+380(98)1000-176

Ліцензія на охоронну діяльність

Швидко, без зайвих питань оформимо для Вас ліцензію на охоронну діяльність. Перевір підстави для оформлення ліцензії онлайн

  • Максимально швидко-10 р.д.
  • Гарантія 100%
  • Навчання охоронців
  • Оформлення ВСІХ довідок
  • Срок: від 15 р.д.
  • Стоимость: від 6 000 грн
  • Телефон: +380(98)1000-176
Anton Gevorkyan
06.03.2020

В лице заместителя директора предприятия ООО «ЮГСЕРВИС» хочу выразить огромную благод…

Владимир Варов
27.10.2019

Выражаю благодарность всему коллективу юридической компании "Юстикон", особенно сотру…

Стисло про послугу

Кожен, хто має намір займатись діяльністю у сфері охорони приміщень або людей, в обов’язковому порядку має оформити ліцензію на охоронну діяльність.

Ліцензія на охоронну діяльність - це дозвільний документ, що уповноважує юридичну особу або фізичну особу – підприємця надавати послуги з охорони приміщень чи людей.

Вартість послуг

Вартість оформлення ліцензії на охоронну діяльністьо
  • Консультація
  • Підготовка документів
  • Подача документів до Міністерства внутрішніх справ
  • 12 р.д. – 6000 грн
  • Внесення змін до ліцензійної справи
  • від 3 р.д. – 1500 грн
  • Підготовка щорічного звіту і його подача
  • від 1 р.д. – 1500 грн
  • Для отримання ліцензії додатково необхідно внести плату в розмірі 1 прожиткового мінімуму, що за станом на 1 грудня 2020 р становить 2270 грн.
 

Що входить у наші послуги

 

  • консультації з питань оформлення ліцензії на охоронну діяльність;
  • підготовка інформації про наявність матеріально-технічної бази і персоналу;
  • оплата державних мит і інших офіційних платежів;
  • представництво інтересів клієнта при поданні необхідного пакета документів в орган ліцензування;

 

Додатково пропонуємо

  • Отримання кваліфікації «ОХОРОННИК»;
  • Довідка про відсутність судимості;

5 причин замовити у нас

  • Увесь об'єм роботи з оформлення і розробки необхідних документів ми беремо на себе.
  • Вигідна вартість послуг, без додаткових платежів.
  • Максимально стислий строк отримання ліцензії в паперовому вигляді.
  • Відсутність потреби особистої присутності і спілкуванні з державними службовцями.
  • Все, що потрібне від Вас - мінімальний пакет документів

Детально про послугу

Що таке охоронна діяльність?

Охоронна діяльність – це діяльність, що передбачає надання послуг з охорони власності та громадян.

Охорона майна – це діяльність зі здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, транспортних засобів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та недопущення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану;

Охорона фізичної особи - діяльність зі здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я особи;

Кому і в яких випадках потрібна ліцензія ?

Суб'єкт охоронної діяльності – це ФОП чи ТОВ, що створені на території України, та здійснюють охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.

Ліцензія на охоронну діяльність потрібна у разі:

  • Надання послуг з охорони приміщень або людей;
  • Підписання договору про надання охоронних послуг;
  • Участі в тендері.

Оформивши ліцензію на здійснення охоронної діяльності, Ви отримуєте ряд певних можливостей і переваг:

  • Абсолютно законно здійснювати та реалізовувати свою професійну діяльність.
  • Можливість брати участь в тендерах на право надання охоронних послуг, як приватних, так і державних об'єктів.
  • Бути конкурентоздатними на ринку подібних послуг.

Хто видає ліцензію на охоронну діяльність та які документи потрібні?

Для відкриття ліцензії на провадження охоронної діяльності суб’єкт ліцензування подає до Міністерства внутрішніх справ України (вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ – 01601) наступні документи:

  • Заяву про отримання ліцензії (Додаток 1 до постанови № 960);
  • Список персоналу охорони (Додаток 2 до постанови № 960);
  • Відомість про наявність спецзасобів (Додаток 2-1 до постанови № 960);
  • Відомість про наявність транспорту реагування (Додаток 2-2 до постанови № 960)
  • Опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (Додаток 3 до постанови № 960);

Наша компанія пропонує Вам отримання ліцензії за 15р.д.

Процедура отримання охоронної ліцензії виглядає наступним чином:

I. Підготовчий (3р.д.) – консультації, формування пакету документів на подачу.

II. Основний (10р.д) – подання документів на розгляд у Міністерство внутрішніх справ України.

III. Завершальний (2р.д.) – сплата держмита.

Хто такий фахівець з організації охоронної діяльності?

Фахівець з організації охоронної діяльності на підприємстві – це особа, що відповідає за охоронну діяльність на підприємстві.

Наявність в штаті суб'єкта охоронної фахівця з організації охорони, що відповідає наступним вимогам, є обов’язковою умовою:

  • вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин і учбових закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, і відомчої воєнізованої охорони;
  • вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
  • вища юридична освіта і стаж роботи за фахом в охоронній діяльності не менше трьох років.

Вимоги до охоронників:

В штаті суб’єкта охоронної діяльності мають бути охоронники, які відповідають кваліфікаційним  вимогам:

  • дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку;
  • що пройшли відповідне навчання або професійну підготовку;
  • не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічного захворювання, алкоголізму або наркоманії;
  • не мають непогашеної або не знятої судимості за скоєння умисних злочинів;
  • відсутність обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, відсутність обмежень, встановлених судом для виконання покладених на них функціональних обов'язків.

Яка вартість реєстрації ліцензії на охоронну діяльність?

Після прийняття ліцензійною комісією рішення про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності ліцензіат в обов’язковому порядку повинен сплатити державне мито за видачу ліцензії.

  • Плата за видачу ліцензії вноситься заявником тільки після опублікування наказу на сайті МВС.
  • Розмір держмита за отримання ліцензії становить розмір одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття рішення про видачу ліцензії
  • Сплата держмита за видачу ліцензії вноситься заявником не пізніше 10 р. д. з дня опублікування наказу на сайті МВС про прийняте рішення.
  • Несплата держмита в визначений законом строк є підставою для анулювання ліцензії.

У яких випадках потрібно вносити зміни у ліцензію?

Ліцензіат зобов’язаний звернутися до МВС із заявою про внесення змін до ліцензійної справи не пізніш як за 30 днів після виникнення однієї з таких обставин:

  1. зміна найменування юридичної особи, реорганізація або виділ юридичної особи, зміна імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця;
  2. зміна директора чи заступника директора підприємства;
  3. зміна штату охорони;
  4. зміна інформації, що була вказана у відомостях;
  5. зміна переліку документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.

У яких випадках ліцензію анулюють?

Підставою для прийняття рішення про анулювання ліцензії є:

  1. заява ліцензіата про анулювання власної ліцензії
  2. набрання чинності рішенням органу ліцензування про анулювання ліцензії або скасування такого рішення спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування;
  3. наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи (державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
  4. подання копії свідоцтва про смерть фізичної особи - підприємця (у разі відсутності правонаступника);
  5. акт про невиконання розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов, встановлених для виду господарської діяльності;
  6. акт про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов;
  7. акт про виявлення недостовірності даних у документах, поданих суб’єктом господарювання разом із заявою про отримання ліцензії;
  8. акт про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування;
  9. несплата за видачу ліцензії.

Яка відповідальність передбачена за провадження діяльності без ліцензії?

Провадження охоронної діяльністі без належно оформленої ліцензії карається штрафом у розмірі від одної тисячі до двох тисяч неоподатковуваних доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.)

 Важлива інформація для Вас!

  • Ліцензію на охоронну діяльність видає тільки Міністерство внутрішніх справ України.
  • Ліцензія видається у паперовому вигляді лише за клопотанням ліцензіата, за загальним правилом запис про отримання ліцензії заноситься в ЄДРПОУ;
  • Ліцензія видається тільки при наявності персоналу, який відповідатиме вимогам законодавства.
  • Вартість державного мита за оформлення ліцензії на охоронну діяльність становить один прожитковий мінімум працездатних громадян.
  • Строк дії ліцензії -  необмежений.
  • Згідно з Ліцензійними умовами здійснення охоронної діяльності для кожної філії або відокремленого підрозділу суб'єкта ліцензування (одержувача ліцензії) необхідно в обов'язковому порядку оформити копію ліцензії.

Порядок оформлення ліцензії на охоронну діяльність

  1. Підготовка від 3 р.д.
    • консультації
    • формування пакета документів  
  2. Подання документів в Міністерство внутрішніх справ України від 10 р.д.
    • подання документів в МВС
    • моніторинг процесу з питання оформлення ліцензії
  3. Отримання ліцензії та сплата держ. мита від 2 р.д.
    • отримання ліцензії

Перелік документів, необхідних для оформлення ліцензії на охоронну діяльність

1. Заява про отримання ліцензії
Оригінал
Готує: Justicon
2. Виписка з ЄДРПОУ
Оригінал/ Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
3. Перелік персоналу охорони
Оригінал
Готує: Justicon
4. Трудова книжка фахівця з організації охорони
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
5. Виписка із послужного списку фахівця з організації заходів охорони
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
6. Довідка про відсутність судимості на фахівця з організації заходів охорони та охоронників
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
7. Диплом про вищу освіту фахівця з організації заходів охорони
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
8. Медична довідка про проходження психіатричного огляду форми 122-2/о для фахівця з організації охорони та охоронників
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
9. Сертифікат про проходження наркологічного огляду форми 140/о для фахівця з організації охорони та охоронників
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
10. Висновок попереднього медичного огляду на фахівця з організації заходів охорони та охоронників
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
11. Паспорти охоронників
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
12. Трудові договори на охоронників
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
13. Свідоцтва про присвоєння робочої кваліфікації «Охоронник»
Копія, засвідчена печаткою підприємства
Готує: Замовник
14. Опис
Оригінал
2 екз.
Готує: Justicon
15. Довіреність на представника
Оригінал
Готує: Justicon

Законодавство

  • Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
  • Закон України «Про охоронну діяльність»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов здійснення охоронної діяльності»;

Зразки документів

Відповіді на популярні питання

Підкажіть, мені, будь ласка, якщо я ФОП чи можу я оформити ліцензію на охоронну діяльність?

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №960 охоронну діяльність можуть провадити юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці.

Доброго дня, підкажіть будь ласка, якщо у нашої компанії є філія в іншому місті чи потрібно отримувати ліцензію за місцем провадження діяльності?

Отримувати окрему ліцензію на кожну філію не потрібно,  необхідно оформити копію ліцензії для кожної філії.

Підкажіть будь ласка чи обов’язкова наявність фахівця з організації охорони, та чи необхідним є сформований штат охорони на момент оформлення ліцензії?

Вам в обов’язковому порядку необхідно мати фахівця з організації охорони, який відповідатиме наступним вимогам:

вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин і учбових закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, і відомчої воєнізованої охорони;

вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відособленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;

вища юридична освіта і стаж роботи за фахом в охоронній діяльності не менше трьох років.

Наявність сформованого штату охорони на момент отримання ліцензії не є обов’язковою умовою.

Питання та коментарі

Слава
Де можна переглянути або як виглядає форма звіту про штат охорони який надається МВС до 15 вересня?
Justicon
Звітність подається у вигляді відомостей, які можна знайти у Ліцензійних умовах провадження охоронної діяльності
Слава
Здраствуйте, какие документы нужно подать в отчётности про охранную деятельность? И нужно подавать до 15 сентября?
Justicon
Здравствуйте! Согласно требованиям лицензионных условий отчётность в течении месяца с момента произведенных изменений. В этой отчетности необходимо указывать все изменения, произошедшие во всех тех документах, которые подавались вместе с заявлением во время подачи на получение лицензии. До 15 сентября каждого года подается информация касательно изменений в составе штата персонала охраны.
Алексей
Добрый день подскажите пожалуйста Есть лицензия на охранную деятельность четырнадцатого года она действительноа или нет?
Justicon
Здравствуйте! Согласно законодательству лицензия на охранную деятельность является бессрочной и никакого рода продления не требует.
Елена
Добрый день! Подскажите пожалуйста можете ли вы оформить лицензию на охранную деятельность коммунальному предприятию- муницыпальная служба правопорядка? стоимость?
Justicon
Здравствуйте! Согласно законодательству лицензия на охранную деятельность может быть получена субъектом хозяйствования независимо от формы собственности. Поэтому да, оформить лицензию для коммунального предприятия возможно. Стоимость оформления - 6 000 гривен
Руслан
Добрый день. А как подтвердить стаж работы в органах на конкретной должности? В трудовой есть запись, что я зачислен на службу в МВС, но там в записи нет ни должности, ни звания. Нужно брать какую-то справку с места работы бывшей?Благодарю за ответ.
Justicon
Здравствуйте, Руслан! Для подтверждения стажа при получении лицензии на охранную деятельность есть два возможных варианта: 1. Справа о прохождении службы в МВС; 2. Извлечение из личного дела; Оба документа Вы можете получить, обратившись либо по месту прохождения службы, либо в архив.
Анонім
Здравствуте! Сколько стоит лицензия МВД на охранную деятельность
Justicon
Добрый день! Стоимость оформления лицензии на охранную деятельность составляет 6 000 гривен.
Владимир
зашел в ЕГРПОУ и не нашел там никакой записи о лицензии
Justicon
Добрый день, Владимир. Все верно. дело в том, что после внесения изменений в законодательство не была разработана техническая возможность вносить такую информацию в реестр. Информацию и наличии у предприятия лицензии на охранную деятельность можно проверить в лицензионном реестре, который размещен на сайте МВД.
Алла
Здравствуйте, поменялось название организации, что нужно сделать, что б внести изменения в лицензию
Justicon
Добрый день, нужно подготовить документы для внесения изменений (письмо, документы на новую организацию)
Игорь
Добрый вечер.Какие документы должен предоставить претендент на должность охранника по украинскому законодательству?
Justicon
Добрый день, Игорь! Согласно законодательству, при приеме на работу человек, который претендует на должность охранника должен предоставить следующие документы:: 1. Копия паспорта гражданина Украины. 2. Документ, который подтверждает отсутствие судимости. 3. Документ, который подтверждает отсутствие противопоказаний по состоянию здоровья для выполнения функциональных обязанностей охранника. 4. Документ, который подтверждает прохождение наркологического и психиатрического осмотра. 5. Документ, который подтверждает получения квалификации охранника.
Максим
Здравствуйте, если я не соответсвую выше указанным требования (нету опыта работы на соответствующих должностях, неоконченное высшее образование) могу ли я открыть охранное агенство если мой заместитель будет соответствовать всем требованиям?
Justicon
Добрый день, Максим! Да, такой вариант возможен.
Андрій
Чи можна отримати ліцензію на ТОВ, у якому директор відповідає ліцензійним вимогам для фахівця з організації охоронної діяльності та відсутній штат охоронників?
Justicon
Доброго дня! Так, можна отримати таку ліцензію без зазначення переліку персоналу охорони
Игорь
Можно оформить лицензию на общественную организацию?
Justicon
Здравствуйте, Игорь. Да, получение лицензии на общественную организацию возможно. Требования такие же как и к другим юр. лицам. Детали можете уточнить по номеру ‎093 186 27 83 или написав на почту: lic@justicon.ua
роман
здраствуйте я учасник боевых действий хочу открыть свое охранное агенство но у меня нет высщего образования это вобще возможно
Justicon
Здравствуйте, Роман, открытие охранного агенства в Вашем случае возможно, в таком случае необходимо открыть ООО, Вы можете быть директором, а заместителем директора должен быть человек с высшим образованием и стажем работы не мение 3-х лет на офицерских должностях, который будет также организатором охранной деятельности на предприятии.
Світлана
Після перереєстрації підприємства за іншою адресою ліцензію необхідно міняти? Дякую за відповідь.
Justicon
Доброго дня, Світлана. Після перереєстрації підприємства потрібно подати до Міністерства Внутрішніх Справ відомості з оновленою інформацією, змінювати ліцензію не потрібно.
Анастасія
Доброго дня! У вас на сайті в переліку документів ви вказуєте такий пункт "Довідка про відсутність судимості на фахівця з організації заходів охорони та охоронників", але в Наказі МВС України від 01.08.2017 №666 така довідка не зазначається в п. 7 Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адмін послуги, тобто для отримання ліцензії. Та згідно до "Ліцензійних Умов провадження охоронної діяльності" така довідка потрібна тільки при прйнятті в штат персонала охорони. Питання: так потрібна ця довідка чі ні?
Justicon
Доброго дня, в адміністративній картці не зазначено, що така довідка необхідна, але на практиці, для отримання ліцензії довідка потрібна.
Игорь
Для того, что-бы предоставлять услуги по охране государственной школы в режиме с 8.00 до 19.00 силами одного человека нужна ли лицензия и есть ли какие-то особые требования к договору?
Justicon
Здравствуйте, Игорь. Если Ваша фирма будет предоставлять охранника, тогда лицензия нужна. Договор может быть разработан в соответствии с Вашими требованиями.
Игорь
Здравствуйте. Скажите пожалуйста, в требованиях к лицу, получающему лицензию, есть необходимость быть обязательно при погонах. Это так?
Justicon
Здравствуйте, Игорь. Лицензия на охранную деятельность подвязывается не под конкретного человека, а под компанию или же под ФЛП. Если Вы хотите получить лицензию на юридическое лицо, то в штате должен быть "специалист по организации охранной деятельности", он должен быть либо директором, либо заместителем директора и должен соответствовать требованиям: высшее образование и стаж работы не менее трех лет на должностях офицерского состава в оперативных и следственных подразделениях органов внутренних дел, милиции охраны, Службы безопасности Украины или стаж не менее трех лет на командных должностях строевых частей и учебных заведений Вооруженных Сил Украины, на должностях среднего и старшего начальствующего состава правоохранительных органов, военных формирований, образованных в соответствии с законами Украины, и ведомственной военизированной охраны; высшее образование и стаж работы на руководящих должностях (директора, заместителя директора, руководителя филиала, другого обособленного подразделения) субъекта охранной деятельности не менее трех лет или стаж не менее трех лет на должностях, ответственных за направление охраны; высшее юридическое образование и стаж работы по специальности в охранной деятельности не менее трех лет. Если лицензию получает ФЛП , тогда он сам должен отвечать требованиям указанным выше.