goup

Реєстрація права власності

Замовте зараз: +380(98)1000-176

Завдання

Ви збираєтеся продати квартиру, земельну ділянку, інше нерухоме майно?

Виконали усі будівельні роботи, ввели об'єкт в експлуатацію і маєте намір ним розпорядитися?

Є членом гаражного, житлового кооперативу, повністю внесли пайові внески і хочете оформити право власності?

Отримали рішення суду, за яким за Вами визнано право власності на нерухоме майно, але не оформили реєстрацію прав в належному порядку?

Важливо розуміти, що без реєстрації права власності розпорядитися своїм майном неможливо!

Оптимальне рішення

Єдиним рішенням є реєстрація права власності шляхом звернення до суб’єктів державної реєстрації прав.

Згідно ст. 3 Закону України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 року державна реєстрація є обов'язковою, а моментом виникнення прав є момент проведення такої реєстрації.

Звідси витікає, що укласти будь-яку угоду відносно розпорядження майном Ви зможете тільки після того, як буде проведена реєстрація права власності.

Реєстрація права власності на нерухоме майно дозволить Вам:

Продати, здійснити дарування, здати в оренду, внести в статутний капітал і іншим способом розпорядитися майном, що належить Вам.

Згідно із Законом реєстрація з видачею посвідчення про право власності проводиться в строк до 14 робочих днів, проте реальний термін проведення перевищує його у декілька разів, до того ж завжди є вірогідність отримання відмови.

Ви можете самостійно звернутися в реєстраційну службу за місцем знаходження об'єкту, подати усі необхідні документи, кількість і перелік яких визначається виходячи з безлічі чинників, або ж доручити провести реєстрацію фахівцям з досвідом роботи, розумінням процедури і тривалою взаємодією з уповноваженими органами, ЦНАПами, державними реєстраторами, нотаріусами.

Самостійна реєстрація і отримання Свідоцтва про право власності це:

                          – "Сьогодні у нас не приймальний день, приходите в наступний четвер"

         – "По черзі"

                               – "У Вас бракує акта на землю, рішення про привласнення адреси, кадастрового номера і нотаріально завірених копій"

         – "Зверніться в інший ЦНАП"

                    – "Заповніть заяву ще раз"

                                             -  "На жаль, не можемо допомогти"

Переваги роботи з нами

Замовте у нас, тому що:

  • Наша компанія надає послуги в цій сфері з 2008 року
  • Ми гарантуємо дотримання обумовлених термінів реєстрації
  • Наші фахівці мають тривалий досвід взаємодії з уповноваженими органами, ЦНАПами, державними реєстраторами, нотаріусами
  • Ми проконсультуємо Вас безкоштовно
  • У Вас не буде необхідності неодноразового подання заяви, документів і сплати обов'язкових платежів
  • Ми гарантуємо результат, а якщо він не досягнутий - не вимагаємо оплати наших послуг, про що прямо вказуємо в договорі
  • І, нарешті, найкраща характеристика нашої роботи - це наші клієнти

Звертайтеся, і ми гарантовано досягнемо бажаного вами результату! 

Докладний опис послуги

Згідно з положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 р.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Права на нерухоме майно підлягають державній реєстрації у разі їх виникнення, переходу або припинення після:

  • введення об'єкта в експлуатацію
  • здійснення будь-якої нотаріальної угоди з об'єктом нерухомості (дарування, передачі в довгострокову оренду, купівлі-продажу)
  • набирання законної сили рішення суду про визнання прав, а також в інших випадках, встановлених законом.

З 1 січня 2016 року в процедуру державної реєстрації прав були внесені істотні зміни.

На сьогодні реєстрація прав проводиться державними реєстраторами виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, Київської, Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій та нотаріусами.

Процедура державної реєстрації проводиться в такому порядку:

  1. подання документів заявником
  2. безпосереднє проведення державної реєстрації прав (у тому випадку, якщо немає підстав для відмови в її проведенні або припиненні, призупиненні розгляду заяви)
  3. внесення відомостей про державну реєстрацію прав до Державного реєстру прав і їх обтяжень та видача витягу за бажанням заявника

 Важливо! З 2016 року Свідоцтво про право власності на нерухоме майно не видається! За бажанням заявника може бути видано письмовий витяг з Реєстру речових прав на нерухоме майно.

Після завершення усіх будівельних робіт і введення об'єкту в експлуатацію державна реєстрація права власності є обов'язковим.

З моменту внесення відомостей про реєстрацію права власності Ви набуваєте усіх майнових прав на такий об'єкт і можете розпорядитися їм за своїм бажанням.

 

ВАЖЛИВО

  • Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя.
  • Обтяження прав на нерухомість реєструються незалежно від  місцезнаходження

Законодавство

  • Закон України «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно і їх обтяжень» N 1952 - IV від 01.07.2004 року
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

Вартість стандартного пакету послуг

Реєстрація права власності Стандартні строки: від 2 000 грн
Прискорені строки за домовленістю

Переглянути весь прайс-лист

Що входить у стандартний пакет послуг

  • консультації з питань реєстрації права власності
  • підготовка пакета документів для подання в уповноважений орган державному реєстратору для проведення реєстрації права власності та видачі відповідного витягу (за бажанням заявника)
  • подання або супровід пакета документів в уповноваженому органі для проведення реєстрації і видачі витягу з реєстру прав власності (за бажанням заявника)
  • отримання витягу з реєстру прав власності (за бажанням заявника)

Порядок проведення реєстрації права власності

  • Підготовка
    від 1 р.д.
    • консультації
    • формування пакета документів
  • Подання документів державному реєстратору
    до 14 р.д.
    • подання документів державному реєстратору
    • моніторинг розгляду заяви про державну реєстрацію
  • Реєстрація і отримання Витягу з реєстру прав власності
    до 1 р.д.
    отримання Витягу з Державного реєстру прав

Перелік документів, необхідних для проведення реєстрації права власності

# Документ Форма документа Примітка Ю* К*
1 Заява Оригінал Завірена печаткою і підписом керівника (для юридичних осіб)
2 Доручення Оригінал

Від імені замовника-фізичної особи, завіряється нотаріально.

Якщо замовник - юридична особа - завіряється печаткою і підписом керівника
3 Ідентифікаційний код власника Копія Для фізичних осіб
4 Цивільний паспорт власника Копія Для фізичних осіб
5 Витяг з ЄДРПОУ Копія Для юридичних осіб
6 Документ, що підтверджує повноваження керівника Копія Для юридичних осіб
7 Документ, що встановлює право власності Оригінал
8 Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору або оригінал та копія документу, згідно якої заявник звільняється від його сплати

* Ю - Юстікон, К - Клієнт

Повний перелік документів визначається індивідуально залежно від об'єкту, права на який підлягають реєстрації

Фахівці компанії «ЮСТІКОН», маючи спеціальні знання і  багаторічний досвід, нададуть Вам повний комплекс юридичних послуг з питань державної реєстрації права власності

Відповіді на найпопулярніші питання за послугою "Реєстрація права власності"

Підкажіть, будь ласка, при оформленні документів на право власності був записаний невірний номер будинку. На одному номері знаходиться два окремих будинка, мій номер 27, а їх номер 40, але люди оформили право власності на мій номер, тобто номер 27. І оформили на свій дім іпотечний кредит. Ми зіткнулися з такою проблемою - ми хочемо продати хату, але через цей арешт зробити цього не можемо. Як нам зняти арешт з нашого номера, коли насправді це є наш номер, а інші просто ним скористалися?

Якщо раніше у Вас була присвоєна поштова адреса, то Вам необхідно звернутися в Управління архітектури для отримання довідки про підтвердження поштової адреси. Або ж вирішити питання в судовому порядку

Мене цікавить реєстрація права власності на квартиру (після реконструкції) - які документи необхідно надати і в які терміни я зможу отримати свідоцтво про право власності на квартиру?

Оформлення права власності на квартиру здійснюється шляхом подачі заяви і наступних документів:

1. Правовстановлюючий документ на квартиру до реконструкції

2. Технічний паспорт

3. Копія паспорта, ідентифікаційного коду власника

4. документ, відповідно до вимог законодавства, свідчить прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта

5. Нотаріальну довіреність на співробітників нашої компанії.

 

Відповідно до закону, реєстрація проводиться протягом 14 робочих днів після подання державному реєстратору заяви і пакета необхідних документів. З 2016 Свідоцтво про право власності не видається. Відповідні відомості заносяться держреєстратором до Реєстру і за бажанням заявника може бути видано витяг.

Вітаю! Хочу провести в приватний будинок (Бровари) газ, але газова служба відмовляє, так як потрібна реєстрація свідоцтва на власність. Підкажіть, в які терміни проводиться реєстрація права власності на будинок?

Вітаю! При наявності всіх необхідних документів реєстрація права власності на будинок проводиться протягом 5 р.д.

Відгуки та коментарі

Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти
Review form