Підтримати ЗСУ

Бухгалтерські послуги. Аутсорсинг

Бухгалтерське обслуговування бізнесу в Києві

  • Організація та ведення обліку
  • Підготовка та подання необхідної звітності
  • Надаємо базу 1С
  • Оплата після надання послуг
Ольга Казаневская
03.06.2020

Рекомендую! Очень профессионально работают, легко общаться, доброжелательные. Всё вып…

Виталий
02.06.2020

Хочу поблагодарить юридическую компанию ЮСТИКОН в лице юриста Марии Литвин за оказани…

Стисло про бухгалтерський аутсорсинг

Бухгалтерський аутсорсинг - це ведення кваліфікованими фахівцями бухгалтерського і податкового обліку на віддаленому доступі.

Бухгалтерський облік відіграє значну роль в успішному веденні Вашого бізнесу. Від нього залежить правильне здійснення фінансово-господарської діяльності організації.

Для якісного бухгалтерського супроводу, достатньо укласти договір на бухгалтерське обслуговування з організацією, досвідчені фахівці якої не лише добре виконуватимуть свою роботу, але і завжди допоможуть у вирішенні всіх питань, пов'язаних з бухобліком і податковим законодавством. Це суттєво економить час керівника і звільняє його від вирішення специфічних бухгалтерських завдань, а також зменшить матеріальні затрати фірми.

Бухгалтерський аутсорсинг дозволить вам:

  • Вирішити питання бухгалтерії на підприємстві коли ви тільки відкрили власний бізнес
  • Не займатися підготовкою документів і розрахунками податків
  • Дозволить бути впевненим в правильності і своєчасності обліку і виплати податків
  • Отримати якісно виконану роботу за доступною ціною

Будь-яка компанія не може існувати без кваліфікованого бухгалтера. У вас є два варіанти:

  1. Найняти штатного бухгалтера
  2. Замовити послугу аутсорсингового бухгалтерського супроводу

Кращим рішенням для Вас буде бухгалтерський аутсорсинг, який здійснюватиметься фахівцями нашої компанії.

Замовивши бухгалтерський аутсорсинг у нас ви отримуєте наступні переваги:

  • Проводимо увесь комплекс бухгалтерського обліку на підприємстві
  • Економія на ваших витратах (не потрібно витрачатися на робоче місце, купувати програму обліку, щомісяця платити фіксовану зарплату співробітникові)
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта
  • Ви завжди проінформовані про рух грошових коштів, документообіг
  • Ви не витрачаєте час на вирішення бухгалтерських і податкових проблем
  • З усіх виникаючих питань ви отримаєте кваліфіковану відповідь наших фахівців
  • Ми гарантуємо конфіденційність інформації

Вартість бухгалтерського супроводу

Вартість бухгалтерських послуг залежить від виду діяльності і об'єму роботи

Вид діяльності

Без операцій

до 30 операцій

до 60 операцій

до 100 операцій

до 150 операцій

до 200 операцій

Послуги

1000 грн/звіт

3000 грн/міс

4000 грн/міс

5000 грн/міс

6100 грн/міс

7500 грн/міс

Торгівля

1000 грн/звіт

3300 грн/міс

4300 грн/міс

5600 грн/міс

6800 грн/міс

8100 грн/міс

Виробництво

1000 грн/звіт

3700 грн/міс

4600 грн/міс

5900 грн/міс

7100 грн/міс

8400 грн/міс

Зовнішньоекономічна діяльність

1000 грн/звіт

4000 грн/міс

5000 грн/міс

6200 грн/міс

7500 грн/міс

8700 грн/міс

Вартість послуг визначається для кожного випадку індивідуально і залежить від виду діяльності підприємства і об'єму роботи. Таким чином при мінімальних оборотах оплата відповідною

Цінова політика розроблена таким чином, що за помірні гроші клієнт отримує комплекс якісних послуг

Детально про бухгатерські послуги

Згідно ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» підприємство може самостійно обрати одну з форм ведення бухгалтерського обліку: прийняття на роботу співробітника - бухгалтера чи створення бухгалтерської служби, або співпраця на договірних началах з фізичною особою - підприємцем або компанією, яка надає бухгалтерські послуги.

Загальновідомо, що проблеми, пов'язані з веденням бухгалтерського і податкового обліку, складанням звітності, сплатою податків, спілкуванням з податковими органами забирають багато часу, коштів і сил.

З метою допомоги в оптимізації бізнес процесів клієнтів ми пропонуємо послуги з комплексного бухгалтерського супроводу поточної господарської діяльності підприємства (ведення бухгалтерського обліку) у м. Києві і Київській області, а також оперативне і кваліфіковане вирішення виникаючих питань і проблем.

Наша компанія надає послуги підприємствам-резидентам України, компаніям з іноземним капіталом і представництвам іноземних компаній.

Фахівці нашої компанії ведуть бухгалтерський облік декількох десятків підприємств, які у свою чергу здійснюють різну діяльність. Тому ми маємо і постійно накопичуємо досвід ведення обліку в різних сферах, що сприяє підвищенню кваліфікації наших фахівців.

Так, наші бухгалтери супроводжують діяльність компаній: надають послуги, ведуть торгову і виробничу діяльність, обслуговують туристичний бізнес і зовнішньоекономічну діяльність. Також ми надаємо бухгалтерські послуги фізичним особам — підприємцям (ФОП).

Плата за надані послуги здійснюється після виконання робіт, і залежить від об'єму документообігу фірми-замовника. Вартість послуг варіюється залежно від кількості операцій і розраховується за заздалегідь погодженими із замовником цінами.

  • Ведення бухгалтерського обліку і подання звітності є обов'язковими для кожного суб'єкта підприємницької діяльності
  • За неправильне ведення і неподання звітів передбачена відповідальність у вигляді штрафів
  • Облік і звітність - щоденна і копітка робота, тому таку роботу краще перекласти на плечі професіоналів

Що входить у наші послуги

  • поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
  • нарахування та виплата заробітної плати;
  • консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
  • складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Підприємство»;
  • здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
  • представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.

Додатково пропонуємо

  • аналіз наданих даних на предмет можливих показників в звітах;
  • допомога в складанні і оформленні внутрішньої документації і звітності, складання і оформлення зовнішньої бухгалтерської документації і звітності;
  • оптимізація оподаткування;
  • спілкування з контрагентами клієнта і отримання документів від них.

Причини замовити у нас

  • Фахівці нашої компанії ведуть обслуговування компаній з різними видами діяльності
  • Вам не потрібно купувати 1С
  • Працюємо офіційно на підставі договору
  • Гнучка вартість послуг дозволяє платити тільки за необхідний об'єм послуг

Доручіть нам бухгалтерський облік Вашого підприємства, і Ви зможете зайнятися розвитком свого бізнесу, без відволікань на формальні процедури.

Порядок ведення бухгалтерського супроводу

  1. Вивчення документів від 1 р.д.
    • аналіз наданих матеріалів
    • надання рекомендацій з оформлення документів
    • допомога в підготовці необхідних документів
  2. Внесення наданих документів у базу від 1 р.д.
    • обробка наданої документації
    • внесення даних у базу
    • спілкування з контрагентами
  3. Здача звітів від 1 р.д.
    • зведення наданих даних (підрахунок фінансових показників)
    • здача передбачених звітів

Відповіді на популярні питання

Доброго дня, підкажіть, чи може СПД наймати найнятих робітників? І що для цього потрібно?

Доброго дня! Так, може. Для цього Вам потрібно:

  • укласти трудовий договір із співробітником у трьох екземплярах і звернутися в центр зайнятості, де ставлять відмітку про державну реєстрацію. Це надає Вам право вносити записи в трудову книжку працівника.
  • звернутися до Пенсійного Фонду, Фонду Соціального Страхування з Тимчасової Втрати Працездатності, Фонд Соціального Страхування від Нещасного Випадку. Де відповідно Ви отримуєте страхові свідчення, для сплати страхових внесків.
  • оскільки СПД використовує найнятих робітників, то ставка єдиного податку збільшується на 50 % за кожного співробітника, тому на підставі зареєстрованих трудових договорів треба внести зміни у свідоцтво про сплату єдиного податку або торгового патенту.
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, я СПД на другій групі оподаткування, чи можу я надавати послуги юр. особам? Спасибі.

Можете, але виключно тільки платникам єдиного податку.

Доброго дня, мене цікавить, яка максимальна кількість найнятих робітників може бути в ТОВ на 4 групі? Які витрати на фонд оплати праці? Спасибі.

Доброго дня!

Середня кількість співробітників не більше ніж 50 чоловік на рік. Також треба пам'ятати, якщо підприємство використовує 8 і більше найнятих робітників, то в обов'язковому порядку потрібно працевлаштувати як мінімум одного інваліда.

До витрат на фонд оплати праці відносяться:

Нарахування по ЄСВ від 36,76 - 49,7%, залежно від класу професійного ризику підприємства. І оклад співробітника, до якого входить заробітна плата співробітника і утримання із заробітної плати 3,6% -ЄСВ і ПДФО (нарахування на доходи фізичних осіб) 15% до 10, - мінімальних заробітних плат і 17% понад 10 мінімальних заробітних плат.

Доброго дня! Підкажіть, СПД на 2 групі єдиного податку без найнятих робітників, що повинен платити і в які рядки? Яка здається звітність? Спасибі величезне Вам за інформацію.

Доброго дня! Спасибі за питання.

За платежами:

  • до 20 числа поточного місяця за попередній щомісячний платіж ЄСВ - 34,7% від мінімальної заробітної плати, встановленої на цей період;
  • щомісячний платіж по ЄП до 20 числа поточного місяця від 2% до 20% від мінімальної заробітної плати, встановленої на початок року.

Звітність:

  • по закінченню року: Декларація платника Єдиного Податку - фізичного особи-підприємця і Пенсійний звіт.
Підкажіть, будь ласка, якщо підприємство надаватиме короткострокові послуги з проживання. Обов'язково потрібні сертифікат або ліцензія на ведення діяльності?

Доброго дня! Якщо розселення відноситься до туристичних послуг, то сертифікація обов'язкова. Якщо ж використовуєте в інших цілях, не пов'язаних з туризмом, то не обов'язкова.

Ліцензуванню не підлягає комерційна діяльність за уявленням місць для тимчасового проживання, у тому числі і за уявленням готельних послуг.

Якщо підприємство прийняло на роботу співробітника на неповний робочий день. Які вимоги до зарплати цього працівника? Яка сума податків і внесків платиться?

Згідно з укладеною угодою між працедавцем і співробітником в умовах неповного робочого дня праця співробітника оплачується пропорційно відпрацьованому часу.

Заробітна плата найнятого робітника обкладається в загальному порядку. Утримується ЄСВ за ставкою 3,6% і ПДФО (податок на доходи фізичних осіб) за ставками 15 % і 17 % від 10 мінімальних заробітних плат працівника.

На заробітну плату працівників необхідно нараховувати єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Ставка його встановлюється відповідно до класу професійного ризику підприємства 36,76 % до 49,7 %.

Наприклад:

У квітні 2014 року працівник згідно з умовами договору працює неповний робочий день - 5 годин. (Тижнева тривалість робочого часу підприємця - 40 годин)

Ставка ЄСВ 36,76 (залежить від класу професійного ризику підприємця).

За таких умов зарплата працівника має бути не менше 761, 25 грн ( 5: 8 * 1218= 761,25)

1218 грн- мінімальна заробітна плата з 1 січня 2014г.

Припустимо зарплата найнятого робітника і складатиме 761,25 грн

Отже утримання із заробітної плати будуть:

ЄСВ - 27,40 грн (761,25*3,6%)

ПДФО - 110,08 грн * 15%

ЄСВ на заробітну плату - 279,83 грн (761,25*36,76%)

Питання та коментарі

Ольга
Здравствуйте, Указанные вами на сайте цены по бухгалтерскому обслуживанию включают в себя НДС? Если да, то будет ли договор на обслуживание заключен с ООО или только с ФОП? Можно ли попросить прислать типовой договор на обслуживание при виде деятельности нашего предприятия - услуги и торговля? Спасибо.
Justicon
Добрый день! Цены на сайте указаны без учета НДС Договор заключается на ООО на едином налоге без НДС
Sergo Ordgenikidze
Скольк будет стоить "ведение" общественной организации (неприбыльной, с юрлицом, но без работников)? Т.е. я хочу создать ОО (с печатью и счетом), но с трудом понимаю, что мне придётся делать (я так понимаю, как минимум это бухгалтерский учет минимальный + очетность в комитет статистики). Хотелось бы знать, что минимально требует законодательство от ОО и за сколько Вы готовы меня от этого освободить. В месяц. :-)
Justicon
Добрый день. Бухгалтерское сопровождение общественной организации не ведущей деятельности (сдача "пустышек") стоит 500 грн. в квартал. В случае же осуществления деятельности размер оплаты будет зависеть от присвоенного организации кода не прибыльности и количества операций, обрабатываемых нашими специалистами. Более подробную информацию Вы можете узнать по телефону (098) 1000-176, (093) 1000-176