу діяльності Вашого підприємства.
Відповіді на популярні питання
Доброго дня! Так, може. Для цього Вам потрібно:
- укласти трудовий договір із співробітником у трьох екземплярах і звернутися в центр зайнятості, де ставлять відмітку про державну реєстрацію. Це надає Вам право вносити записи в трудову книжку працівника.
- звернутися до Пенсійного Фонду, Фонду Соціального Страхування з Тимчасової Втрати Працездатності, Фонд Соціального Страхування від Нещасного Випадку. Де відповідно Ви отримуєте страхові свідчення, для сплати страхових внесків.
- оскільки СПД використовує найнятих робітників, то ставка єдиного податку збільшується на 50 % за кожного співробітника, тому на підставі зареєстрованих трудових договорів треба внести зміни у свідоцтво про сплату єдиного податку або торгового патенту.
Можете, але виключно тільки платникам єдиного податку.
Доброго дня!
Середня кількість співробітників не більше ніж 50 чоловік на рік. Також треба пам'ятати, якщо підприємство використовує 8 і більше найнятих робітників, то в обов'язковому порядку потрібно працевлаштувати як мінімум одного інваліда.
До витрат на фонд оплати праці відносяться:
Нарахування по ЄСВ від 36,76 - 49,7%, залежно від класу професійного ризику підприємства. І оклад співробітника, до якого входить заробітна плата співробітника і утримання із заробітної плати 3,6% -ЄСВ і ПДФО (нарахування на доходи фізичних осіб) 15% до 10, - мінімальних заробітних плат і 17% понад 10 мінімальних заробітних плат.
Доброго дня! Спасибі за питання.
За платежами:
- до 20 числа поточного місяця за попередній щомісячний платіж ЄСВ - 34,7% від мінімальної заробітної плати, встановленої на цей період;
- щомісячний платіж по ЄП до 20 числа поточного місяця від 2% до 20% від мінімальної заробітної плати, встановленої на початок року.
Звітність:
- по закінченню року: Декларація платника Єдиного Податку - фізичного особи-підприємця і Пенсійний звіт.
Доброго дня! Якщо розселення відноситься до туристичних послуг, то сертифікація обов'язкова. Якщо ж використовуєте в інших цілях, не пов'язаних з туризмом, то не обов'язкова.
Ліцензуванню не підлягає комерційна діяльність за уявленням місць для тимчасового проживання, у тому числі і за уявленням готельних послуг.
Згідно з укладеною угодою між працедавцем і співробітником в умовах неповного робочого дня праця співробітника оплачується пропорційно відпрацьованому часу.
Заробітна плата найнятого робітника обкладається в загальному порядку. Утримується ЄСВ за ставкою 3,6% і ПДФО (податок на доходи фізичних осіб) за ставками 15 % і 17 % від 10 мінімальних заробітних плат працівника.
На заробітну плату працівників необхідно нараховувати єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Ставка його встановлюється відповідно до класу професійного ризику підприємства 36,76 % до 49,7 %.
Наприклад:
У квітні 2014 року працівник згідно з умовами договору працює неповний робочий день - 5 годин. (Тижнева тривалість робочого часу підприємця - 40 годин)
Ставка ЄСВ 36,76 (залежить від класу професійного ризику підприємця).
За таких умов зарплата працівника має бути не менше 761, 25 грн ( 5: 8 * 1218= 761,25)
1218 грн- мінімальна заробітна плата з 1 січня 2014г.
Припустимо зарплата найнятого робітника і складатиме 761,25 грн
Отже утримання із заробітної плати будуть:
ЄСВ - 27,40 грн (761,25*3,6%)
ПДФО - 110,08 грн * 15%
ЄСВ на заробітну плату - 279,83 грн (761,25*36,76%)
Відгуки та коментарі
Здравствуйте, Указанные вами на сайте цены по бухгалтерскому обслуживанию включают в себя НДС? Если да, то будет ли договор на обслуживание заключен с ООО или только с ФОП? Можно ли попросить прислать типовой договор на обслуживание при виде деятельности нашего предприятия - услуги и торговля? Спасибо.
Добрый день! Цены на сайте указаны без учета НДС Договор заключается на ООО на едином налоге без НДС
Скольк будет стоить "ведение" общественной организации (неприбыльной, с юрлицом, но без работников)? Т.е. я хочу создать ОО (с печатью и счетом), но с трудом понимаю, что мне придётся делать (я так понимаю, как минимум это бухгалтерский учет минимальный + очетность в комитет статистики). Хотелось бы знать, что минимально требует законодательство от ОО и за сколько Вы готовы меня от этого освободить. В месяц. :-)
Добрый день. Бухгалтерское сопровождение общественной организации не ведущей деятельности (сдача "пустышек") стоит 500 грн. в квартал. В случае же осуществления деятельности размер оплаты будет зависеть от присвоенного организации кода не прибыльности и количества операций, обрабатываемых нашими специалистами. Более подробную информацию Вы можете узнать по телефону (098) 1000-176, (093) 1000-176