Діяльність вашої компанії пов'язана з наданням митно-брокерські послуг ?
Ви професіонал своєї справи і умієте знаходити спільну мову з усіма сторонами процесу Митного оформлення і Митного Контролю!
У вас є знання, досвід і, головне, реальні можливості здійснювати правильне митне оформлення імпорту-експорту.
Тоді Вам для легалізації своєї діяльності і можливостей необхідно оформити ліцензію на право здійснення митної брокерської діяльності.
Ліцензія на посередницьку діяльність митного брокера - це можливість представляти інтереси зацікавлених осіб в стосунках з митними органами.
Які переваги Ви отримуєте, оформивши ліцензію на здійснення посередницької діяльності митного брокера?
Сама процедура оформлення ліцензії на посередницьку діяльність митного брокера не дуже складна. Ви цілком зможете впоратися, і самі.
Але, на превеликий жаль, нерідко такий підхід приводить і до негативних наслідків і розчарування.
Найчастіше самостійне оформлення ліцензії митного брокера, це:
Замовте у нас, тому що:
Звертайтеся, і ми обов'язково досягнемо бажаного вами результату!
Ліцензування митно-брокерської діяльності на території України здійснюється відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".
Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики і підприємництва, Державної митної служби України від 13 травня 2009 року № 89/445 затверджені ліцензійні умови на здійснення посередницької діяльності митного брокера.
Відповідно до ліцензійних умов, суб'єктом ліцензування (одержувачем ліцензії) є зареєстрований у встановленому законодавством порядку суб'єкт господарювання (юридична особа, фізична особа підприємець) незалежно від його організаційно-правової форми і форми власності.
Митний брокер - це підприємство або фізична особа-підприємець, що надає послуги з декларування товарів і транспортних засобів.
Представник митного брокера - фізична особа, що знаходиться в трудових стосунках з митним брокером і безпосередньо виконує в інтересах особи, яку представляє митний брокер, дії, пов'язані з пред'явленням митному органу товарів і транспортних засобів, а також документів, необхідних для їх митного контролю і митного оформлення, що відповідає кваліфікаційним вимогам.
Від імені суб'єкта ліцензування (одержувача ліцензії) декларування товарів і транспортних засобів, які переміщаються через митний кордон України, може здійснювати його відокремлений структурний підрозділ (філія, представництво і так далі).
Митним брокером у винятковому порядку може бути тільки підприємство-резидент.
Для здійснення митної брокерської діяльності ліцензіат в обов'язковому порядку повинен відповідати певним кваліфікаційним, організаційним і спеціальним вимогам.
Представник «Митного брокера» повинен відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
Суб'єкт ліцензування, при оформленні ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності повинен мати угоду із страховою компанією на предмет страхування власної діяльності на суму не менше як 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Для кожної філії або відокремленого підрозділу суб'єкта ліцензування (одержувача ліцензії) необхідно в обов'язковому порядку оформити копію ліцензії.
Відповідність певним кваліфікаційним вимогам представник митного брокера підтверджує шляхом складання іспиту в регіональних митницях. Надалі рівень спеціальних знань, умінь і навичок в області митної справи представник митного брокера повинен підтверджувати один раз в 5 років.
Юридична компанія «ЮСТІКОН», маючи багаторічний досвід, пропонує Вам повний комплекс юридичних послуг з оформлення ліцензії на здійснення посередницької діяльності митного брокера
Якщо митний брокер виступає як фізична особа – підприємець, він повинен скласти кваліфікаційний іспит та отримати свідоцтво. Якщо ж це юридична особа, то необхідно буде наймати декларанта з таким свідоцтвом, або отримати свідоцтво комусь із співробітників.
Для отримання ліцензії на провадження брокерської діяльності на момент подачі документів наявність цього документа не потребується. А для подальшої діяльності даний документ Вам знадобиться.
Так, Ви маєте змогу здійснити оплату держмита в найближчий до Вас банківській установі, лише зазначивши реквізити рахунків вашого Казначейства. Поточні реквізити ми можемо Вам надати. Також ми можемо здійснити дану оплату замість Вас.
В цьому немає необхідності! Дані щодо Вашої старої ліцензії занесені до бази даних органа ліцензування, та її формальна наявність для отримання нової ліцензії не потребується. Також, нова ліцензія буде Вам видана на наступний день, після дня спливу строку дії старої ліцензії. Нові ліцензії на провадження митної брокерської діяльності, згідно чинному законодавству України, є безстроковими.
Для здійснення митної брокерської діяльності в Україні Вам потрібно: зареєструвати підприємницьку діяльність в формі юридичної особи, або фізичної-особи підприємця, здійснити оформлення договору страхування брокерської діяльності в будь-якій страховій компанії на суму не менше 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а також отримати спеціальну ліцензію на здійснення митно-брокерської діяльності.
Питання та коментарі