(093) 1000 176
(098) 1000 176
(050) 0474 561
RU r r
Усі практики
Корпоративні правовідносини
Наші клієнти

Реєстрація та отримання Свідоцтва про право власності

? ЗАВДАННЯ

Ви збираєтеся продати квартиру, земельну ділянку, інше нерухоме майно?

Виконали усі будівельні роботи, ввели об'єкт в експлуатацію і маєте намір ним розпорядитися?

Є членом гаражного, житлового кооперативу, повністю внесли пайові внески і хочете оформити право власності?

Отримали рішення суду, за яким за Вами визнано право власності на нерухоме майно, але не оформили реєстрацію прав в належному порядку?

Важливо розуміти, що без реєстрації права власності розпорядитися своїм майном неможливо!


! ОПТИМАЛЬНЕ РІШЕННЯ


Єдиним рішенням є реєстрація права власності в Державній реєстраційній службі України.

  • Згідно ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 року державна реєстрація є обов'язковою, а моментом виникнення прав є момент проведення такої реєстрації.
Звідси витікає, що укласти будь-яку угоду відносно розпорядження майном Ви зможете тільки після того, як буде проведена реєстрація права власності.

Реєстрація прав і отримання Свідоцтва про право власності дозволить Вам:

  • Продати, здійснити дарування, здати в оренду, внести в статутний капітал і іншим способом розпорядитися майном, що належить Вам.

Згідно із Законом реєстрація з видачею посвідчення про право власності проводиться в строк до 14 робочих днів, проте реальний термін проведення перевищує його у декілька разів, до того ж завжди є вірогідність отримання відмови.

Ви можете самостійно звернутися в реєстраційну службу за місцем знаходження об'єкту, подати усі необхідні документи, кількість і перелік яких визначається виходячи з безлічі чинників, або ж доручити провести реєстрацію фахівцям з досвідом роботи, розумінням процедури і тривалою взаємодією з ДРСУ.

Самостійна реєстрація і отримання Свідоцтва про право власності це:

                           "Сьогодні у нас не приймальний день, приходите в наступний четвер"

           "По черзі"

                                 "У Вас бракує акта на землю, рішення про привласнення адреси, кадастрового номера і нотаріально завірених копій"

           "Зверніться в іншу реєстраційну службу"

                     "Заповніть заяву ще раз"

                                                  "На жаль, не можемо допомогти"


+ РОБОТИ З НАМИ


Замовте у нас, тому що:

  • Наша компанія надає послуги в цій сфері вже більше 7-ми років
  • Ми гарантуємо дотримання обумовлених термінів реєстрації
  • Наші фахівці мають тривалий досвід взаємодії з ДРСУ
  • Ми проконсультуємо Вас безкоштовно
  • У Вас не буде необхідності неодноразового подання заяви, документів і сплати обов'язкових платежів
  • Ми гарантуємо результат, а якщо він не досягнутий - не вимагаємо оплати наших послуг, про що прямо вказуємо в договорі
  • І, нарешті, найкраща характеристика нашої роботи - це наші клієнти
Звертайтеся, і ми гарантовано досягнемо бажаного вами результату!

Докладно
Згідно з положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 р.

державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обмежень таких прав шляхом внесення запису в Державний реєстр.

Права на нерухоме майно підлягають державній реєстрації у разі їх виникнення, переходу або припинення після:

  • введення об'єкта в експлуатацію
  • здійснення будь-якої нотаріальної угоди з об'єктом нерухомості (дарування, передачі в довгострокову оренду, купівлі-продажу)
  • набирання законної сили рішення суду про визнання прав, а також в інших випадках, встановлених законом.
З 1 січня 2013 року в процедуру державної реєстрації прав були внесені істотні зміни.

На сьогодні реєстрація прав проводиться державними реєстраторами відповідних реєстраційних служб і нотаріусами.

Процедура державної реєстрації проводиться в такому порядку:

  1. подання документів заявником і отримання картки прийому заяви
  2. безпосереднє проведення державної реєстрації прав (у тому випадку, якщо немає підстав для відмови в її проведенні або припиненні, призупиненні розгляду заяви)
  3. отримання документів про державну реєстрацію прав заявником - Свідчення про право власності або Витягу з Державного реєстру прав і їх обтяжень.

Звернутися до нотаріусів для проведення реєстрації можливо, якщо така реєстрація потрібна:

  1. для здійснення нотаріальної угоди відносно нерухомості, права на яку були зареєстровані до 1 січня 2013 року відповідно до законодавства, що діяло раніше
  2. в результаті здійснення нотаріальної дії з нерухомим майном, об'єктом незавершеного будівництва
У разі, якщо:

  1. закон передбачає проведення державної реєстрації прав з видачею посвідчення про право власності
  2. реєстрація прав проводиться на підставі рішень органів влади, місцевого самоврядування, рішення суду, органів прокуратури, податкових органів
  3. необхідно зареєструвати права, що виникли до 1 січня 2013 року і не зареєстровані належним чином, -
звертатися треба виключно в Державну реєстраційну службу України.

Посвідчення про право власності на нерухоме майно видається:

  1. фізичним і юридичним особам на побудовану, реконструйовану нерухомість
  2. членам гаражного, житлового, дачного, або іншого кооперативу за умови повної оплати пайових внесків
  3. юридичним особам внаслідок внесення до статутного фонду об'єктів нерухомого майна їх засновниками (учасниками)
  4. фізичним особам і юридичним особам, що отримали у власність нерухоме майно юридичної особи, яка ліквідується або реорганізується
  5. фізичним особам і юридичним особам, які вийшли із складу засновників (учасників) і отримали у власність об'єкт нерухомості
  6. реабілітованим громадянам, яким були повернені об'єкти нерухомого майна, що належали їм раніше
  7. у разі виділення окремого об'єкту нерухомого майна
  8. фізичним і юридичним особам на об'єкти нерухомого майна, переведені з житлових в нежитлові і навпаки
  9. у інших випадках згідно із законодавством.
Після завершення усіх будівельних робіт і введення об'єкту в експлуатацію отримання в ДРСУ свідоцтва про право власності є обов'язковим.

З моменту отримання свідоцтва про право власності Ви набуваєте усіх майнових прав на такий об'єкт і можете розпорядитися їм за своїм бажанням


!!! ВАЖЛИВО


  • Право власності, інші права на нерухоме майно реєструються в реєстраційній службі за місцем знаходження такого майна
  • Обтяження прав на нерухомість реєструються незалежно від місцезнаходження

§
ЗАКОНОДАВСТВО

  • Закон України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 року
  • Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно і їх обтяжень, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2013 р. № 868

Фахівці компанії «ЮСТІКОН», маючи спеціальні знання і багаторічний досвід, нададуть Вам повний комплекс юридичних послуг з питань державної реєстрації і отримання Свідоцтва про право власності


Ξ ПЕРЕЛІК БАЗОВИХ ПОСЛУГ


  • консультації з питань реєстрації і отримання Свідоцтва про право власності
  • підготовка пакета документів для подання в Державну реєстраційну службу України для проведення реєстрації і видачі Посвідчення про право власності
  • подання або супровід подання пакета документів в Державну реєстраційну службу України для проведення реєстрації і видачі Посвідчення про право власності
  • отримання або супровід отримання Свідоцтва про право власності

Документи

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ І ОТРИМАННЯ СВІДОЦТВА ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ

1 Заява Оригінал Завірена печаткою і підписом керівника (для юридичних осіб)
2 Доручення Оригінал Від імені замовника-фізичної особи, завіряється нотаріально. Якщо замовник - юридична особа - завіряється печаткою і підписом керівника
3 Ідентифікаційний код власника Копія Для фізичних осіб
4 Цивільний паспорт власника Копія Для фізичних осіб
5 Статут або положення про юридичну особу (із змінами і доповненнями) Копія Для юридичних осіб
6 Свідоцтво про державну реєстрацію підприємства Копія Для юридичних осіб
7 Довідка з ЄДРПОУ (управління статистики) Копія Для юридичних осіб
8 Документ, що підтверджує повноваження керівника Копія Для юридичних осіб
9 Документ, що встановлює право Оригінал

* Ю - документи готують юристи компанії ЮСТІКОН
* К - документи надає клієнт
Ціни
Реєстрація та отримання Свідоцтва про право власності
Стандартні строки
Прискорені строки 
від 2000 грн
за домовленістю
Замовити послугу Переглянути весь прайс-лист
Алгоритм
ЕТАП ПЕРЕЛІК ЗАХОДІВ СТРОКИ

1. Підготовка

  • консультації
  • формування пакета документів 

1 р.д.

2. Подання документів до ДРСУ

  • подання документів в органи ДРСУ
  • моніторинг розгляду заяви про державну реєстрацію

від 1 до 14 р.д.

3. Реєстрація і отримання Свідоцтва про право власності

  • отримання Витяга з Державного реєстру прав  або Свідоцтва про право власності

1 р.д.

comments powered by Disqus

	

 
Вгору