goup

Бухгалтерські послуги. Аутсорсинг

Бухгалтерське обслуговування бізнесу. Організація та ведення обліку. Підготовка та здача всієї необхідної звітності. Надамо базу 1С.

Замовте зараз: +380(98)1000-176

Завдання

Ви вирішили відкрити власний бізнес, і Вам потрібна допомога у веденні бухгалтерського обліку?!

Не хочете займатися підготовкою документів і розрахунками податків?!

Хочете бути впевнені в правильності і своєчасності обліку і виплати податків?!

Вам потрібна якісно виконана робота за доступною ціною?!

Оптимальне рішення

Бухгалтерський облік відіграє значну роль в успішному веденні Вашого бізнесу. Від нього залежить правильне здійснення фінансово-господарської діяльності організації.

 

Для якісного бухгалтерського супроводу, достатньо укласти договір на бухгалтерське обслуговування з організацією, досвідчені фахівці якої не лише добре виконуватимуть свою роботу, але і завжди допоможуть у вирішенні всіх питань, пов'язаних з бухобліком і податковим законодавством. Це суттєво економить час керівника і звільняє його від вирішення важких завдань, а також зменшить матеріальні затрати фірми.

 

Кращим рішенням для Вас буде бухгалтерський аутсорсинг, який здійснюватиметься фахівцями нашої компанії.

 

Бухгалтерський аутсорсинг - це ведення кваліфікованими фахівцями бухгалтерського і податкового обліку на віддаленому доступі.

 

Замовивши бухгалтерський аутсорсинг у нас Ви отримуєте наступні переваги:

  • Проводимо увесь комплекс бухгалтерського обліку на підприємстві
  • Економія на Ваших витратах
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта
  • Ви завжди проінформовані про рух грошових коштів, документообіг
  • Ви не витрачаєте час на вирішення бухгалтерських і податкових проблем
  • З усіх виникаючих питань Ви отримаєте кваліфіковану відповідь наших фахівців
  • Ми гарантуємо  конфіденційність інформації

Будь-яка компанія не може існувати без кваліфікованого бухгалтера. У вас є два варіанти:

  1. Найняти штатного бухгалтера
  2. Замовити послугу аутсорсингового бухгалтерського супроводу

Будь-який з цих варіантів є вірним, але перший варіант несе в собі наступні ризики:

- «Я йду у відпустку»

- «Я на лікарняному»

- «Я поїхала у банк, буду завтра» і так далі

 

А другий варіант має на увазі безперервну і злагоджену роботу команди професіоналів, які у будь-який момент готові відповісти на всі ваші питання.

Переваги роботи з нами

  • Наша компанія надає послуги у цій сфері з 2008 року
  • Наші бухгалтери на додаток до вищої освіти вивчили "від і до" практичну сторону питання
  • Фахівці нашої компанії ведуть обслуговування компаній з різними видами діяльності
  • При веденні бухгалтерського обліку важливу роль грає практика застосування законодавства
  • Найкраща характеристика нашої роботи - це наші клієнти

Доручіть нам бухгалтерський облік Вашого підприємства, і Ви зможете зайнятися розвитком свого бізнесу, без відволікань на формальні процедури.

Докладний опис послуги

Згідно ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» підприємство може самостійно обрати одну з форм ведення бухгалтерського обліку: прийняття на роботу співробітника - бухгалтера чи створення бухгалтерської служби, або співпраця на договірних началах з фізичною особою - підприємцем або компанією, яка надає бухгалтерські послуги.

Загальновідомо, що проблеми, пов'язані з веденням бухгалтерського і податкового обліку, складанням звітності, сплатою податків, спілкуванням з податковими органами забирають багато часу, коштів і сил.

З метою допомоги в оптимізації бізнес процесів клієнтів ми пропонуємо послуги з комплексного бухгалтерського супроводу поточної господарської діяльності підприємства (ведення бухгалтерського обліку) у м. Києві і Київській області, а також оперативне і кваліфіковане вирішення виникаючих питань і проблем.

Наша компанія надає послуги підприємствам-резидентам України, компаніям з іноземним капіталом і представництвам іноземних компаній.

Фахівці нашої компанії ведуть бухгалтерський облік декількох десятків підприємств, які у свою чергу здійснюють різну діяльність. Тому ми маємо і постійно накопичуємо досвід ведення обліку в різних сферах, що сприяє підвищенню кваліфікації наших фахівців.

Так, наші бухгалтери супроводжують діяльність компаній: надають послуги, ведуть торгову і виробничу діяльність, обслуговують туристичний бізнес і зовнішньоекономічну діяльність. Також ми надаємо бухгалтерські послуги фізичним особам — підприємцям (ФОП).

Плата за надані послуги здійснюється після виконання робіт, і залежить від об'єму документообігу фірми-замовника. Вартість послуг варіюється залежно від кількості операцій і розраховується за заздалегідь погодженими із замовником цінами.

 

ВАЖЛИВО

  • Ведення бухгалтерського обліку і подання звітності є обов'язковими для кожного суб'єкта підприємницької діяльності
  • За неправильне ведення і неподання звітів передбачена відповідальність у вигляді штрафів
  • Облік і звітність - щоденна і копітка робота, тому таку роботу краще перекласти на плечі професіоналів

 

Примітка

  • Вартість послуг визначається для кожного випадку індивідуально і залежить від виду діяльності підприємства і об'єму роботи. Таким чином при мінімальних оборотах оплата відповідною
  •  Цінова політика розроблена таким чином, що за помірні гроші клієнт отримує комплекс якісних послуг

Законодавство

Існує величезна кількість нормативно - правових актів застосовуваних до тієї або іншої ситуації, їх може бути від двох до декількох десятків. Крім того є безліч різноманітних листів і рекомендацій податкових органів, які також використовуються при веденні обліку діяльності підприємства.  В той же час можна виділити ряд основних актів, на підставі яких відбувається бухгалтерський облік діяльності підприємства.

  • Податковий кодекс України
  • Закон України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність»
  • Закон України «Про збір і облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та ін.

 

 

Юридична компанія «ЮСТІКОН», пропонує Вам послуги з бухгалтерського супроводу діяльності Вашого підприємства.

Вартість стандартного пакету послуг

Бухгалтерські послуги. Аутсорсинг 1 міс. від 1 000 грн./міс.

Вартість наших послуг залежить від виду діяльності і об'єму роботи

Вид діяльності

Без операцій

Від 1до 3 операцій

Від 4 до 30 операцій

Від 31 до 60 операцій

Від 61 до 100 операцій

Від 101 до 150 операцій

Від 151 до 200 операцій

Послуги

від  600 грн./кварт.

1000 грн./міс.

1700 грн./міс.

2200 грн./міс.

2900 грн./міс.

3700 грн./міс.

4500 грн./міс.

Торгівля

від 600 грн./кварт.

1000 грн./міс.

1900 грн./міс.

2500 грн./міс.

3300 грн./міс.

4300 грн./міс.

5300 грн./міс.

Виробництво

від  600 грн./кварт.

1000 грн./міс.

2100 грн./міс.

2700 грн./міс.

3500 грн./міс.

4500 грн./міс.

5500 грн./міс.

Туристична діяльність

від 700 грн./кварт.

1000 грн./міс.

2300 грн./міс.

2800 грн./міс.

3600 грн./міс.

4700 грн./міс.

5700 грн./міс.

Зовнішньоекономічна діяльність

від 700 грн./кварт.

1000 грн./міс.

2500 грн./міс.

2900 грн./міс.

3700 грн./міс.

4800 грн./міс.

5800 грн./міс.

Представництво нерезидента

від 700 грн./кварт.

1000 грн./міс.

2800 грн./міс.

3300 грн./міс.

3900 грн./міс.

5000 грн./міс.

6000 грн./міс.

Фізична особа - підприємець

від 300 грн./кварт.

від 800 грн./міс.

від 1500 грн./міс.

від 1800 грн./міс.

від 2200 грн./міс.

від 2500 грн./міс.

від 3000 грн./міс.

Переглянути весь прайс-лист

Що входить у стандартний пакет послуг

  • поточне ведення бухгалтерського і податкового обліку; розрахунок податків, зборів і обов'язкових платежів, передбачених чинним законодавством України;
  • допомога в складанні і оформленні внутрішньої документації і звітності, складання і оформлення зовнішньої бухгалтерської документації і звітності;
  • представлення інтересів клієнтів в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики;

оптимізація оподаткування;

  • консультування з питань бухгалтерського обліку і оподаткування;
  • складання і оформлення документації і звітності в програмі «1С:Предприятие»;
  • здача усієї звітності в державні органи (податкову інспекцію, позабюджетні фонди, органи статистики);
  • представництво інтересів клієнта в податковій інспекції, позабюджетних фондах, органах статистики.

Порядок оформлення бухгалтерського супроводу

  • Вивчення документів
    від 1 р.д.
    • аналіз наданих матеріалів
    • надання рекомендацій з оформлення документів
    • допомога в підготовці необхідних документів
  • Внесення наданих документів у базу
    від 1 р.д.
    • обробка наданої документації
    • внесення даних у базу
    • спілкування з контрагентами
  • Здача звітів
    від 1 р.д.
    • зведення наданих даних (підрахунок фінансових показників)
    • здача передбачених звітів

Відповіді на найпопулярніші питання за послугою "Бухгалтерські послуги. Аутсорсинг"

Доброго дня, підкажіть, чи може СПД наймати найнятих робітників? І що для цього потрібно?

Доброго дня! Так, може. Для цього Вам потрібно:

  •  укласти трудовий договір із співробітником у трьох екземплярах і звернутися в центр зайнятості, де ставлять відмітку про державну реєстрацію. Це надає Вам право вносити записи в трудову книжку працівника.
  •  звернутися до Пенсійного Фонду, Фонду Соціального Страхування з Тимчасової Втрати Працездатності, Фонд Соціального Страхування від Нещасного Випадку. Де відповідно Ви отримуєте страхові свідчення, для сплати страхових внесків.
  •  оскільки СПД використовує найнятих робітників, то ставка єдиного податку збільшується на 50 % за кожного співробітника, тому на підставі зареєстрованих трудових договорів треба внести зміни у свідоцтво про сплату єдиного податку або торгового патенту.

Доброго дня, підкажіть, будь ласка, я СПД на другій групі оподаткування, чи можу я надавати послуги юр. особам? Спасибі.

Можете, але виключно тільки платникам єдиного податку.

Доброго дня, мене цікавить, яка максимальна кількість найнятих робітників може бути в ТОВ на 4 групі? Які витрати на фонд оплати праці? Спасибі.

Доброго дня!

Середня кількість співробітників не більше ніж 50 чоловік на рік. Також треба пам'ятати, якщо підприємство використовує 8 і більше найнятих робітників, то в обов'язковому порядку потрібно працевлаштувати як мінімум одного інваліда.

До витрат на фонд оплати праці відносяться:

Нарахування по ЄСВ від 36,76 - 49,7%, залежно від класу професійного ризику підприємства. І оклад співробітника, до якого входить заробітна плата співробітника і утримання із заробітної плати 3,6% -ЄСВ і ПДФО (нарахування на доходи фізичних осіб) 15% до 10, - мінімальних заробітних плат і 17% понад 10 мінімальних заробітних плат.

Доброго дня! Підкажіть, СПД на 2 групі єдиного податку без найнятих робітників, що повинен платити і в які рядки? Яка здається звітність? Спасибі величезне Вам за інформацію.

Доброго дня! Спасибі за питання.

За платежами:

  •  до 20 числа поточного місяця за попередній щомісячний платіж ЄСВ - 34,7% від мінімальної заробітної плати, встановленої на цей період;
  •  щомісячний платіж по ЄП до 20 числа поточного місяця від 2% до 20% від мінімальної заробітної плати, встановленої на початок року.

Звітність:

  • по закінченню року: Декларація платника Єдиного Податку - фізичного особи-підприємця і Пенсійний звіт.

Підкажіть, будь ласка, якщо підприємство надаватиме короткострокові послуги з проживання. Обов'язково потрібні сертифікат або ліцензія на ведення діяльності?

Доброго дня! Якщо розселення відноситься до туристичних послуг, то сертифікація обов'язкова. Якщо ж використовуєте в інших цілях, не пов'язаних з туризмом, то не обов'язкова.

Ліцензуванню не підлягає комерційна діяльність за уявленням місць для тимчасового проживання, у тому числі і за уявленням готельних послуг.

Якщо підприємство прийняло на роботу співробітника на неповний робочий день. Які вимоги до зарплати цього працівника? Яка сума податків і внесків платиться?

Згідно з укладеною угодою між працедавцем і співробітником в умовах неповного робочого дня праця співробітника оплачується пропорційно відпрацьованому часу.

Заробітна плата найнятого робітника обкладається в загальному порядку. Утримується ЄСВ за ставкою 3,6% і ПДФО (податок на доходи фізичних осіб) за ставками 15 % і 17 % від 10 мінімальних заробітних плат працівника.

На заробітну плату працівників необхідно нараховувати єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Ставка його встановлюється відповідно до класу професійного ризику підприємства 36,76 % до 49,7 %.

Наприклад:

У квітні 2014 року працівник згідно з умовами договору працює неповний робочий день - 5 годин. (Тижнева тривалість робочого часу підприємця - 40 годин)

 Ставка ЄСВ 36,76 (залежить від класу професійного ризику підприємця).

За таких умов зарплата працівника має бути не менше 761, 25 грн ( 5: 8 * 1218= 761,25)

1218 грн- мінімальна заробітна плата з 1 січня 2014г.

Припустимо зарплата найнятого робітника і складатиме 761,25 грн

Отже утримання із заробітної плати будуть:

ЄСВ - 27,40 грн (761,25*3,6%)

ПДФО - 110,08 грн * 15%

ЄСВ на заробітну плату - 279,83 грн (761,25*36,76%)

Відгуки та коментарі

Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти
Поле не може бути пустим
Вкажіть ваші контакти