goup

Ліцензія на посередницьку діяльність митного брокера

Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» от 02.03.2015 № 222-VIII отримання ліцензії на митну брокерську діяльність не передбачено.

Наказом Міністерства фінансів України від 04.08.2015 р. № 693 для здійснення господарської діяльності передбачено отримання «Дозволу на митно-брокерську діяльність»

Для отримання інформації про послугу з оформлення дозволу необхідно перейти за посиланням

Замовте зараз: +380(98)1000-176

Завдання

Діяльність вашої компанії пов'язана з наданням митно-брокерські послуг ?

Ви професіонал своєї справи і умієте знаходити спільну мову з усіма сторонами процесу Митного оформлення і Митного Контролю!

У вас є знання, досвід і, головне, реальні можливості здійснювати правильне митне оформлення імпорту-експорту.

Тоді Вам для легалізації своєї діяльності і можливостей необхідно оформити ліцензію на право здійснення митної брокерської діяльності.

Оптимальне рішення

Ліцензія на посередницьку діяльність митного брокера - це можливість представляти інтереси зацікавлених осіб в стосунках з митними органами.

 

Які переваги Ви отримуєте, оформивши ліцензію на здійснення посередницької діяльності митного брокера?

  • Можливість надавати послуги з декларування товарів і транспортних засобів.
  • Бути конкурентоздатними на ринку подібних послуг.
  • Здійснювати посередницьку діяльність митного брокера безстроково.
  • Працювати по усій території України.

 

Сама процедура оформлення ліцензії на посередницьку діяльність митного брокера не дуже складна. Ви цілком зможете впоратися, і самі.

Але, на превеликий жаль, нерідко такий підхід приводить і до негативних наслідків і розчарування.

Найчастіше самостійне оформлення ліцензії митного брокера, це:

  • Відмова органу ліцензування в прийнятті у Вас документів внаслідок не дотримання обов'язкових ліцензійних вимог при заповненні заяв, додатків, і відомостей.
  •  Повернення органом ліцензування документів на доопрацювання у зв'язку з відсутністю або неповнотою обов'язкової для вказівки інформації і відомостей про матеріально-технічну базу заявника.

Переваги роботи з нами

Замовте у нас, тому що:

  • Наші співробітники є практикуючими фахівцями у сфері ліцензування митно-брокерської діяльності.
  • Ми гарантуємо результат.
  • Максимально стислий термін підготовки документів і оформлення ліцензії
  • Відсутність потреби особистої присутності і спілкування з державними службовцями
  • Все, що потрібне від Вас, - це мінімальний пакет документів

Звертайтеся, і ми обов'язково досягнемо бажаного вами результату! 

Докладний опис послуги

Ліцензування митно-брокерської діяльності на території України здійснюється відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".

Наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики і підприємництва, Державної митної служби України від 13 травня 2009 року № 89/445 затверджені ліцензійні умови на здійснення посередницької діяльності митного брокера.

Відповідно до ліцензійних умов, суб'єктом ліцензування (одержувачем ліцензії) є зареєстрований у встановленому законодавством порядку суб'єкт господарювання (юридична особа, фізична особа підприємець) незалежно від його організаційно-правової форми і форми власності.

Митний брокер - це підприємство або фізична особа-підприємець, що надає послуги з декларування товарів і транспортних засобів.

Представник митного брокера - фізична особа, що знаходиться в трудових стосунках з митним брокером і безпосередньо виконує в інтересах особи, яку представляє митний брокер, дії, пов'язані з пред'явленням митному органу товарів і транспортних засобів, а також документів, необхідних для їх митного контролю і митного оформлення, що відповідає кваліфікаційним вимогам.

Від імені суб'єкта ліцензування (одержувача ліцензії) декларування товарів і транспортних засобів, які переміщаються через митний кордон України, може здійснювати його відокремлений структурний підрозділ (філія, представництво і так далі).

Митним брокером у винятковому порядку може бути тільки підприємство-резидент.

Для здійснення митної брокерської діяльності ліцензіат в обов'язковому порядку повинен відповідати певним кваліфікаційним, організаційним і спеціальним вимогам.

Представник «Митного брокера» повинен відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:

  • на момент подання документів для оформлення ліцензії мати вищу освіту або мати неповну вищу освіту або базову вищу освіту
  • володіти спеціальними знаннями, уміннями і навичками у галузі митної справи

 

ВАЖЛИВО

Суб'єкт ліцензування, при оформленні ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності повинен мати угоду із страховою компанією на предмет страхування власної діяльності на суму не менше як 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Примітка

Для кожної філії або відокремленого підрозділу суб'єкта ліцензування (одержувача ліцензії) необхідно в обов'язковому порядку оформити копію ліцензії.

 

Законодавство

  • Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"
  • Наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики і підприємництва, Державної митної служби України від 13 травня 2009 року № 89/445 «Про затвердження Ліцензійних умов здійснення посередницької діяльності митного брокера»

Вартість стандартного пакету послуг

Ліцензія на посередницьку діяльність митного брокера Стандартні строки: від 14 робочих днів 2 500 грн

Переглянути весь прайс-лист

Що входить у стандартний пакет послуг

  • консультації з питань оформлення ліцензії на здійснення посередницької діяльності митного брокера
  • підготовка, аналіз документів
  • оплата державних мит і інших офіційних платежів
  • представництво інтересів клієнта при поданні необхідного пакета документів в орган ліцензування
  • отримання ліцензії

Порядок оформлення ліцензії на здійснення посередницької діяльності митного брокера

  • Підготовка
    від 2 р.д.
    • консультації
    • формування пакета документів
  • Подання документів до Міністерства доходів і зборів України
    від 10 р.д.
    • подання документів до Державної фіскальної служби України
    • моніторинг процесу з питання оформлення ліцензії
  • Отримання ліцензії
    до 1 р.д.
    Отримання ліцензії

Перелік документів, необхідних для отримання ліцензії на здійснення посередницької діяльності митного брокера

# Документ Форма документа Примітка Ю* К*
1 Заява на видачу ліцензії Оригінал
2 Опис документів Оригінал
3 Виписка з ЄДРПОУ Оригінал
4 Доручення Оригінал Надається в 2-ох екземплярах
5 Договір добровільного страхування відповідальності митного брокера Копія, завірена печаткою підприємства

* Ю - Юстікон, К - Клієнт

Відповідність певним кваліфікаційним вимогам представник митного брокера підтверджує шляхом складання іспиту в регіональних митницях. Надалі рівень спеціальних знань, умінь і навичок в області митної справи представник митного брокера повинен підтверджувати один раз в 5 років.

Юридична компанія «ЮСТІКОН», маючи багаторічний досвід, пропонує Вам повний комплекс юридичних послуг з оформлення ліцензії на здійснення посередницької діяльності митного брокера

Відповіді на найпопулярніші питання за послугою "Ліцензія на посередницьку діяльність митного брокера"

Чи потрібно митному брокеру (який має ліцензію) брокерське посвідчення?

Якщо митний брокер виступає як фізична особа – підприємець, він повинен скласти кваліфікаційний іспит та отримати свідоцтво. Якщо ж це юридична особа, то необхідно буде наймати декларанта з таким свідоцтвом, або отримати свідоцтво комусь із співробітників.

Чи потрібно мені, як фізичній особі-підприємцю, на момент подачі документів мати сертифікат про проходження атестації а регіональній митниці?

Для отримання ліцензії на провадження брокерської діяльності на момент подачі документів наявність цього документа не потребується. А для подальшої діяльності даний документ Вам знадобиться.

 

Мені не зовсім зручно сплачувати Держмито за видачу бланка ліцензії в казначействі за місцем моєї реєстрації. Чи інсують інші способи оплати?

Так, Ви маєте змогу здійснити оплату держмита в найближчий до Вас банківській установі, лише зазначивши реквізити рахунків вашого Казначейства. Поточні реквізити ми можемо Вам надати. Також ми можемо здійснити дану оплату замість Вас.

Скажіть, чи потрібно для отримання нової ліцензії митного брокера надавати стару?

 

В цьому немає необхідності! Дані щодо Вашої старої ліцензії занесені до бази даних органа ліцензування, та її формальна наявність для отримання нової ліцензії не потребується. Також, нова ліцензія буде Вам видана на наступний день, після дня спливу строку дії старої ліцензії. Нові ліцензії на провадження митної брокерської діяльності, згідно чинному законодавству України, є безстроковими.

В компанії змінився директор. Чи потрібно здійснювати переоформлення ліцензії митного брокера?

Приводом для переоформлення брокерської ліцензії для юридичних осіб може бути зміна назви юридичної особи, її організаційно-правова форма або юридична адреса. Зміна директора не є підставою для переоформлення ліцензії. За наявності ж підстав для переоформлення ліцензії, потрібно звернутися до органу ліцензування протягом 10 днів разом з заявою на переоформлення ліцензії та старою ліцензією на митну брокерську діяльність. Якщо цього не зробити у відведений строк, ліцензія може бути анульована.

Скажіть будь ласка, як стати митним брокером? Що для цього потрібно?

Для здійснення митної брокерської діяльності в Україні Вам потрібно: зареєструвати підприємницьку діяльність в формі юридичної особи, або фізичної-особи підприємця, здійснити оформлення договору страхування брокерської діяльності в будь-якій страховій компанії на суму не менше 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а також отримати спеціальну ліцензію на здійснення митно-брокерської діяльності.

Відгуки та коментарі

Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти
Review form