goup

Кадровий супровід

Оформлення кадрової документації. Ведення особистих справ співробітників. Гнучка система оплати.
 

Замовте зараз: +380(98)1000-176

Завдання

У Вас немає штатного кваліфікованого кадровика?!

Ваш бухгалтер не справляється з  кадровим діловодством і йому потрібна допомога?!

На підприємстві висока «текучка» кадрів?!

Вам потрібна якісно виконана робота за доступною ціною?!

Оптимальне рішення

Рішення цієї задачі можна покласти на наших фахівців у рамках кадрового обслуговування.

 

Невід'ємною частиною в діяльності компанії є ведення кадрового обліку, який являє собою довгий і трудомісткий процес, де потрібно не тільки стежити за оформленням первинних кадрових документів, правильним розрахунком і своєчасністю виплати заробітної плати; подачі обов'язкової кадрової звітності, а й постійно враховувати нюанси і відстежувати зміни в трудовому законодавстві, нормативних документах, Кодексі законів про працю України.

 

Кадрове обслуговування - це ведення повного кадрового діловодства Вашої фірми кваліфікованими фахівцями дистанційно.

 

Ми пропонуємо Вам ведення наступних видів робіт :

 

  • Укладення трудових договорів
  • Формування і ведення особових справ співробітників
  • Заповнення трудових книжок
  • Ведення книги обліку трудових книжок
  • Здійснення і оформлення документів з прийому і звільненню співробітників
  • Облік відпускних
  • Ведення журналів реєстрації наказів, заяв, лікарняних листів з кадрового діловодства
  • Подання звітності в центри зайнятості (при необхідності)

Переваги роботи з нами

Замовте у нас, тому що:

  • Фахівці нашої компанії можуть організувати ведення кадрового діловодства з «нуля» або здійснювати аутсорсинг вже існуючого діловодства
  • При веденні кадрового обліку важливу роль грає знання і застосування Податкового і Трудового Кодексу України
  • Ми маємо багаторічний досвід з кадрового обслуговування
  • Найкраща характеристика нашої роботи - це наші клієнти

Ви можете довірити нам питання, пов'язані з оформленням і веденням кадрів, і ми якісно організуємо кадрове діловодство Вашої компанії і несемо повну відповідальність за результат!

Докладний опис послуги

При наборі співробітників виникає необхідність організації кадрового обліку на підприємстві. Не рідкісною є необхідність впорядковування і організації кадрового обліку на вже давно діючому підприємстві.

Для чіткого ведення кадрового обліку з дотриманням усіх норм законодавства необхідно мати на підприємстві фахівця у цій галузі, а це ще одна додаткова штатна одиниця. Питання, пов'язані з веденням кадрового діловодства, заповнення трудових книжок, особових справ працівників, облік відпускних, нарахування компенсацій та ін. займає багато часу і сил.

Тому ми пропонуємо оптимальний вихід для вирішення кадрових питань шляхом надання послуг кадрового супроводу. Наші фахівці блискуче володіють нормативно-правовою базою і мають багаторічний досвід у веденні кадрового діловодства.

Ми легко і швидко впораємося з усім спектром завдань з ведення кадрового обліку. Вам не доведеться утримувати штатних фахівців. При цьому наші послуги будуть значно дешевші, ніж витрати по зарплаті для відділу кадрів. Завдяки грамотному кадровому обліку ви зможете уникнути претензій з боку перевіряючих органів.

Вартість кадрового обслуговування залежить від кількості співробітників, які працюють на Вашому підприємстві.

 

ВАЖЛИВО

  • Ведення кадрового обліку це копітка робота, до якої треба віднестися відповідально і точно, тому таку роботу краще перекласти на плечі професіоналів.
  • Кадровий супровід може бути наданий як разом з бухгалтерським обслуговуванням, так і окремо.

Примітка

  • Вартість послуг обговорюється з кожним клієнтом індивідуально і прописується в договорі. 
  • Ви отримуєте якісне ведення кадрового обліку з гарантією і за доступною ціною.

 

 

Законодавство

  • Кодекс законів про працю України
  • Постанови Кабінету Міністрів України
  • Накази Міністерства праці і соціальної політики України та ін.

Юридична компанія «ЮСТІКОН» пропонує Вам послуги з кадрового обслуговування Вашого підприємства. 

Вартість стандартного пакету послуг

Кадровий супровід 1 міс. від 500 грн

Вартість кадрового обслуговування залежить від кількості найнятих робітників підприємства

Кількість

Вартість

До 5 співробітників

500грн/міс.

До 15 співробітників

1200 грн/міс.

До 30 співробітників

2400 грн/міс.

До 60 співробітників

3600 грн/міс.

До 100 співробітників

4100 грн/міс.

Переглянути весь прайс-лист

Що входить у стандартний пакет послуг

  • прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства
  • формування і ведення особових справ працівників, внесення в них змін
  • оформлення і ведення трудових книжок
  • облік відпусток працівників, складання графіків відпусток
  • оформлення карток пенсійного страхування, інших документів необхідних для призначення пенсій працівникам, встановлення пільг і компенсацій
  • консультування з питань кадрового обліку
  • складання і оформлення документації в програмі «1С:Підприємство»
  • при необхідності здача звітності в державні органи

Порядок здійснення кадрового супроводу

  • Аналіз наданої документації
    від 1 р.д.
    • аналіз матеріалів
    • рекомендації з оформлення документів
  • Оформлення документів, яких не вистачає
    від 1 р.д.
    • прийом, переклад, звільнення і ін.
    • особисті справи співробітників
    • внесення даних у базу
  • Допомога в оформленні кадрової документації
    від 1 р.д.
    • заповнення трудових книжок, внесення змін
    • нарахування та ін.
  • Звітність
    від 1 р.д.
    формування і здача необхідних звітів

Відгуки та коментарі

Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти
Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти