goup

Ліцензія з адміністрування недержавних пенсійних фондів

Ліцензія професійно і швидко

  • Безкоштовно проконсультуємо і отримаємо ліцензію по всій Україні
  • Максимально стислий термін
  • Без зайвих турбот
  • 100% результат.

Замовте зараз: +380(98)1000-176

Завдання

Ваше підприємство бажає стати адміністратором недержавного пенсійного фонду?!

У Вас виникли проблеми з підготовкою пакета документів?!

Вам необхідно заощадити сили, час, а головне гроші?!

Оптимальне рішення

Кращого рішення, ніж оформлення ліцензії на здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів за допомогою досвідчених фахівців просто не знайти!

Адміністратор недержавного пенсійного фонду - юридична особа, яка здійснює адміністрування недержавних пенсійних фондів на умовах Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення»

Оформивши ліцензію на здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів, Ви отримуєте наступні переваги:

  • Можливість надавати послуги з адміністрування недержавних пенсійних фондів
  • Бути конкурентоздатними на ринку подібних послуг
  • Ліцензія на здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів є безстроковою
  • Дія ліцензії поширюється на усю територію України

 

Ви можете займатися отриманням ліцензії самостійно, або замовити супровід цього процесу у фахівців з досвідом роботи і знанням законодавства у сфері ліцензування. Ми Вас абсолютно не відмовляємо від першого варіанту, але

 

Самостійне оформлення ліцензії на здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів це:

  • Відмова органу ліцензування в прийнятті у Вас документів унаслідок не дотримання обов'язкових ліцензійних вимог при заповненні заяв, додатків, і відомостей.
  •  Повернення органом ліцензування документів на доопрацювання у зв'язку з відсутність або неповнотою обов'язкової для вказівки інформації і відомостей про матеріально-технічну базу заявника.

Переваги роботи з нами

Замовте у нас, тому що:

  • Наші юристи вивчили "від і до" практичну сторону питання
  • Увесь об'єм роботи з підготовки необхідного пакета документів ми беремо на себе
  • Ми гарантуємо результат, а якщо він не досягнутий - не вимагаємо оплати наших послуг, про що прямо вказуємо в договорі
  • Ми проконсультуємо Вас безкоштовно

Звертайтеся, і ми гарантовано досягнемо бажаного вами результату! 

Докладний опис послуги

 Згідно із ст.1 Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення» адміністратором недержавного пенсійного фонду являється юридична особа, яка здійснює адміністрування недержавних пенсійних фондів на умовах діючого Закону.

Пенсійні фонди створюються на підставі рішення засновника (збори засновників) і не мають на меті отримання прибутку на користь одноосібного засновника або для його подальшого розподілу між засновниками.

Недержавне пенсійне забезпечення є для пенсійних фондів винятковим видом діяльності.

Постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016р № 913 затверджені ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів).

Згідно з цими умовами, діяльність з адміністрування недержавних пенсійних фондів підлягає обов’язковому ліцензуванню. Адмініструванням недержавних пенсійних фондів займаються фінансові установи. Адміністратор недержавних пенсійних фондів зобов’язаний мати не менше трьох кваліфікованих працівників (крім осіб, що входять до складу виконавчих та контролюючих органів), зокрема керівника структурного підрозділу, утвореного для провадження діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів, а також додатково по два кваліфікованих працівники в кожному відокремленому підрозділі, що здійснює адміністрування (у тому числі керівника відокремленого підрозділу, що здійснює адміністрування недержавних пенсійних фондів). Кваліфікованим працівником є працівник адміністратора недержавних пенсійних фондів, який відповідає кваліфікаційним вимогам, установленим нормативно-правовими актами Нацкомфінпослуг..

Ліцензіат повинен відповідати певним організаційним, кваліфікаційним вимогам.

Серед основних вимог можна назвати:

  1. Ділова репутація керівника, головного бухгалтера, керівника відокремленого підрозділу фінансової установи, фізичних осіб, які прямо чи опосередковано володіють істотною участю у фінансовій установі, повинна бути бездоганною.
  2. У здобувача ліцензії/ліцензіата на дату подання документів на отримання ліцензії повинні бути відсутні невиконані заходи впливу
  3. Особи, що входять до складу виконавчих і контролюючих органів професійного адміністратора, повинні відповідати наступним вимогам:
    • є дієздатними
    • відповідають кваліфікаційним вимогам, встановленим Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
    • не мають обмежень по виконанню покладених на них функцій, що виникають через пов'язаних осіб
    • не були засуджені за умисні злочини
    • впродовж останніх десяти років не були керівниками юридичних осіб, визнаних банкротами або підданих процедурі примусової ліквідації в період перебування цієї особи на керівній посаді

 

ВАЖЛИВО

Постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016р № 913 зазначено, що адміністратор недержавних пенсійних фондів зобов’язаний вести персоніфікований облік учасників недержавних пенсійних фондів та мати в користуванні інформаційну систему персоніфікованого обліку учасників недержавного пенсійного фонду, що забезпечує можливість обліку загальної суми пенсійних коштів, ведення персоніфікованого обліку пенсійних коштів на індивідуальних пенсійних рахунках учасників недержавного пенсійного фонду із застосуванням одиниці пенсійних активів та щоденного розрахунку чистої вартості одиниці пенсійних активів та відповідає вимогам до технічного забезпечення та інформаційних систем для ведення персоніфікованого обліку учасників недержавного пенсійного фонду, встановленим Нацкомфінпослуг;

Примітка

Строк, що минув з дати підписання (засвідчення) документів, що подаються фінансовою установою, не повинен перевищувати 30 календарних днів до дати подання заяви (за винятком фінансової звітності та звітних даних здобувача ліцензії)

 

Законодавство

  • Закон України «Про недержавне пенсійне забезпечення»
  • Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016р № 913 ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)

Вартість стандартного пакету послуг

Ліцензія з адміністрування недержавних пенсійних фондів Стандартні строки: від 35 робочих днів за домовленістю

Переглянути весь прайс-лист

Що входить у стандартний пакет послуг

  • консультації з питань оформлення ліцензії на здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів
  • підготовка, аналіз документів
  • оплата державних мит і інших офіційних платежів
  • представництво інтересів клієнта при поданні необхідного пакета документів в орган ліцензування
  • отримання ліцензії

Порядок оформлення ліцензії з адміністрування недержавних пенсійних фондів

  • Підготовка
    до 7 р.д.
    • консультації
    • формування пакета документів
  • Подання документів в Нацкомфінпослуг
    від 22 р.д.
    • подання документів в Нацкомфінпослуг
    • моніторинг процесу з питання оформлення ліцензії
  • Отримання ліцензії
    до 6 р.д.
    отримання ліцензії

Перелік документів, необхідних для отримання ліцензії з адміністрування недержавних пенсійних фондів

# Документ Форма документа Примітка Ю* К*
1 Заява Оригінал
2 Фінансова звітність та звітні достовірність та повнота мають бути підтверджені аудитором (аудиторською фірмою), інформація про якого (яку) внесена до реєстру аудиторських фірм та аудиторів, які можуть проводити аудиторські перевірки фінансових установ. Звітні дані не подаються здобувачем ліцензії, який був внесений до Державного реєстру фінансових установ не пізніше ніж за 90 календарних днів до дня подання заяви про отримання ліцензії та не має/не мав ліцензій, виданих органом ліцензування
3 анкета керівника/головного бухгалтера фінансової установи подається окремо керівником та головним бухгалтером фінансової установи
4 опис документів
5 копія паспорта керівника здобувача ліцензії
6 Документація до інформаційної системи персоніфікованого обліку
7 Внутрішнє положення
8 інформація про кваліфікованих працівників
9 Копії зареєстрованих засновницьких документів і змін до них
10 Копія наказу про створення відповідного структурного підрозділу по адмініструванню корпоративного пенсійного фонду Для юридичної особи - одноосібного засновника корпоративного пенсійного фонду
11 копія документа уповноваженого органу юридичної особи - одноосібного засновника корпоративного недержавного пенсійного фонду, що містить рішення про самостійне здійснення адміністрування такого фонду та інформацію про його власний веб-сайт (веб-сторінку) і адресу електронної пошти

* Ю - Юстікон, К - Клієнт

Юридична компанія «ЮСТИКОН», маючи багаторічний досвід, пропонує Вам повний комплекс юридичних послуг з оформлення ліцензії на здійснення діяльності з адміністрування недержавних пенсійних фондів.

Відгуки та коментарі

Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти
Review form