Ліцензія на охоронну діяльність
Швидко, з мінімальним пакетом документів оформимо для Вас ліцензію на охоронну діяльність. Перевір підстави для оформлення ліцензії онлайн
Коротко про оформлення ліцензії на охоронну діяльність
На період дії воєнного стану діяльність у сфері охорони здійснюється як на підставі оформлення ліцензії, так і на підставі подання Декларації провадження господарської діяльності, яка діє до закінчення воєнного стану.
Після закінчення воєнного стану Декларація підлягає переоформленню на ліцензію протягом 90 календарних днів.
Кожен, хто має намір займатись діяльністю у сфері охорони приміщень або людей, в обов’язковому порядку має оформити ліцензію на охоронну діяльність.
Ліцензія на охоронну діяльність - це дозвільний документ, що уповноважує юридичну особу або фізичну особу – підприємця надавати послуги з охорони приміщень чи людей.
Вартість послуг
- Консультація
- Підготовка документів
- Подача документів до Міністерства внутрішніх справ
- 15 р.д. – 6000 грн
- Внесення змін до ліцензійної справи
- від 3 р.д. – 2500 грн
- Підготовка щорічного звіту і його подача
- від 1 р.д. – 1500 грн
- Для отримання ліцензії додатково необхідно внести плату в розмірі 1 прожиткового мінімуму, що за станом на 1 січня 2023 р. становить 2684 грн.
Що входить у наші послуги
- консультації з питань оформлення ліцензії на охоронну діяльність;
- підготовка інформації про наявність матеріально-технічної бази і персоналу;
- оплата державних мит і інших офіційних платежів;
- представництво інтересів клієнта при поданні необхідного пакета документів в орган ліцензування;
Додатково пропонуємо
- Отримання кваліфікації «ОХОРОННИК»;
- Довідка про відсутність судимості;
Детально про отримання охоронної ліцензії
Що таке охоронна діяльність?
Охоронна діяльність – це діяльність, що передбачає надання послуг з охорони власності та громадян.
Охорона майна – це діяльність зі здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, транспортних засобів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та недопущення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану;
Охорона фізичної особи - діяльність зі здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я особи;
Кому і в яких випадках потрібна ліцензія ?
Суб'єкт охоронної діяльності – це ФОП чи ТОВ, що створені на території України, та здійснюють охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії.
Ліцензія на охоронну діяльність потрібна у разі:
- Надання послуг з охорони приміщень або людей;
- Підписання договору про надання охоронних послуг;
- Участі в тендері.
Оформивши ліцензію на здійснення охоронної діяльності, ви отримуєте ряд певних можливостей і переваг:
- Абсолютно законно здійснювати та реалізовувати свою професійну діяльність.
- Можливість брати участь в тендерах на право надання охоронних послуг, як приватних, так і державних об'єктів.
- Бути конкурентоздатними на ринку подібних послуг.
Хто видає ліцензію на охоронну діяльність та які документи потрібні?
Для відкриття ліцензії на провадження охоронної діяльності суб’єкт ліцензування подає до Міністерства внутрішніх справ України (вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ – 01601) наступні документи:
- Заяву про отримання ліцензії (Додаток 1 до постанови № 960);
- Відомості про персонал охорони (Додаток 2 до постанови № 960);
- Відомість про наявність спецзасобів (Додаток 2-1 до постанови № 960);
- Відомість про наявність транспорту реагування (Додаток 2-2 до постанови № 960)
- Відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (Додаток 4 до постанови № 960)
- Опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (Додаток 3 до постанови № 960);
Наша компанія пропонує вам отримання ліцензії за 15р.д.
Процедура отримання охоронної поділяється на наступні етапи:
I. Підготовчий (3р.д.) – консультації, формування пакету документів на подачу.
II. Основний (10р.д) – подання документів на розгляд у Міністерство внутрішніх справ України.
III. Завершальний (2р.д.) – сплата держмит
Хто такий фахівець з організації охоронної діяльності?
Фахівець з організації охоронної діяльності на підприємстві – це особа, що відповідає за охоронну діяльність на підприємстві.
Наявність в штаті суб'єкта охоронної фахівця з організації охорони, що відповідає наступним вимогам, є обов’язковою умовою:
- вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин і учбових закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, і відомчої воєнізованої охорони;
- вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вища юридична освіта і стаж роботи за фахом в охоронній діяльності не менше трьох років.
Вимоги до охоронників:
В штаті суб’єкта охоронної діяльності мають бути охоронники, які відповідають кваліфікаційним вимогам:
- дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку;
- що пройшли відповідне навчання або професійну підготовку;
- не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічного захворювання, алкоголізму або наркоманії;
- не мають непогашеної або не знятої судимості за скоєння умисних злочинів;
- відсутність обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків, відсутність обмежень, встановлених судом для виконання покладених на них функціональних обов'язків.
Яка вартість реєстрації ліцензії на охоронну діяльність?
Після прийняття ліцензійною комісією рішення про видачу ліцензії на провадження охоронної діяльності ліцензіат в обов’язковому порядку повинен сплатити державне мито за видачу ліцензії.
Плата за видачу ліцензії вноситься заявником тільки після опублікування наказу на сайті МВС.
Розмір держмита за отримання ліцензії становить розмір одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття рішення про видачу ліцензії
Сплата держмита за видачу ліцензії вноситься заявником не пізніше 10 р. д. з дня опублікування наказу на сайті МВС про прийняте рішення.
Несплата держмита в визначений законом строк є підставою для призупинення ліцензії.
У яких випадках потрібно вносити зміни у ліцензію?
Ліцензіат зобов’язаний звернутися до МВС із заявою про внесення змін до ліцензійної справи не пізніш як за 30 днів після виникнення однієї з таких обставин:
- зміна найменування юридичної особи, реорганізація або виділ юридичної особи, зміна імені та/або прізвища, та/або по батькові фізичної особи - підприємця;
- зміна директора чи заступника директора підприємства;
- зміна штату охорони;
- зміна інформації, що була вказана у відомостях;
- зміна переліку документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.
У яких випадках ліцензію анулюють?
Підставою для прийняття рішення про анулювання ліцензії є:
- заява ліцензіата про анулювання власної ліцензії
- набрання чинності рішенням органу ліцензування про анулювання ліцензії або скасування такого рішення спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування;
- наявність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про державну реєстрацію припинення юридичної особи (державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
- подання копії свідоцтва про смерть фізичної особи - підприємця (у разі відсутності правонаступника);
- акт про невиконання розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов, встановлених для виду господарської діяльності;
- акт про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов;
- акт про виявлення недостовірності даних у документах, поданих суб’єктом господарювання разом із заявою про отримання ліцензії;
- акт про відмову ліцензіата у проведенні перевірки органом ліцензування;
Яка відповідальність передбачена за провадження діяльності без ліцензії?
Провадження охоронної діяльністі без належно оформленої ліцензії карається штрафом у розмірі від одної тисячі до двох тисяч неоподатковуваних доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.)
- Ліцензію на охоронну діяльність видає тільки Міністерство внутрішніх справ України.
- Ліцензія не видається у паперовому вигляді, за загальним правилом запис про отримання ліцензії заноситься в реєстр, що знаходиться на сайті МВС;
- Ліцензія видається тільки при наявності персоналу, який відповідає вимогам законодавства.
- Вартість державного мита за оформлення ліцензії на охоронну діяльність становить один прожитковий мінімум працездатних громадян.
- Строк дії ліцензії - необмежений.
- Згідно з Ліцензійними умовами здійснення охоронної діяльності для кожної філії або відокремленого підрозділу суб'єкта ліцензування (одержувача ліцензії) необхідно в обов'язковому порядку оформити копію ліцензії.
Порядок оформлення ліцензії на охоронну діяльність
- Підготовка від 3 р.д.
- консультації
- формування пакета документів
- Подання документів в Міністерство внутрішніх справ України від 10 р.д.
- подання документів в МВС
- моніторинг процесу з питання оформлення ліцензії
- Отримання ліцензії та сплата держ. мита від 2 р.д.
- отримання ліцензії
Перелік документів, необхідних для оформлення ліцензії на охоронну діяльність
1. Заява про отримання ліцензії
2. Виписка з ЄДРПОУ
3. Перелік персоналу охорони
4. Трудова книжка фахівця з організації охорони
5. Виписка із послужного списку фахівця з організації заходів охорони
6. Диплом про вищу освіту фахівця з організації заходів охорони
7. Медична довідка про проходження психіатричного огляду форми 122-2/о для фахівця з організації охорони та охоронників
8. Сертифікат про проходження наркологічного огляду форми 140/о для фахівця з організації охорони та охоронників
9. Висновок попереднього медичного огляду на фахівця з організації заходів охорони та охоронників
10. Паспорти охоронників
11. Трудові договори на охоронників
12. Свідоцтва про присвоєння робочої кваліфікації «Охоронник»
13. Опис
14. Довіреність на представника
15. Відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення
Законодавство
- Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
- Закон України «Про охоронну діяльність»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов здійснення охоронної діяльності»;
Зразки документів
Відповіді на популярні питання
Підкажіть, мені, будь ласка, якщо я ФОП чи можу я оформити ліцензію на охоронну діяльність?
Згідно постанови Кабінету Міністрів України №960 охоронну діяльність можуть провадити юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці.
Доброго дня, підкажіть будь ласка, якщо у нашої компанії є філія в іншому місті чи потрібно отримувати ліцензію за місцем провадження діяльності?
Отримувати окрему ліцензію на кожну філію не потрібно, необхідно оформити копію ліцензії для кожної філії.
Підкажіть будь ласка чи обов’язкова наявність фахівця з організації охорони, та чи необхідним є сформований штат охорони на момент оформлення ліцензії?
Вам в обов’язковому порядку необхідно мати фахівця з організації охорони, який відповідатиме наступним вимогам:
вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, Служби безпеки України або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин і учбових закладів Збройних Сил України, на посадах середнього і старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів України, і відомчої воєнізованої охорони;
вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відособленого підрозділу) суб'єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
вища юридична освіта і стаж роботи за фахом в охоронній діяльності не менше трьох років.
Наявність сформованого штату охорони на момент отримання ліцензії не є обов’язковою умовою.
Питання та коментарі