Бухгалтерські послуги. Аутсорсинг
Бухгалтерське обслуговування бізнесу в Києві
Стисло про бухгалтерський аутсорсинг
Бухгалтерський аутсорсинг - це ведення кваліфікованими фахівцями бухгалтерського і податкового обліку на віддаленому доступі.
Бухгалтерський облік відіграє значну роль в успішному веденні Вашого бізнесу. Від нього залежить правильне здійснення фінансово-господарської діяльності організації.
Для якісного бухгалтерського супроводу, достатньо укласти договір на бухгалтерське обслуговування з організацією, досвідчені фахівці якої не лише добре виконуватимуть свою роботу, але і завжди допоможуть у вирішенні всіх питань, пов'язаних з бухобліком і податковим законодавством. Це суттєво економить час керівника і звільняє його від вирішення специфічних бухгалтерських завдань, а також зменшить матеріальні затрати фірми.
Бухгалтерський аутсорсинг дозволить вам:
- Вирішити питання бухгалтерії на підприємстві коли ви тільки відкрили власний бізнес
- Не займатися підготовкою документів і розрахунками податків
- Дозволить бути впевненим в правильності і своєчасності обліку і виплати податків
- Отримати якісно виконану роботу за доступною ціною
Будь-яка компанія не може існувати без кваліфікованого бухгалтера. У вас є два варіанти:
- Найняти штатного бухгалтера
- Замовити послугу аутсорсингового бухгалтерського супроводу
Кращим рішенням для Вас буде бухгалтерський аутсорсинг, який здійснюватиметься фахівцями нашої компанії.
Замовивши бухгалтерський аутсорсинг у нас ви отримуєте наступні переваги:
- Проводимо увесь комплекс бухгалтерського обліку на підприємстві
- Економія на ваших витратах (не потрібно витрачатися на робоче місце, купувати програму обліку, щомісяця платити фіксовану зарплату співробітникові)
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта
- Ви завжди проінформовані про рух грошових коштів, документообіг
- Ви не витрачаєте час на вирішення бухгалтерських і податкових проблем
- З усіх виникаючих питань ви отримаєте кваліфіковану відповідь наших фахівців
- Ми гарантуємо конфіденційність інформації
Вартість бухгалтерського супроводу
Вартість бухгалтерських послуг залежить від виду діяльності і об'єму роботи
Вид діяльності | Без операцій | до 30 операцій | до 60 операцій | до 100 операцій | до 150 операцій | до 200 операцій |
---|---|---|---|---|---|---|
Послуги | 1000 грн/звіт | 3000 грн/міс | 4000 грн/міс | 5000 грн/міс | 6100 грн/міс | 7500 грн/міс |
Торгівля | 1000 грн/звіт | 3300 грн/міс | 4300 грн/міс | 5600 грн/міс | 6800 грн/міс | 8100 грн/міс |
Виробництво | 1000 грн/звіт | 3700 грн/міс | 4600 грн/міс | 5900 грн/міс | 7100 грн/міс | 8400 грн/міс |
Зовнішньоекономічна діяльність | 1000 грн/звіт | 4000 грн/міс | 5000 грн/міс | 6200 грн/міс | 7500 грн/міс | 8700 грн/міс |
Вартість послуг визначається для кожного випадку індивідуально і залежить від виду діяльності підприємства і об'єму роботи. Таким чином при мінімальних оборотах оплата відповідною
Цінова політика розроблена таким чином, що за помірні гроші клієнт отримує комплекс якісних послуг
Детально про бухгатерські послуги
Згідно ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» підприємство може самостійно обрати одну з форм ведення бухгалтерського обліку: прийняття на роботу співробітника - бухгалтера чи створення бухгалтерської служби, або співпраця на договірних началах з фізичною особою - підприємцем або компанією, яка надає бухгалтерські послуги.
Загальновідомо, що проблеми, пов'язані з веденням бухгалтерського і податкового обліку, складанням звітності, сплатою податків, спілкуванням з податковими органами забирають багато часу, коштів і сил.
З метою допомоги в оптимізації бізнес процесів клієнтів ми пропонуємо послуги з комплексного бухгалтерського супроводу поточної господарської діяльності підприємства (ведення бухгалтерського обліку) у м. Києві і Київській області, а також оперативне і кваліфіковане вирішення виникаючих питань і проблем.
Наша компанія надає послуги підприємствам-резидентам України, компаніям з іноземним капіталом і представництвам іноземних компаній.
Фахівці нашої компанії ведуть бухгалтерський облік декількох десятків підприємств, які у свою чергу здійснюють різну діяльність. Тому ми маємо і постійно накопичуємо досвід ведення обліку в різних сферах, що сприяє підвищенню кваліфікації наших фахівців.
Так, наші бухгалтери супроводжують діяльність компаній: надають послуги, ведуть торгову і виробничу діяльність, обслуговують туристичний бізнес і зовнішньоекономічну діяльність. Також ми надаємо бухгалтерські послуги фізичним особам — підприємцям (ФОП).
Плата за надані послуги здійснюється після виконання робіт, і залежить від об'єму документообігу фірми-замовника. Вартість послуг варіюється залежно від кількості операцій і розраховується за заздалегідь погодженими із замовником цінами.
- Ведення бухгалтерського обліку і подання звітності є обов'язковими для кожного суб'єкта підприємницької діяльності
- За неправильне ведення і неподання звітів передбачена відповідальність у вигляді штрафів
- Облік і звітність - щоденна і копітка робота, тому таку роботу краще перекласти на плечі професіоналів
Що входить у наші послуги
- поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
- нарахування та виплата заробітної плати;
- консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
- складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Підприємство»;
- здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
- представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.
Додатково пропонуємо
- аналіз наданих даних на предмет можливих показників в звітах;
- допомога в складанні і оформленні внутрішньої документації і звітності, складання і оформлення зовнішньої бухгалтерської документації і звітності;
- оптимізація оподаткування;
- спілкування з контрагентами клієнта і отримання документів від них.
Причини замовити у нас
- Фахівці нашої компанії ведуть обслуговування компаній з різними видами діяльності
- Вам не потрібно купувати 1С
- Працюємо офіційно на підставі договору
- Гнучка вартість послуг дозволяє платити тільки за необхідний об'єм послуг
Доручіть нам бухгалтерський облік Вашого підприємства, і Ви зможете зайнятися розвитком свого бізнесу, без відволікань на формальні процедури.
Порядок ведення бухгалтерського супроводу
- Вивчення документів від 1 р.д.
- аналіз наданих матеріалів
- надання рекомендацій з оформлення документів
- допомога в підготовці необхідних документів
- Внесення наданих документів у базу від 1 р.д.
- обробка наданої документації
- внесення даних у базу
- спілкування з контрагентами
- Здача звітів від 1 р.д.
- зведення наданих даних (підрахунок фінансових показників)
- здача передбачених звітів
Відповіді на популярні питання
Доброго дня, підкажіть, чи може СПД наймати найнятих робітників? І що для цього потрібно?
Доброго дня! Так, може. Для цього Вам потрібно:
- укласти трудовий договір із співробітником у трьох екземплярах і звернутися в центр зайнятості, де ставлять відмітку про державну реєстрацію. Це надає Вам право вносити записи в трудову книжку працівника.
- звернутися до Пенсійного Фонду, Фонду Соціального Страхування з Тимчасової Втрати Працездатності, Фонд Соціального Страхування від Нещасного Випадку. Де відповідно Ви отримуєте страхові свідчення, для сплати страхових внесків.
- оскільки СПД використовує найнятих робітників, то ставка єдиного податку збільшується на 50 % за кожного співробітника, тому на підставі зареєстрованих трудових договорів треба внести зміни у свідоцтво про сплату єдиного податку або торгового патенту.
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, я СПД на другій групі оподаткування, чи можу я надавати послуги юр. особам? Спасибі.
Можете, але виключно тільки платникам єдиного податку.
Доброго дня, мене цікавить, яка максимальна кількість найнятих робітників може бути в ТОВ на 4 групі? Які витрати на фонд оплати праці? Спасибі.
Доброго дня!
Середня кількість співробітників не більше ніж 50 чоловік на рік. Також треба пам'ятати, якщо підприємство використовує 8 і більше найнятих робітників, то в обов'язковому порядку потрібно працевлаштувати як мінімум одного інваліда.
До витрат на фонд оплати праці відносяться:
Нарахування по ЄСВ від 36,76 - 49,7%, залежно від класу професійного ризику підприємства. І оклад співробітника, до якого входить заробітна плата співробітника і утримання із заробітної плати 3,6% -ЄСВ і ПДФО (нарахування на доходи фізичних осіб) 15% до 10, - мінімальних заробітних плат і 17% понад 10 мінімальних заробітних плат.
Доброго дня! Підкажіть, СПД на 2 групі єдиного податку без найнятих робітників, що повинен платити і в які рядки? Яка здається звітність? Спасибі величезне Вам за інформацію.
Доброго дня! Спасибі за питання.
За платежами:
- до 20 числа поточного місяця за попередній щомісячний платіж ЄСВ - 34,7% від мінімальної заробітної плати, встановленої на цей період;
- щомісячний платіж по ЄП до 20 числа поточного місяця від 2% до 20% від мінімальної заробітної плати, встановленої на початок року.
Звітність:
- по закінченню року: Декларація платника Єдиного Податку - фізичного особи-підприємця і Пенсійний звіт.
Підкажіть, будь ласка, якщо підприємство надаватиме короткострокові послуги з проживання. Обов'язково потрібні сертифікат або ліцензія на ведення діяльності?
Доброго дня! Якщо розселення відноситься до туристичних послуг, то сертифікація обов'язкова. Якщо ж використовуєте в інших цілях, не пов'язаних з туризмом, то не обов'язкова.
Ліцензуванню не підлягає комерційна діяльність за уявленням місць для тимчасового проживання, у тому числі і за уявленням готельних послуг.
Якщо підприємство прийняло на роботу співробітника на неповний робочий день. Які вимоги до зарплати цього працівника? Яка сума податків і внесків платиться?
Згідно з укладеною угодою між працедавцем і співробітником в умовах неповного робочого дня праця співробітника оплачується пропорційно відпрацьованому часу.
Заробітна плата найнятого робітника обкладається в загальному порядку. Утримується ЄСВ за ставкою 3,6% і ПДФО (податок на доходи фізичних осіб) за ставками 15 % і 17 % від 10 мінімальних заробітних плат працівника.
На заробітну плату працівників необхідно нараховувати єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Ставка його встановлюється відповідно до класу професійного ризику підприємства 36,76 % до 49,7 %.
Наприклад:
У квітні 2014 року працівник згідно з умовами договору працює неповний робочий день - 5 годин. (Тижнева тривалість робочого часу підприємця - 40 годин)
Ставка ЄСВ 36,76 (залежить від класу професійного ризику підприємця).
За таких умов зарплата працівника має бути не менше 761, 25 грн ( 5: 8 * 1218= 761,25)
1218 грн- мінімальна заробітна плата з 1 січня 2014г.
Припустимо зарплата найнятого робітника і складатиме 761,25 грн
Отже утримання із заробітної плати будуть:
ЄСВ - 27,40 грн (761,25*3,6%)
ПДФО - 110,08 грн * 15%
ЄСВ на заробітну плату - 279,83 грн (761,25*36,76%)
Питання та коментарі